![]() |
![]() |
![]() |
Witaj Nieznajomy!
|
![]() komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
![]() |
![]() avatar ![]() |
![]() Mod znaleziony na chińskich forach i pierwotnie stworzony pod Era II. Z przeogromną pomocą Kuririna przepisałem go pod VCMI. Zamienia wnętrze Bastionu/Rampartu na bardziej bajkowe. Anothe Rampart for VCMI |
![]() Drwal ![]() |
Wspomniałem o tym modzie już wcześniej, tyle że faktycznie na Ere 2. Gratulację, że udało Ci się to przepisać - dłubanie przy ekranie miasta jest chyba najmniej przyjemne w VCMI (przynajmniej dla mnie). Na pewno przetestuje w wolnej chwili. Pomyślałbym na Twoim miejscu o nowych avatarach jednostek i miasta. |
![]() avatar ![]() |
Ponieważ nie mam żadnych zdolności graficznych - akurat dłubanie w składni mnie pociąga. Inna sprawa, że jeszcze muszę się dużo nauczyć. |
![]() Mirr Skulblodh ![]() |
Azjatyckość pełną, yhm, twarzą... nie ta "żałosna >podróbka<", którą Bastion jest w oryginale. Taka nędznie niemangowata. ...co nie zmienia faktu, iż bliższa mi do wyobrażenia Bastionu Sił Natury™ jest jego pierwotna wersja. |
![]() Warmonger ![]() |
Wygląda całkiem sympatycznie. Szkoda tylko, że ikona miasta i tła stworzeń pozostały bez zmian. |
![]() avatar ![]() |
Tak w ogóle ten mod to dobry przykład dla modderów, jak na etapie tworzenia miasta sporządzić pliki, by się później nie narobić przy ustalaniu współrzędnych w konfiguracji. W tym modzie wszystkie defy i bitmapy w katalogu buildings-border i buildings-area mają rozdzielczość 800*374 czyli taką jaki ma ekran miasta (obwódki i czerwone pola są umiejscowione w tym miejscu bitmapy w którym mają być na ekranie miasta). Efektem tego jest, że wszystkie budynki w mieście mają z automatu współrzędne x:0 i y:0. |
temat: [VCMI/mod/różne] Another Rampart |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel