Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: [H5 Dzikie Hordy] Magia - pytania
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)

zmudziak22 PW
17 listopada 2015, 14:28
Witam mam 2 pytania:
1. Czy można zmienić ustawienia szkół magii dla danych ras? Np. Zamiast na 4 i 5 poziomie dostać zaklęcia Przywołania w Gildii Lochów mam zaklęcia Magii Mroku
2. W jakich plikach mogę zmienić umiejętności startowe dla dowolnego bohatera?

desmond PW
17 listopada 2015, 16:29
1. Tak.
(...)data/data.pak -> MapObjects\Dungeon.(AdvMapTownShared).xdb -> prawie na samym końcu pliku zmień na
</FitRandomTownMaskPositionShift>
<MagicSchool_0>MAGIC_SCHOOL_DESTRUCTIVE</MagicSchool_0>
<MagicSchool_1>MAGIC_SCHOOL_DARK</MagicSchool_1>
gdzie MagicSchool_0 i MagicSchool_1 to szkoły magii dostępne w gildii jako główne. Jak chcesz je ustawić wg uznania, to wstaw tam którąś z tych nazw po "MAGIC_SCHOOL_":
SUMMONING
LIGHT
DESTRUCTIVE
DARK

2. (...)data/data.pak\MapObjects\Dungeon\(nazwa bohatera)(AdvMapHeroShared).xdb ->
<Editable>
<NameFileRef href="/Text/Game/Heroes/Persons/Dungeon/Almegir/Name.txt"/>
<BiographyFileRef href="/Text/Game/Heroes/Persons/Dungeon/Almegir/Bio.txt"/>
<Offence>1</Offence>
<Defence>0</Defence>
<Spellpower>3</Spellpower>
<Knowledge>1</Knowledge>
<skills>
<Item>
<Mastery>MASTERY_BASIC</Mastery>
<SkillID>HERO_SKILL_DARK_MAGIC</SkillID>
</Item>
</skills>

<perkIDs>
<Item>HERO_SKILL_DARK_RITUAL</Item>
</perkIDs>

<spellIDs>
<Item>SPELL_MAGIC_ARROW</Item>
</spellIDs>
<Ballista>false</Ballista>
<FirstAidTent>false</FirstAidTent>
<AmmoCart>false</AmmoCart>
<FavoriteEnemies/>
</Editable>

Zwróć uwagę, że nazwy bohaterów w plikach gry są inne niż w grze.

Podałem na przykładzie Lochu, ale analogicznie jest u innych frakcji, tzn. zamiast Dungeon wstaw Academy itd (ale czasem zamiennie jest stosowane Fortress i Dwarves albo Haven i Heaven).

Lista komend na umiejętności
Lista imion bohaterów

zmudziak22 PW
17 listopada 2015, 18:56
Dzięki, bo dziwne jest, że Mroczne Elfy nie mają Magii Mroku w Zamku.

Alamar PW
17 listopada 2015, 19:00
Miały podczas bety. Uznano jednak, że Magia Zniszczenia + Magia Ciemności + Moc magiczna Czarnoksiężnika to zbyt potężne połączenie i zamienili Magię Ciemności na Magię Przywołania... ale zdolności jednostek czy umiejętności startowych bohaterów już nie poprawiono.

zmudziak22 PW
17 listopada 2015, 22:25
Czyli wyszło na to, że Czarnoksiężnik był zbyt OP, chyba wzorowali się na sile Warlocka z H2.

Tallos PW
23 listopada 2015, 12:27
Akurat Magia mroku czerpie ograniczone korzyści z wysokiej Mocy. Magia przywołania potrzebuje jej o wiele bardziej.

Chociaż i tak bardziej strzelili sobie w stopę, zmieniając w Sylwanie przywołanie na zniszczenie. Stąd mamy bohaterkę Dirael, która po prostu nie może wykorzystać startowej zdolności w swoim mieście.

Alamar PW
23 listopada 2015, 12:48
Nie chodziło o wysoką moc magiczną. Chodziło o to, że Loch posiadał wysoką moc magiczną przy magii zniszczenia, a do tego jeszcze miał dostęp do magii ciemności, która sama w sobie jest potężna, zaś w połączeniu z magią zniszczenia w wykonaniu czarnoksiężników, czyniło mroczne elfy zbyt potężne.

Tallos PW
29 listopada 2015, 00:02
Nie jestem do końca przekonany. W sensie fakt, mrok jest w H5 najlepszy, a Loch wspiera zniszczenie, ale i tak wszyscy by prawdopodobnie wybierali jedno. Przynajmniej ja jestem zdania, że nie ma co w 2 szkoły magii inwestować, choćby dlatego, że się wtedy w 100% umiejętności herosa nie wykorzysta.

zmudziak22 PW
29 listopada 2015, 20:36
Ja właśnie preferuje u magów 2 szkoły magii z Talentem Magicznym i Oświeceniem. W Hordach Magia Mroku zyskuje Wampiryzm, dzięki temu Inferno czy Nekropolia mają alternatywę do Wskrzeszenia. O ile Warlock zyskuje z mocnych zaklęć Zniszczenia, to Mrok jest niezłym dodatkiem do Lochu. Co to za miasto. U mnie Lethos mocno zyskał, gdyż nie musi szukać zaklęć Mroku u demonów czy truposzy. Jakbyś dał orkom dostęp do zwykłej gildii, ci by byli dopiero koksami.
temat: [H5 Dzikie Hordy] Magia - pytania

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel