Witaj Nieznajomy!
|
temat: Edytor Heroes VII komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
Szaman |
Z tego, co widzę, nie było, takiego tematu wiec zakładam owego. Od tygodnia bawię się owym edytorem i poznałem podstawy na tyle, że stworzyłem małą mapkę na 1vs1. Nic specjalnego, ale chciał, bym coś zaawansowanego stworzyć i tu zwracam się na razie tylko o jedną poradę/pomocną dłoń. Oczywiście, jak będę miał więcej pytań, to najwyżej dodam nowy post. Moja pierwsza prośba: Czy ktoś wie, jak zrobić efekt nocy na mapie? Chciałbym stworzyć mapkę w nocnej atmosferze, ale do licha, nigdzie nie widzę takiej opcji, by zmienić skybox na nocny, ktoś z was wie jak to osiągnąć? |
Giltos |
W jakim folderze zapisać wygenerowaną mapę? |
Kurek |
Udało się już komuś z was zrobić nową jednostkę/czar/artefakt/lokację/bohatera? A jak się udało, czy udało się wam zrobić paczkę? Mi nic tam nie działa. |
iron |
@Giltos Według informacji ze strony http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/community-maps-mods mapy należy wypakować do folderu: "Maps: unzip the content of the maps in the following folder: My Documents\My Games\Might & Magic Heroes VII\MMH7Game\CustomMaps\AdventureMaps\" |
Idai |
Witam, planuję zrobić sobie mapkę do Heroes VII, nie jestem jednak żadnym wybitnym programistą i przydałaby mi się instrukcja do edytora, a nie mogę takiej odszukać w sieci. Podesłałby mi ktoś linka? Może mi ktoś powiedzieć jak zmienić kolorystykę budynku (o ile to możliwe) lub chociaż, czy można wstawić własny portret dla bohatera? |
Andruids |
Idai: Nie wiem czy znajdziesz tu też takowych : p planuję zrobić sobie mapkę do Heroes VII, nie jestem jednak żadnym wybitnym programistą Jeśli już są jakieś wróżki, to pewnie mają wolne. Nie sądzę jednak że jest to potrzebne. Jeśli chcesz się bawić skryptami, to zostaw to na sam koniec. W międzyczasie zrób to, co ja bym zrobił na twoim miejscu - eksperymentuj. Poklikaj, poszperaj w opcjach mapy, postaw jeden przykładowy budynek, postaraj się odnaleźć jego ustawienia, przesuń każdy suwak i zobacz jaki będzie to miało efekt. Możliwe, że jest jakiś, który odpowiada za paletę kolorów, a to najbardziej łopatologiczny sposób. Własny portret bohatera na pewno da się wstawić. Oprócz tego, youtube wyświetla kilka filmików po wklepaniu "Heroes VII editor". Możesz sam sobie tam podejść. |
Nicolai |
Najlepszym źródłem na temat edytora na chwilę obecną jest stream z Marzhinem. Niestety nie ma nic pisanego. |
Kurek |
Świetny cykl poradnikowy na temat modowania i zabawy edytorem HVII Bardzo polecam, warto zobaczyć. Dużo się nauczyłem z tych poradników. Na początek polecam zrobić wszystko dokładnie krok po kroku tak jak na filmikach. Dodatkowo polecam zrobienie własnej, prostej mapki multiplayer/scenariusza. Gdy to już zrobicie, można powiedzieć, że wasza wiedza na temat edytora HVII i modowania gry jest zaawansowana. Z bardzo udanych projektów zrobiłem ostrze armageddonu i złotego golema. Jak na razie nie uploaduję paczki. Zrobię to dopiero jak zrobię mapkę. Na to ciężko niestety znaleźć czas. |
magius123123 |
@Andruids to prawda, mam wolne, ale głównie dlatego, że nie mam z czego wróżyć. Po wpadce z betą H7 i paru ciekawych 'patternach' które wychwyciłem nie ma niż ciekawego w świecie M&M. Patche są denne i zamiast skupić się na naprawianiu tego co jest to im się na rekreację H4 wzięło... nie wspominam o braku jakiś ciekawych modów, które mogłyby uratować grę - te co są to tylko jakieś nowe jednostki albo oskryptowane mapy - nic ambitnego lub szczególnego. Na dobre zakończenie mojego narzekania dodam, że w sumie leniwe to comunnity, bo edytor H7 jest dość przystępny i oferuje fajne możliwości. Tak czy siak, od początku widziałem ten edytor jako coś w stylu "gra ssie? Napraw ją sam", czyli typowy Ubi. Nie bawilbym się w tą ich gierkę, i na miejscu wszystkich którzy jeszcze nie dokonali zakupu - poczekałbym na "Gold Edition", bo z każdym heroesami od Ubi tak jest - podstawka niegrywalna, a dwa lata później po tysiącach patchy i dodatków wreszcie da się grać. Jak już miałbym się bawić we wróżkowanie to powiem że w dość dalekiej przyszłości powstanie mod który spróbuje zmienić tą grę w H3 pod względem jednostek, zamków i statystyk, bo to w sumie łatwo przewidzieć. Zapewne weźmie się za to Joker... oby tym razem ukończył... |
zbyniu1908 |
Panowie, jak stworzyć losowa mapę w edytorze? I gdzie ja zapisać? |
Pointer |
Dołączam się do pytania poprzednika. :) |
Alamar |
Odpowiedzi możesz znaleźć w postach wyżej. |
Acid Dragon |
Klikamy na ikonę "new" (pierwsza ikona z górnego paska) i pokazuje się wielkie menu, z którego należy wybrać środkową opcję. Po jakichś 10-15 minutach oczekiwania na wygenerowanie się mapy (to nie żart) możemy ją zapisać. Najlepiej chyba w katalogu gry -> CookedPC -> Maps -> Scenario Będzie wtedy razem z oficjalnymi mapami. |
Pointer |
Ok, dzięki. Chociaż tak czy inaczej wyświetla mi się w górnym lewym rogu okienko Errors, w którym mam napisane, że "Map will be not listed in a game"... Czy w okienku "Save packages" należy zaznaczyć czy odznaczyć pakiet? Jeśli zapisać pakiet, to w jakim folderze? |
łowca |
Jaki jest największy rozmiar mapy w edytorze? |
Kurek |
WAŻNE! Jak zmienić oświetlenie na swojej własnej mapie? Robię mapę do walki w składzie żywiołów, czyli żywiołakowego banku stworzeń znanego nam z HV. Ukończyłem ją, wygląda ładnie, ale potrzebuję zmienić rodzaj oświetlenia. Pamiętam, że w HV można było zmienić oświetlenie i teksturę nieba w ustawieniach scenariusza. Jak robi się to w HVII? |
flapdzak |
Wie ktoś, czy się da zmienić "typ" drzew na generowanej w edytorze mapie? Jak z usunę poszczególny gatunek z tego pędzla, z całej mapy znikają drzewa. A da się to jakoś podmienić, albo dodać inne gatunki? Edytor tworzy wyjątkowo pstrokaty las (konkretnie ten z "forest", nie "plains" :P) - chciałbym, więc podmienić te drzewa na te sylvańskie. |
Vexes |
Witam, Czy jest możliwość załadowania oficjalnej mapy z gry do edytora i jej modyfikacja? Jeżeli tak, jak należy to zrobić? |
temat: Edytor Heroes VII | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel