Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Andruids
   Kastore
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Edytor Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

Szaman PW
24 października 2015, 15:16
Z tego, co widzę, nie było, takiego tematu wiec zakładam owego. Od tygodnia bawię się owym edytorem i poznałem podstawy na tyle, że stworzyłem małą mapkę na 1vs1. Nic specjalnego, ale chciał, bym coś zaawansowanego stworzyć i tu zwracam się na razie tylko o jedną poradę/pomocną dłoń. Oczywiście, jak będę miał więcej pytań, to najwyżej dodam nowy post.

Moja pierwsza prośba:
Czy ktoś wie, jak zrobić efekt nocy na mapie? Chciałbym stworzyć mapkę w nocnej atmosferze, ale do licha, nigdzie nie widzę takiej opcji, by zmienić skybox na nocny, ktoś z was wie jak to osiągnąć?

Giltos PW
25 października 2015, 16:21
W jakim folderze zapisać wygenerowaną mapę?

Kurek PW
29 października 2015, 11:00
Udało się już komuś z was zrobić nową jednostkę/czar/artefakt/lokację/bohatera? A jak się udało, czy udało się wam zrobić paczkę? Mi nic tam nie działa.

iron PW
29 października 2015, 12:28
@Giltos
Według informacji ze strony http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/community-maps-mods mapy należy wypakować do folderu:
"Maps: unzip the content of the maps in the following folder: My Documents\My Games\Might & Magic Heroes VII\MMH7Game\CustomMaps\AdventureMaps\"


Idai PW
18 marca 2016, 10:32
Witam, planuję zrobić sobie mapkę do Heroes VII, nie jestem jednak żadnym wybitnym programistą i przydałaby mi się instrukcja do edytora, a nie mogę takiej odszukać w sieci. Podesłałby mi ktoś linka?

Może mi ktoś powiedzieć jak zmienić kolorystykę budynku (o ile to możliwe) lub chociaż, czy można wstawić własny portret dla bohatera?

Andruids PW
18 marca 2016, 11:13
Idai:
planuję zrobić sobie mapkę do Heroes VII, nie jestem jednak żadnym wybitnym programistą
Nie wiem czy znajdziesz tu też takowych : p
Jeśli już są jakieś wróżki, to pewnie mają wolne.

Nie sądzę jednak że jest to potrzebne. Jeśli chcesz się bawić skryptami, to zostaw to na sam koniec. W międzyczasie zrób to, co ja bym zrobił na twoim miejscu - eksperymentuj. Poklikaj, poszperaj w opcjach mapy, postaw jeden przykładowy budynek, postaraj się odnaleźć jego ustawienia, przesuń każdy suwak i zobacz jaki będzie to miało efekt. Możliwe, że jest jakiś, który odpowiada za paletę kolorów, a to najbardziej łopatologiczny sposób. Własny portret bohatera na pewno da się wstawić.

Oprócz tego, youtube wyświetla kilka filmików po wklepaniu "Heroes VII editor". Możesz sam sobie tam podejść.

Nicolai PW
18 marca 2016, 11:47
Najlepszym źródłem na temat edytora na chwilę obecną jest stream z Marzhinem. Niestety nie ma nic pisanego.

Kurek PW
18 marca 2016, 14:51
Świetny cykl poradnikowy na temat modowania i zabawy edytorem HVII

Bardzo polecam, warto zobaczyć. Dużo się nauczyłem z tych poradników. Na początek polecam zrobić wszystko dokładnie krok po kroku tak jak na filmikach. Dodatkowo polecam zrobienie własnej, prostej mapki multiplayer/scenariusza. Gdy to już zrobicie, można powiedzieć, że wasza wiedza na temat edytora HVII i modowania gry jest zaawansowana.

Z bardzo udanych projektów zrobiłem ostrze armageddonu i złotego golema. Jak na razie nie uploaduję paczki. Zrobię to dopiero jak zrobię mapkę. Na to ciężko niestety znaleźć czas.

magius123123 PW
18 marca 2016, 21:51
@Andruids to prawda, mam wolne, ale głównie dlatego, że nie mam z czego wróżyć. Po wpadce z betą H7 i paru ciekawych 'patternach' które wychwyciłem nie ma niż ciekawego w świecie M&M. Patche są denne i zamiast skupić się na naprawianiu tego co jest to im się na rekreację H4 wzięło... nie wspominam o braku jakiś ciekawych modów, które mogłyby uratować grę - te co są to tylko jakieś nowe jednostki albo oskryptowane mapy - nic ambitnego lub szczególnego.

Na dobre zakończenie mojego narzekania dodam, że w sumie leniwe to comunnity, bo edytor H7 jest dość przystępny i oferuje fajne możliwości. Tak czy siak, od początku widziałem ten edytor jako coś w stylu "gra ssie? Napraw ją sam", czyli typowy Ubi. Nie bawilbym się w tą ich gierkę, i na miejscu wszystkich którzy jeszcze nie dokonali zakupu - poczekałbym na "Gold Edition", bo z każdym heroesami od Ubi tak jest - podstawka niegrywalna, a dwa lata później po tysiącach patchy i dodatków wreszcie da się grać.

Jak już miałbym się bawić we wróżkowanie to powiem że w dość dalekiej przyszłości powstanie mod który spróbuje zmienić tą grę w H3 pod względem jednostek, zamków i statystyk, bo to w sumie łatwo przewidzieć. Zapewne weźmie się za to Joker... oby tym razem ukończył...

zbyniu1908 PW
20 marca 2016, 13:14
Panowie, jak stworzyć losowa mapę w edytorze? I gdzie ja zapisać?

Pointer PW
8 kwietnia 2016, 13:22
Dołączam się do pytania poprzednika. :)

Alamar PW
8 kwietnia 2016, 13:37
Odpowiedzi możesz znaleźć w postach wyżej.

Acid Dragon PW
8 kwietnia 2016, 20:00
Klikamy na ikonę "new" (pierwsza ikona z górnego paska) i pokazuje się wielkie menu, z którego należy wybrać środkową opcję.



Po jakichś 10-15 minutach oczekiwania na wygenerowanie się mapy (to nie żart) możemy ją zapisać. Najlepiej chyba w katalogu gry -> CookedPC -> Maps -> Scenario
Będzie wtedy razem z oficjalnymi mapami.

Pointer PW
21 kwietnia 2016, 10:46
Ok, dzięki. Chociaż tak czy inaczej wyświetla mi się w górnym lewym rogu okienko Errors, w którym mam napisane, że "Map will be not listed in a game"...

Czy w okienku "Save packages" należy zaznaczyć czy odznaczyć pakiet? Jeśli zapisać pakiet, to w jakim folderze?

łowca PW
16 czerwca 2016, 15:57
Jaki jest największy rozmiar mapy w edytorze?

Kurek PW
8 lipca 2016, 01:25
WAŻNE!

Jak zmienić oświetlenie na swojej własnej mapie? Robię mapę do walki w składzie żywiołów, czyli żywiołakowego banku stworzeń znanego nam z HV. Ukończyłem ją, wygląda ładnie, ale potrzebuję zmienić rodzaj oświetlenia. Pamiętam, że w HV można było zmienić oświetlenie i teksturę nieba w ustawieniach scenariusza. Jak robi się to w HVII?
temat: Edytor Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel