Witaj Nieznajomy!
|
temat: Jednostki krasnoludów waszego pomysłu komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
Sir Galuf |
W tym temacie fani krasnoludów z Heroes, zawiedzeni tym, że nacja "Forteca" nie pojawi się w Heroes 7, mogą powymyślać (i opisać : ) jednostki do tego zamku. Proszę tylko, by nie pisać jednostek typu: - mały koleś - większy koleś - duży koleś Liczę na ciekawe pomysły!!! No, to ja zacznę: Podstawa: Obrońcy - awansują na - Strażników królów Ciężko opancerzeni wojownicy przeznaczeni głównie do obrony. Uzbrojeni w ciężkie miecze i duże w stosunku do wielkości wojowników tarcze stanową trzon krasnoludzkich armii. Ulepszeni zyskują złote zbroje, większe tarcze, pełne hełmy (czyli całkowicie zakrywające twarz) i miecze mrozu stają się wojownikami idealnymi do tankowania obrażeń, zdolnymi zamrozić przeciwnika na dwie tury. Saperzy - awansują na - Traperów Strzelający z garłaczy wybuchowymi pociskami, stanowią niezbędne wsparcie dla armii fortecy w każdym etapie gry, niestety nie są najlepsi w walce wręcz, co sprawia, że muszą być osłaniani przez silniejsze jednostki. Po ulepszeniu Saperzy zyskują większe garłacze, napierśniki z metalu i... maski przeciwgazowe. Traperzy strzelają kulami jak z armaty. Doskonali do szybkiej (i głośniej : ) eliminacji łatwych celów. Lodowe homary - awansują na - Ogniste skorupiaki Zaskoczeni, co? Lodowe homary to szybkie jednostki uderzeniowe, dość dobrze opancerzone. Ich wadą jest mały atak. Mogą wywołać odmrożenia u przeciwników. Ogniste skorupiaki są lepiej opancerzone, szybsze i, co ważne, mają większy współczynnik ataku. Ci z kolei mogą podpalać swych wrogów. Elita: Górscy rycerze - awansują na - Strażnicy gór Krasnoludzka kawaleria. W przeciwieństwie do części piątej krasnoludzcy jeźdźcy poruszają się na... KOZŁACH!!! Dość ciężko opancerzeni uzbrojeni są w ciężką halabardę. Po ulepszeniu zyskują oni złotą zbroję i lepszą halabardę. Także kozły otrzymują szczelne opancerzenie. Teraz posiadacie już bardzo dobre wsparcie. Magmioni - awansują na - Lavionów Z wyglądu są jakby połączeniem żywiołaków ognia z heroes 5 i GF Alexandra z Final Fantasy 8 (Czyli ślimakopodobny stwór z ludzkim, opancerzonym korpusem). Wystrzeliwują w przeciwnika salwy lawowych kul (dzięki karabinopodobnym rękom). W walce wręcz, ich ręce zmieniają się w wielkie kolce. Ulepszenie daje im lepszy pancerz i potężniejsze pociski, które teraz przy odrobinie szczęścia mogą wybuchać. Mamuty - awansują na - Mamucich królów Potężne jednostki, zdecydowanie najpotężniejsze jednostki elitarne krasnoludów. Są szybkie, mają mnóstwo punktów zdrowia i potężny atak. Mają tylko jedną wadę: nie da się ich kontrolować na polu bitwy. Ulepszenie usuwa wadę mamutów i polepsza ich statystyki. Otrzymują też wspaniałą zbroje. CZEMPIONI: Lodowe smoki - awansują na - Mroźne smoki Zdecydowanie najpotężniejsze jednostki Fortecy. Dzieci smoczego boga Gorosa, czczonego przez (bo o nich mowa) krasnoludy z południa. Przypominające masywne czworonożne ankylozaury atakują mroźnym oddechem. Po ulepszeniu zyskują mroźną zbroję i buławę na końcu ogona. Teraz po zamrożeniu przeciwnika rozwalają go swym ogonem. Jotumny - awansują na - Synów Odyna Niewiele słabsi od smoków. Olbrzymy kontrolujące moc ognia. Uzbrojeni w topory ogromne jak drzewa. Po ulepszeniu stają się synami krasnoludzkiego archanioła Odyna (odpowiedzialnego za moc ognia). Mogą cisnąć raz płomiennym pociskiem (UWAGA: eksplozja :) KONIEC |
Alamar |
Temat zamknięty z oczywistych względów. :p ...a przynajmniej do czasu, aż nie pojawią się jakiekolwiek informacje nt. ewentualnego dodatku czy frakcji. |
temat: Jednostki krasnoludów waszego pomysłu | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel