Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Jednostki krasnoludów waszego pomysłu
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)

Sir Galuf PW
10 sierpnia 2015, 18:04
W tym temacie fani krasnoludów z Heroes, zawiedzeni tym, że nacja "Forteca" nie pojawi się w Heroes 7, mogą powymyślać (i opisać : ) jednostki do tego zamku. Proszę tylko, by nie pisać jednostek typu:
- mały koleś
- większy koleś
- duży koleś
Liczę na ciekawe pomysły!!!

No, to ja zacznę:

Podstawa:

Obrońcy - awansują na - Strażników królów

Ciężko opancerzeni wojownicy przeznaczeni głównie do obrony. Uzbrojeni w ciężkie miecze i duże w stosunku do wielkości wojowników tarcze stanową trzon krasnoludzkich armii. Ulepszeni zyskują złote zbroje, większe tarcze, pełne hełmy (czyli całkowicie zakrywające twarz) i miecze mrozu stają się wojownikami idealnymi do tankowania obrażeń, zdolnymi zamrozić przeciwnika na dwie tury.

Saperzy - awansują na - Traperów

Strzelający z garłaczy wybuchowymi pociskami, stanowią niezbędne wsparcie dla armii fortecy w każdym etapie gry, niestety nie są najlepsi w walce wręcz, co sprawia, że muszą być osłaniani przez silniejsze jednostki. Po ulepszeniu Saperzy zyskują większe garłacze, napierśniki z metalu i... maski przeciwgazowe. Traperzy strzelają kulami jak z armaty. Doskonali do szybkiej (i głośniej : ) eliminacji łatwych celów.

Lodowe homary - awansują na - Ogniste skorupiaki

Zaskoczeni, co? Lodowe homary to szybkie jednostki uderzeniowe, dość dobrze opancerzone. Ich wadą jest mały atak. Mogą wywołać odmrożenia u przeciwników.
Ogniste skorupiaki są lepiej opancerzone, szybsze i, co ważne, mają większy współczynnik ataku. Ci z kolei mogą podpalać swych wrogów.

Elita:

Górscy rycerze - awansują na - Strażnicy gór

Krasnoludzka kawaleria. W przeciwieństwie do części piątej krasnoludzcy jeźdźcy poruszają się na... KOZŁACH!!! Dość ciężko opancerzeni uzbrojeni są w ciężką halabardę. Po ulepszeniu zyskują oni złotą zbroję i lepszą halabardę. Także kozły otrzymują szczelne opancerzenie. Teraz posiadacie już bardzo dobre wsparcie.

Magmioni - awansują na - Lavionów

Z wyglądu są jakby połączeniem żywiołaków ognia z heroes 5 i GF Alexandra z Final Fantasy 8 (Czyli ślimakopodobny stwór z ludzkim, opancerzonym korpusem). Wystrzeliwują w przeciwnika salwy lawowych kul (dzięki karabinopodobnym rękom). W walce wręcz, ich ręce zmieniają się w wielkie kolce. Ulepszenie daje im lepszy pancerz i potężniejsze pociski, które teraz przy odrobinie szczęścia mogą wybuchać.

Mamuty - awansują na - Mamucich królów

Potężne jednostki, zdecydowanie najpotężniejsze jednostki elitarne krasnoludów. Są szybkie, mają mnóstwo punktów zdrowia i potężny atak. Mają tylko jedną wadę: nie da się ich kontrolować na polu bitwy. Ulepszenie usuwa wadę mamutów i polepsza ich statystyki. Otrzymują też wspaniałą zbroje.

CZEMPIONI:

Lodowe smoki - awansują na - Mroźne smoki

Zdecydowanie najpotężniejsze jednostki Fortecy. Dzieci smoczego boga Gorosa, czczonego przez (bo o nich mowa) krasnoludy z południa. Przypominające masywne czworonożne ankylozaury atakują mroźnym oddechem. Po ulepszeniu zyskują mroźną zbroję i buławę na końcu ogona. Teraz po zamrożeniu przeciwnika rozwalają go swym ogonem.

Jotumny - awansują na - Synów Odyna

Niewiele słabsi od smoków. Olbrzymy kontrolujące moc ognia. Uzbrojeni w topory ogromne jak drzewa. Po ulepszeniu stają się synami krasnoludzkiego archanioła Odyna (odpowiedzialnego za moc ognia). Mogą cisnąć raz płomiennym pociskiem (UWAGA: eksplozja :)

KONIEC

KammerKammerDopuszczalna ilość znaków interpunkcyjnych jednego typu postawionych za sobą to trzy. A spację stawia się po obu stronach myślnika.

Alamar PW
10 sierpnia 2015, 18:08
Temat zamknięty z oczywistych względów. :p

...a przynajmniej do czasu, aż nie pojawią się jakiekolwiek informacje nt. ewentualnego dodatku czy frakcji.

KammerKammerAlamar, jak zawsze, słusznie prawi. Najwyżej się potem przerobi temat na poświęcony brodom na nogach, o!
temat: Jednostki krasnoludów waszego pomysłu

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel