Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 154 - 155 - 156

TeHniK PW
11 marca 2006, 14:12
Chciałbym, aby były tutaj zamieszczane Wasze projekty jednostek, wraz z jakimiś poradami dla początkujących w tworzeniu ich.Ja niedługo zamieszczę tutaj swoje 2 nowe projekty, które już powoli kończę.

Ps.Ogólnie chciałbym, aby ten temat stał się skarbnicą wiedzy i miłych doświadczeń podczas podziwiania nowych, nieoficjalnych jednostek stworzonych przez fanów :] .

Pozdrowienia dla Grotowiczów..

Trang OulTrang OulJako że często dyskutujemy o plikach .def, umieszczam poradnik, jak podmienić jednostki w tymże formacie.

1. Ściągamy program SimpleLod. Można pobrać go TUTAJ.

2. Zmieniamy nazwę programu SimpleLod.exe na h3sprite.exe lub h3bitmap.exe, zależnie od tego, w jakim pliku *.lod chcemy podmienić def.

3. Kopiujemy program ze zmienioną nazwą do katalogu: Heroes III/Data.

4. Nasz plik *.def również umieszczamy w katalogu Data.

5. Przeciągamy nasz plik *.def na program h3sprite.exe, lub h3bitmap.exe (zależy jak nazwaliśmy program SimpleLod.exe). Powinno to wyglądać tak.

6. Po opuszczeniu pliku def na program, powinno się ukazać na ułamek sekundy czarne okno.

7. Koniec! Plik *.def został podmieniony!
(by Dragonar)

Hobbicus PW
11 marca 2006, 16:41
To mają być pomysły, czy też projekt z animacją? Nie wydaje mi się, żeby trzeba było umieszczać tutaj całą jednostkę do ściągnięcia ;) .

TeHniK PW
11 marca 2006, 17:33
Ten temat powinien służyć następującym rzeczom :

- Opisywanie swoich spostrzeżeń podczas projektowania jednostek

- Dawanie rad początkującym

- Umieszczanie swoich własnych projektów(wedle uznania autora, może to byc jedna klatka animacji, pełna animacja, lub nawet pomysł, który chce się dopiero zrealizować)

- Ewentualne udostępnianie innym swoich jednostek, dając linki do takowych

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne.Ja w ciągu tygodnia umieszczę tutaj jedną albo dwie własne jednostki(prawdopodobnie kompletne).Są one całkowicie amatorskie i nie przeszło mi nawet przez myśl, że mogły by zaistnieć w WoGu.Są robione tylko i wyłącznie dla zabawy i własnie taki jest główny cel tego tematu.Zabawa :]

Hobbicus PW
11 marca 2006, 17:41
To dobrze, bo ja w pomysłach jestem najlepszy :D.
Moim pomysłem jest barbarzyńca (w temacie Skrypty ERM zapytałem, jak można zamienić w niego trolla). Ta jednostka będzie szybka i będzie miała wysoki atak, ale będzie ona kiepska w obronie oraz będzie zadawać różne obrażenia (6-16). Gdy jednostka ta będzie gotowa, to prześlę ją e-mailem pierwszym 7 osobom które się zgłoszą od podania gotowości jednostki. Po zrobieniu mojej strony będzie ona tam dostępna.

TeHniK PW
11 marca 2006, 19:21
Ja tą jednostkę, barbarzyńce, widzę następująco:

- Nazwa: Barbarian/Uruk Slasher

- Biografia: Uruk Slasherzy pochodzą z zaśnieżonych ziem Erathii, zmagając się tam z chłodem i niesprzyjającymi warunkami klimatycznymi. Przez wiele pokoleń ukrywali się w jaskiniach i podziemiach, używając swej siły tylko przeciwko sobie.Dowiedziawszy się, iż po ziemi Erathii kroczyć zaczęły różne dziwne jednostki, na czele z Posłańcami Bogów, zapragnęły stać się równie silne, jak one. Od tamtego momentu zaczęły się ich mordercze treningi wytrzymałości, celności i barbarzyńskiej siły. Wciąż jednak występywały wśród nich kłótnie, a chęć zabicia pobratamka po dziś dzień tkwi w ich naturze.

- Przynależność - Neutralny
Statystyki:
- Growth: 2
- Health: 90
- Speed: 9
- Attack: 21
- Defense: 19
- Damage: Różne
- Shots: None
- Spells: None
- Gold Cost: 2000
- Resource Cost: 2 Ore, 2 Wood (Kamienny Topór, Drewniana Tarcza)
Skills:
- Frenzy Axe: Losowy stack Uruk Slasherów zostaje poddany czarowi "Berserk" na pocz. walki
- Unpatient: Obrażenia zmieniają się wraz ze stanem morale bohatera (domyślnie 10 - 15)
- Charakterystyka: Wyglądem nie różni się zbytnio od człowieka, jednakże w jego dłoni zawsze tkwi ciężki topór i masywna tarcza. Bardzo umięsniona i lekko pochylona sylwetka.

Ps. Postaram się zrobić wstępny projekt owej jednostki, jak tylko ukończę pracę nad obecnymi jednostkami.

oskarroza PW
12 marca 2006, 09:22
Ja mam pomysł na jednostkę przekolorowaną :P .

Pegaz Niebios

Trang Oul: Skasowałem obrazek, bo zamiast pegaza była reklama :/ .

Poziom: 4
Atak: 11
Obrona: 12
Pkt. życia: 50
Uszkodzenia: 7-15
Szybkość: 13
Koszt: 300 sztuk zlota za jednostkę
Strzały: Brak
Przynależność: Bastion
Rekrutacja: Tylko na mapie przygody (w obiektach)
Przyrost: 10
Zawsze kontratakuje. Rzuca czar: Kontratak.

Biografia:
Pewnego dnia, dwa młode anioły wybrały się w podróż do świata Elfów i Krasnoludów. Gdy tak latali nad królestwem tych stworzeń, zauważyli że coś przeleciało niedaleko nich. Był to piękny, młody srebrny pegaz. Gdy zauważyli, że jest podobny do nich (bo również miał skrzydła), postanowili że porwią go do nieba i tam będą go przetrzymywali. Tak jak postanowili, tak też zrobili - porwali do nieba młodego pegaza.
Gdy przylecieli do nieba, natychmiast ukryli pegaza w chmurach, tak aby nikt go nie zauważył, i zamknęli go pośród chmur. Bali się kary, jaka może na nich spaść.
Niestety, młode anioły co jakiś czas przychodząc do niego z jedzeniem "bawiły" się z nim. Zmęczony pegaz nie mógł już się bronić. Później, dzięki temu, że aniołowie go co jakiś czas atakowali, zrozumiał, że bez względu na swoje zmęczenie musi kontratakować, tak, aby dali mu spokój.
Pewnego dnia, anioły przybyły ponownie. Jeden z nich wyszedł na moment, a drugi zacął się nad nim ponownie znęcać. Wtedy Pegaz poważnie się zdenerwował i zaatakował młodego anioła. Siła, z jaką atakował była bardzo silna i spowodowała, że młody anioł musiał uciekać z "więzienia", w jakim przetrzymywany był pegaz. Gdy wrócił drugi z aniołów, pegaza już nie było. Uciekł.
Po około 2 godzinach 2 anioły spotkały prawą rękę boga - Serafina. Wtedy przyznały się do tego, co zrobiły. Serafin skarcił ich i zakazał im latania po Ziemi na jakiś czas. Nie pozwolił też mówić nikomu o tym zdarzeniu, bo jeśli Władca Niebios się dowie o tym, co się stało, może ich wygnać. Sam zaś poleciał z Pegazem na Ziemię, aby odnaleźć jego dom.
Gdy znaleźli jego dom, Serafin nauczył pegaza zaklęcia kontratak, tak aby w każdym momencie mógł dodać odwagi swym przyjaciołom. Następnie wrócił do domu.
Gdy Pegaz został zauważony przez swych przyjaciół, nie mógł oprzeć się wrażeniu że nie jest już do nich podobny. Okazało się, że pod wpływem długotrwałego przebywania w chmurach jego ciało i skrzydła stały się niebieskie. Jednak po tym co im opowiedział przyjęli go spowrotem do swej grupy. Od tamtego czasu, Pegaz cotygodniowo zabiera 10 młodych pegazów w podróż do nieba i tam ukrywając się przed aniołami uczy ich tego, czego nauczył go Serafin oraz pobyt w chmurach, a następnie powracają do swoich nowych domów, gdyż Rada Elfów zdecydowała o wypędzeniu "Pegazów Niebios" (tak zostały nazwane ze względu na swoje miejsce treningu) z Bastionu i życia poza terenami królestwa Elfów... jednak wszyscy mieszkańcy Bastionu zawsze będą przyjaźnie nastawieni do swych dawnych przyjaciół, gdyż w ich żyłach płynie ta sama krew.

Biografia trochę długa, ale opisuje wszystkie cechy Pegaza Niebios.

Już niedługo przygotuję pełną animację tej jednostki.

Trang Oul PW
12 marca 2006, 09:33
Niestety, przekolorowane jednostki nie mają (już) szans zaistnienia w WoGu.

oskarroza PW
12 marca 2006, 10:00
Szkoda, miałem taki fajny (i udany) pomysł :/ .

TeHniK PW
12 marca 2006, 10:18
Mnie osobiście podoba się twoja jednostka, mimo, iż jest tylko przekolorowana. Zresztą, jakbyś Trang Oul, dobrze przeczytał wszystkie posty dokładnie, to byś wiedział, że jednostki tu zamieszczane, nie mają na celu znaleźć się w WoGu. Robione są amatorsko i tylko dla zabawy. Lub żeby zaszpanować swoją jednostką, albo chociaż pomysłem na nią :] .

oskarroza PW
12 marca 2006, 13:30
To fajnie, że chociaż ktoś stanął za mną :P .
Ale byłaby możliwość zrobienia takiej jednostki do pobrania dla innych userów? Już niedługo napiszę biografię i dorzucę ją do postu o tej jednostce.

Trang Oul PW
12 marca 2006, 13:40
Oczywiście, trzeba zrobić całą animację, a później z tego plik .def.

oskarroza PW
12 marca 2006, 13:53
OK, tylko nie mogę znaleźć w plikach Heroesów animacji oryginalnego srebrnego pegaza - tzn. znalazłem tego co jest widoczny na mapie przygody, ale "dużego" nie.
Mam na myśli plik główny oraz podplik .def znajdujący się w nim. Przydała by się nazwa obu plików. :)

Istnieją jakieś linie kodu, które zmieniają statystyki stworzenia na inne?

Trang Oul PW
12 marca 2006, 14:07
Szukajcie, a znajdziecie :) .
h3sprite.lod, capegs.def

O statystykach jest w tym temacie.
P.S. Nie napisałem od razu, bo nie zrozumiałem określenia "linie kodu".

oskarroza PW
12 marca 2006, 16:49
Biografia Pegaza Niebios jest już dostępna.

Czyli aby Pegaz Niebios był zastępcą zwykłego Srebrnego Pegaza (rezygnuję z niziołka, nie za bardzo wiem jak to wszystko połączyć), będzie musiała być włączona opcja WoGifikacji o nowych statystykach niektórych jednostek? Szkoda, wolałbym aby zawsze było... chociażby jako dodatkowa opcja WoGifikacji.

Trang Oul PW
12 marca 2006, 19:31
Bardzo ładna fabuła.

Kryształowy smok PW
12 marca 2006, 20:03
Ja mam pomysł na kwasowego feniksa.

oskarroza PW
12 marca 2006, 20:24
ponownie ponawiam pytanie, na ktore nie uzyskalem odpowiedzi:

Czyli aby Pegaz Niebios był zastępcą zwykłego Srebrnego Pegaza (rezygnuję z niziołka, nie za bardzo wiem jak to wszystko połączyć), będzie musiała być włączona opcja WoGifikacji o nowych statystykach niektórych jednostek? Szkoda, wolałbym aby zawsze było... chociażby jako dodatkowa opcja WoGifikacji.

Oraz pytanie o cieniach:
Czy jesli obramowanie cienia bedzie lekko ciemniejsze od oryginalnego to nie bedzie juz dzialalo jak cien, tylko jak oddielny rysunek?

PS: Zmieniłem nazwę Boga na Władcę Niebios.
Myślę też, jaką jednostkę zamienić na moją... Tak, aby w mapach graczy nie wychodziły komplikacje [przykładowo w mojej są użyte niziołki, a mam zamiar zrobić jeszcze całkiem nowy wygląd obiektu rekrutacyjnego (też używając starego niestety)].
Przydałaby sie odpowiedz na wszystkie moje pytania, bo trochę ich jest i nie chciałbym znowu ponawiać.

@ Krysztalowy Smok

Pomysł może wyglądać ciekawie - opisz może jego statystyki, umiejętności. Wygląd nie jest tak prosto zrobić, co każdy z nas wie, więc jeśli nie zrobisz, to nic sie nie stanie.

Wolf PW
12 marca 2006, 20:33
@oskarroza-mam do ciebie pytanie. W jakim programie przekolorowywałeś pegaza? Bo całkiem fajnie to wyszło.

oskarroza PW
12 marca 2006, 20:39
@wolf
Presto Image Folio (dostałem go razem ze skanerem Plusteka).

Kryształowy smok PW
12 marca 2006, 20:50
Kwasowy feniks (acid phoenix)
Atak: 40
Obrona: 40
Szybkość: całe pole walki
Zdrowie: 600
Obrażenia: mini70, maks85
Koszt: 5100 pieniądze, 1 siarka
Siedlisko: Kwasowy wir
Przyrost: 2 tydzień, następne tygodnie: nic%)
Truje.
Biografia:
Feniks wszedł do jakini kwasowego smoka i on przemienił feniksa w kwasowego feniksa.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40
41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60
61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80
81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100
101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120
121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140
141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel