Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [beta] Wrażenia, rewelacje, nowinki
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13

Travis PW
3 czerwca 2015, 14:09
Beta ruszyła, można pobierać! :)

KammerKammerWydzielone w osobne miejsce.

Vusapion PW
3 czerwca 2015, 14:28
Ktoś z Polaków będzie pokazywał na Twitchu?

morthi PW
3 czerwca 2015, 15:26
Właśnie gram w betę, ale tu niewiele jest do pokazywania - ciągle się wywala albo coś nie działa, więc nie widzę powodu, żeby przeprowadzać transmisję z takiej zabawy. :(
Wizualnie wygląda to bardzo sympatycznie i bajkowo. Ciekawi mnie, ile z tego dotrwa do wersji finalnej.

BTW - jak próbowałem włączyć shadowplay, to gra się zawiesiła, więc marnie to widzę.

Alamar PW
3 czerwca 2015, 16:35
Ciekawostki z bety H7:

Kampanie:
Akademia - 1001 opowieści z Akademii
Przystań - Wzlot i upadek Thomasa Wilka
"You will follow the amazing story of the most famous of legendary heroes. Marvel his significance. Embrace his vision. Recognize his genius. This story will change the way you think, feel, taste, hear and see. Hail Hydra!"

Jednostki wojenne:
Leśne elfy:
katapulta - Większy Żywiołak Ziemi
balista - balista
wsparcie - Matka Drzewców

Twierdza:
katapulta: Cyklop (H6)
balista i wsparcie - Kroczący w Snach (H6)

Nekropolia:
katapulta: plujący pająk (H6)
balista i wsparcie: Namtaru (H6)

Loch:
katapulta: Wiwerna (H6)
balista: Czyhający w Cieniu (H6)
wsparcie: Bezimienny (H6)

Klasy bohaterów:
Loch: Darkblade, Trickster, Shadow Slayer, Sorcerer, Shade Weaver, Dark Prophet (wszystkie z H6)
Leśne elfy: Ranger, Warden, Avenger, Mystic, Starsinger, Thornsower
Unikatowe (kampanijne?): Djinn Lord, Chaos Lord



flapdzak PW
3 czerwca 2015, 21:44
Mam kilka pytań do tych, którzy mają betę :)
1. Jaki jest ekran główny?
2. Czy są tam bohaterowie, których na stronie nie pokazali?
3. Ile w becie jest jednostek neutralnych?
4. Jakie jest ekran wybierania frakcji i bohatera?

Tallos PW
3 czerwca 2015, 22:24
1. Co to jest ekran główny?
2. Są głównie bohaterowie, których na stronie nie pokazali. Tzn. każda frakcja ma 10.
3. Grałem bardzo niewiele, ale widziałem jedynie jednostki Przystani i Akademii.
4. Tragiczny - malutkie ikonki i napisy, żadnych opisów (jak choćby klasy i specjalizacji bohatera).


Dla wszystkich chcących wiedzieć, kto z bohaterów jest kim:

Rycerze

AM – Prawość, Dowodzenie, Ekonomia
M – Odkrywanie, Okrzyki bojowe, Sztuka wojenna
E – Dyplomacja, Cnota, M. światła, M. pierwotna
Melisande = Sztuka wojenna + Odkrywca (zaczyna z Odkrywaniem i Znajomym terenem)

Paladyni

AM – Prawość, Obrona, Dyplomacja
M – Dowodzenie, Sztuka wojenna, M. światła
E – Okrzyki bojowe, Przeznaczenie, Cnota, M. pierwotna
Tyris = Dowodzenie + Dowódca kawalerii (zwiększa przyrost Kawalerów)
Ymoril = Obrona + Dowódca egzekutorek (zwiększa przyrost Gwardzistek)

Egzekutorzy

AM – Prawość, Atak, Okrzyki bojowe
M – Dowodzenie, Sztuka wojenna, Przeznaczenie
E – Odkrywanie, Magia ognia, M. światła, M. pierwotna
Edri = Atak + Treser bestii (zwiększa przyrost Wilkorów)
Serguei = Okrzyki bojowe + Gladiator (+4 Moc)

Kapłani
AM – Prawość, M. światła, M. pierwotna
M – Odkrywanie, Dowodzenie, Ekonomia
E – Dyplomacja, Przeznaczenie, Cnota, M. powietrza
Amilcar = Ekonomia + Taktyk (zaczyna z Dowodzeniem i Taktyką)
Ella = M. pierwotna + Oświecona (zaczyna z Cnotą i otrzymuje +10% więcej PD)

Spowiednicy
AM – Prawość, Cnota, M. światła
M – Obrona, Dyplomacja, M. pierwotna
E – Odkrywanie, Dowodzenie, Ekonomia, M. powietrza
Orna = Cnota + Uzdrowicielka (zaczyna z M. światła i potężniejszym Uzdrowieniem)

Inkwizytor
AM – Prawość, Sztuka wojenna, M. ognia
M – Dowodzenie, Atak, M. światła
E – Odkrywanie, Przeznaczenie, M. powietrza, M. pierwotna
Krystoff = M. ognia + Tkacz Zaklęć (+4 Magia)
Wilhelm = M. światła + Adept ognistego pocisku (zaczyna z M. ognia i potężniejszym Ognistym pociskiem)



Alchemicy
AM – Metamagia, Ekonomia, Cnota
M – Dyplomacja, Okrzyki bojowe, M. pierwotna
E – Odkrywanie, Dowodzenie, Przeznaczenie, M. wody
Aali = Cnota + Adept zamieci (zaczyna z M. wody i potężniejszą Zamiecią)
Masfer = M. pierwotna + Ojciec golemów (zwiększa przyrost Golemów i Gargulców)

Szeryfowie
AM – Metamagia, Dyplomacja, M. światła
M – Obrona, Sztuka wojenna, M. pierwotna
E – Dowodzenie, Okrzyki wojenne, M. powietrza, M. ziemi
Saabira = Obrona + Dowódca kabirów (zwiększa przyrost Kabirów)

Magowie ostrzy
AM – Metamagia, Sztuka wojenna, M. pierwotna
M – Dowodzenie, Atak, Okrzyki bojowe
E – Odkrywanie, Przeznaczenie, M. ciemności, M. ognia
Asad = Dowodzenie + Oficer rakszas (zwiększa przyrost Rakszas)
Gloria = M. ognia + Apostołka ognia (+6 Moc dla zaklęć ognia)

Czarodzieje
AM – Metamagia, Cnota, M. pierwotna
M – Odkrywanie, Przeznaczenie, M. wody
E – Dyplomacja, Ekonomia, M. powietrza, M. ciemności
Minasli = M. wody + Apostołka wody (+6 Moc dla zaklęć Wody)
Yasir = Cnota + Królewska sakwa (+250 sztuk złota dziennie)

Zaklinacze
AM – Metamagia, M. pierwotna, M. ziemi
M – Obrona, Dyplomacja, M. światła
E – Odkrywanie, Ekonomia, Cnota, M. wody
Myrim = M. ziemi + Protektor (zaczyna z Obroną i Obrońcą miasta)

Magowie bitewni
AM – Metamagia, Sztuka wojenna, M. powietrza
M – Przeznaczenie, M. ognia, M. pierwotna
E – Odkrywanie, Dowodzenie, Atak, M. ciemności
Johani = Atak + Mistrzyni artylerii (zaczyna ze Sztuką wojenną i Artylerią)
Theodorus = M. powietrza + Nauczyciel (zwiększa przyrost Czeladników)

Vusapion PW
3 czerwca 2015, 23:07
Co mogę powiedzieć o animacji? Nie wydaje się tak bajkowa jak w Heroes 5 czy 6 jest bardziej jak 3. Nieco brakuje nasycenia kolorów, wiadomo, że to nie tekstury końcowe, ale drzewa wyglądają słabo, liście posklejane całe ze sobą. Zróżnicowanie terenu pod względem wysokości jak najbardziej na plus i budynki na mapie prezentują się w większości przyzwoicie. Woda poza kolorem niezbyt przypomina wodę.

Co do miast, to Przystań fajnie wkomponowuje się w teren, ale Akademia wygląda jak nowoczesny szpital dla bogaczy. Ekrany miast wyglądają znośnie, dość bajkowo z kilkoma interaktywnymi elementami. Ekran budowy jest zbyt szeroki przez co szybkie ogarnięcie go jest sporym problemem i linie wskazujące połączenia zbyt wyraziste. Ekran rekrutacji jednostek to dno totalne, taka rozsypanka bez informacji. Rekrutacja bohaterów jest dość droga, co jest chyba dobrym pomysłem (pierwszy za 3000, a każdy kolejny o 1000 drożej). Koszt budynków jest zbyt niski jeżeli chodzi o surowce, ale Ubi-Nox zapewnia na stronie, że balans pomiędzy jednostkami, surowcami i budynkami będzie tworzony do końca robienia gry.

Mapy Bitewne prezentują się fajnie, są całkiem ciekawie zaprojektowane, mam na myśli, że elementy na mapie są w ilości rozsądnej i wielkość map bitewnych jest większa niż we wcześniejszych częściach (przynajmniej niektóre) co jest pozytywnym akcentem.
Strzelcy wszyscy z Akademii i Przystani mają zasięg 50% co jest powrotem do części 3 i nieco 5 (tam bywało z tym różnie), bo w poprzedniej części prawie wszystkie jednostki miały zasięg 100%. Chyba ta zmiana jest dobra i zdecydowanie zwiększy to wagę umiejętności oraz artefaktów związanych z łucznictwem.
Statystyki stworzeń są niskie porównując do 5 i 6 oraz zdecydowanie bliżej im do tych z części 3. Gryfy są jednostką bardzo przeciętną i nie jestem pewien, ale chyba zdegradowali je do poziomu podstawowego, czyli pewnie w kampanii Iwana zastąpią w jego zamku Wilki. Bardzo silne natomiast są Golemy w bezpośrednim starciu są najpotężniejszą jednostką na razie z podstawy.

Machiny wojenne są wielkie, przykładowo kapłanka jest większa od bohatera na koniu przez co wygląda to kuriozalnie. Widać, że twórcy przyłożyli sporą wagę do morale, bo mamy do czynienia z najbardziej rozbudowanym system ze wszystkich części i jak na razie nie przekonuje mnie to zbytnio.

Kurek PW
4 czerwca 2015, 00:46
Wygląda na to, że będziemy mieli do czynienia z bossem-heroesem z Inferno. Czyżby Kha-Beleth? Byłoby super!

Vusapion PW
4 czerwca 2015, 00:57
O czym ty mówisz?

Eruanno PW
4 czerwca 2015, 02:55
Pogrzebałem nieco w plikach z bety i żałuję tylko, że nie potrafię otwierać plików upk :P Ktoś z Was ma może coś :D?

Z tego co udało mi się wywęszyć to zdolność rasowa Sylvanu nosi nazwę NATURE'S REVENGE, a zdolność mroczniaków to SHROUD OF MALASSA.

:D :D :D

Jest też np. lista budynków Sylvanu i ich opis. :D

Wolfheart PW
4 czerwca 2015, 07:35
Ta klasa "Chaos Lord" mnie bardzo zaintrygowała. Mam nadzieję, że to będzie jakieś nawiązanie do Inferna, którego w H7 bardzo mi brakuje. A poza tym witam po tak długiej przerwie :)

@Eruanno: Patrząc na nazwę SHROUD OF MALASSA wnioskuję, że ta umiejętność będzie działać jak stara rasówka ciemniaków.

SzybciorPL PW
4 czerwca 2015, 09:16
Czy tylko mnie denerwuje brak przybliżania mapy tak jak to było możliwe w H6? :P

flapdzak PW
4 czerwca 2015, 09:17
Ekran główny, nie mam pojęcia, jak to się fachowo nazywa, ale to ten na wstępie. Np: w H6 Cienie Mroku był Raelag, H5 podstawa - diabeł walczy z bodajże kapłanem, a w Dzikich Hordach było oblężenie Przystani przez cyklopa.

I jeszcze jedno. Moglibyście dać screeny z nowymi bohaterami? I kolejne pytanie: (ILE JA ICH TUTAJ ZADAJĘ?!) czy są tam herosi z poprzednich części?

Yogoort PW
4 czerwca 2015, 10:29
Wklejam zdjęcia wszystkich bohaterów dostepnych w becie H7

Bohaterowie Przystani

Bohaterowie Akademii


Górski PW
4 czerwca 2015, 10:52
@KUREK

Osobiście myślę, że są dwa wytłumaczenia:

1. "Chaos Lord" może być po prostu podobne do "Sanktuarium z Heroes V", którego tam nie ujrzeliśmy.

2. Grafiki do dodatków. Tak jak w Heroes VI już w samej grze występowały pewne elementy Lochu .

Tallos PW
4 czerwca 2015, 11:02
@flapdzak, to się nazywa menu główne. I jest tam grafika z Iwanem, ta sama, co wszędzie.

Eruanno PW
4 czerwca 2015, 11:39
@Heteryku Jogurcie, pogrzeb sobie w plikach gdzie masz wszystko opisane :D Nie doczytałem już w nocy mroczniaków, ale Sylvan będzie "naznaczał" ofiary i dzięki temu zadawał większe obrażenia. Mamy tez elfie szczęście :D Później napiszę więcej :)))

Sovelias PW
4 czerwca 2015, 12:15
Orientuje się ktoś czy będzie możliwość tworzenia bohaterów podobnie jak było to w 6. części?
Jestem strasznie pedantyczny jeśli chodzi o takie rzeczy jak bohater i musi być po prostu idealny, a jak na razie w Akademii nie widzę nikogo dla siebie ;(

Alamar PW
4 czerwca 2015, 13:33
Nie będzie takiej możliwości.

Górski PW
4 czerwca 2015, 14:55
I jedno słówko w stronę bohaterów Akademii. Jeden z bohaterów magii (nie wiem dokłądnie który ale chrzanić nie chcę [pozdrowienia dla Kammera :p] ) mógł zostać w starych kolorach nie wiem czemu, ale dużo bardziej mi się podoba.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
temat: [beta] Wrażenia, rewelacje, nowinki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel