Witaj Nieznajomy!
|
temat: Poradnik twórcy jednostek komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Wolf |
Witam! Chciałbym dowiedzieć się, co będzie mi potrzebne do tworzenia nowych jednostek w WoGu i jak mogę je tworzyć. Czy nowo utworzoną jednostkę można wprowadzić do gry? A jeżeli tak, to w jaki sposób? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi! |
Trang Oul |
Animacje jednostek tworzymy, niestety, w Paincie. Możemy użyć innych programów, ale rzadko się przydają np. do zmiany kolorów. Jedna klatka musi mieć rozdzielczość 450*400 piseli i 256 kolorów. Możemy jedynie zastąpić istniejącą jednostkę. |
Wolf |
Dzięki za pomoc. Wiem o ograniczeniu liczby jednostek, tylko nie za bardzo wiem jak zastąpić istniejącą jednostkę tą nową, którą wykonam. |
Najpierw zrób wszystkie klatki animacji. Zastąpienie już istniejącej to najmniejszy problem. |
Wolf |
Jeśli chodzi o tworzenie jednostek to jestem zupełnym nowicjuszem.:( Więc czy ktoś mógłby mi krok po kroku wytłumaczyć, jak od podstaw stworzyć nową jednostkę razem z animacją? |
TeHniK |
Ja dołączam się do prośby Wolfa, ponieważ chciałbym wykonać jakąś jednostkę. Prosiłbym o zamieszczenie jakichś technik, związanych z tworzeniem klatek animacji. Coś w stylu łączenie elementów rożnych jednostek w jedną całość. Z góry dziękuję. |
Trang Oul |
Nie ma określonej techniki na rysowanie jednostek. Możesz powycinać elementy innych jednostek albo sam narysować całość (to dla zawodowych grafików). Nie rób jednostek przekolorowanych, bo się nie nadają do WoGa. |
AmiDaDeer |
Dwa pytanka: 1.Ile klatek animacji potrzeba do zrobienia animacji jakiejś jednostki (strzelającej i niestrzelającej)? 2.Jak i czym robi się animację w pliku DEF? Hobbit |
Trang Oul |
Nie ma określonej liczby klatek. Animacje robisz programem Defmaker. |
DEW |