Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3] Wasze pomysły na modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Eternal PW
5 kwietnia 2015, 13:32
Witam
Kuźnia, a wcześniej Ołtarz Bogów i Laboratorium, od zawsze jest miejscem, gdzie pojawiały się rózne mody. Jedne gotowe, drugie powstające. Jedne wychodziły, inne upadały. Za wszystkie jednak brały się zwykle dość kompetentne osoby. Jednak od mniej więcej przetoczenia się przez Kuźnię Vori coraz częściej możemy obserwować nowe zjawisko syndrom zbożowych magów. Polega on na tym, że osoby kompletnie nie znające się lub minimalnie się znające na moddingu wpadają na jakiś koncept, który chcieliby wprowadzić do H3, ogłaszają powstanie nowego zespołu moderskiego i przedstawiają szumne obietnice na temat swojego "moda" - nie pokazują natomiast żadnych efektów prac, prac WoGóle czy innych konkretów, często też oczekują wsparcia przy ich "działalności". Kończy się to falą jęków bywalców kuźni, ów "geniusz" znika w tajemniczych okolicznościach, a temat zostaje zakopany lub wręcz zamknięty. Zjawisko to, jak dało się zauważyć, frustruje użytkowników, a naprawdę wartościowe i dobrze rokujące projekty, jak Crater czy Bastion, coraz łatwiej w tym chaosie przegapić.
Ponieważ czuję się współodpowiedzialny za to zjawisko, zakładam ten temat. Drogi użytkowniku, jeśli masz pomysł na nowego moda do HoMM3 - nieważne, czy do SoDa, WoGa, Hoty, Ery, czy VCMI - a nie umiesz go zrobić, wrzuć go tutaj. Nie porywaj się z motyką na słońce i nie psuj sobie opinii. Może jeśli przedstawisz tu swój koncept, jakiemuś moderowi przypadnie on do gustu i go zrealizuje. Albo i nie, ale jakaś szansa jest. Lepsze to niż robienie z siebie głąba.
Liczę, że ten temat ułatwi moderowani Kuźni Hobbitowi, Trithowi i przyszłym strażnikom oraz że nie zamkną oni od razu tego tematu.
Pozdrawia Wasz Fallen Eternal

HobbitHobbitOstrzegam - jeżeli ten temat zmieni się w jeden wielki spamfest, zwyczajnie go usunę bez ostrzeżenia.

avatar PW
5 kwietnia 2015, 21:11
Ja bym chciał,żeby ktoś skrypty Sagamosy wziął na warsztat i odbugowił.

DarthDoman PW
5 kwietnia 2015, 22:34
Zmiana takich umiejętności bohaterów jak Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nauka i Pierwsza Pomoc by były bardziej przydatne niż są teraz. Najchętniej zobaczyłbym to w Hocie i VCMI jak będzie bardziej grywalne.
Odkrywanie - Zwiększenie szybkości jednostek na podst. i mistrz. poziomie o +1.
Sokoli Wzrok - Większa szansa na użycie czaru jednostki w czasie walki jak np. piorun Ptaka gromu.
Nauka - na każdy poziom +1 do wszystkich statystyk.
Pierwsza pomoc - większa moc namiotu/wskrzeszanie jednostek.

Kammer PW
5 kwietnia 2015, 22:47
Może wprowadzić to, co zaoferował WoG dla tych konkretnych umiejętności.

TopFunny525 PW
5 kwietnia 2015, 22:52
Ew. możesz zmodyfikować te umiejętności za pomoca skryptów ERM. Wydaje mi się że na forum i w ERM Helpie był zamieszczony skrypt umożliwiający zabawę właśnie z modyfikowaniem umiejętności...

DarthDoman PW
5 kwietnia 2015, 23:05
No ten sokoli wzrok z WoGa byłby ok, ale reszta wydaje mi się wciąż za słaba.
Niestety ale nie miałem nigdy do czynienia ze skryptami ERM. Używa się je razem z WoGiem?

Kammer PW
5 kwietnia 2015, 23:12
One są de facto samym WoGiem. Są to wszystkie jego skryptym,potem ładnie rozwinięte w ERA II. Ona są sednem WoGifikacji.

Lyokoheros PW
5 kwietnia 2015, 23:26
Akurat WoGowa nauka jest lepsza niż +1 do wszystkich zdolności na poziom(bo chodzi jak mniemam o poziom zdolności, a nie bohatera... bo jak to drugie to chyba byłoby przegięcie).
W kwestii pierwszej pomocy to możliwość wielu namiotów medyka + wskrzeszenie to jest bardzo dużo... a to oferuje WoG(no są też inne opcje, ale właśnie ta, gdzie mogło być wiele machin jest najlepsza - machiny są teraz bardziej jak jednostki, a nie jak artefakty(a tak to trochę w zwykłych Heroesach było))
A sokoli wzrok był w WoGu moim zdaniem wciąż słaby w porównaniu do innychy zdolności.
No i zwiększenie szybkości jednostek raczej ma niewiele wspólnego z odrkywaniem... dałbym to co robi HotA(lepsze zwiększenie zasięgu) plus te rzeczy z WoGa(głównie ta szansa na losowe zdarzenia).

A tak ogólnie to moim zdaniem świetna inicjatywa Eternalu... sam mam pewien pomysł(takie moje wymarzone Heroesy), ale... jest on na tyle rozbudowany, że wpisywanie go tu trochę mija się z celem... no i czerpie on też w sumie garściami z istniejących/powstających modów dodatków(WoG, nowe ulepszenia, LERM, Wieloskrypt, spora część nowych miast). Zresztą nawet nie skończyłem spisywać swojej koncepcji(głównie z powodu poświęcania czasu innym zajęciom... ale jak to spiszę to założę temat w kuźni marzycieli na JB i dam tu linka).

I tak apropo Twojej uwagi Hobbit... po co go usuwać? Nawet jeśli ten temat miałby stać się jednym wielkim spamem(choć moim zdaniem snucie własnych wizji - niezależnie od szans na ich realizację - i ewentualna dyskusja o nich w temacie do tego przeznaczonym nijak spamem nie jest), to czy nie lepiej by cały spam skupił się w tym jednym temacie, zamiast przejawiał się masą nowych tematów?

Hobbicus PW
6 kwietnia 2015, 01:30
Spam to spam. Niezależnie od tego gdzie byłyby skupione, rzesze postów typu "A ja chciałbym nową jednostkę" albo "A ja chcę nowe miasto" byłyby zwyczajnie zbędne.

witchking PW
6 kwietnia 2015, 12:44
Chciałbym zobaczyć w homm mgłe wojny. Myślę, że to zwiększyłoby wartość odkrywania.

zmudziak22 PW
6 kwietnia 2015, 22:10
Dla mnie skryptowanie map i kampanii.

Wciąż nie mogę zapomnieć jak animacje zaklęć były używane w cutscenkach H5.

Degraf PW
7 kwietnia 2015, 18:18
Ten temat nie dubluje się czasem z tym?
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2258

voncur PW
7 kwietnia 2015, 22:09
Chyba nie, ten temat jest głownie skierowany do Zbożowych magów, a tamten do modderów.
Nie wspominając o tym, że mody a gdybanie to inna para butów.
A przynajmniej ja tak to odbieram.

Swoją drogą usprawnienie kijowych umiejętności i mgła wojny (swoją drogą nigdy nie używałem odkrywania, co było czasem przykre, wydaje się super) są bardzo ciekawe.

Kosmos10 PW
8 kwietnia 2015, 03:01
Ja bym chętnie zobaczył rozwinięte pola bitwy, coś na kształt nowych KB gdzie w czasie bitwy mogą losowo występować figury rzucające błogosławieństwa lub klątwy, posągi zadające obrażenia, skrzynie skarbów zawierające losową rzecz (jak np. zwój czy złoto).
temat: [H3] Wasze pomysły na modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel