Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Jak umieścić inne jednostki w neutralnym mieście
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

BUS PW
27 lutego 2006, 20:41
Cześć. Mam pytanie: jak można umieścić w neutralnym mieście inne jednostki niż te, które są?
Na przykład: zamiast niziołków ustawić chłopów.

vinius PW
27 lutego 2006, 20:46
Dobre pytanie, ale mam lepsze: jakim nowym mieście!? Jak je włączyć? To to z "nowych ulepszeń" :) ? Bo nie wiedziałem...

Trang Oul PW
27 lutego 2006, 20:57
Jest taki Skrypt 67, który zamienia Wrota Żywiołów na "neutralne" miasto. WoGóle nie zmienia grafik, tylko zastępuje wszystkie jednostki neutralnymi.

BUS PW
1 marca 2006, 20:41
Wiem o tym. Chodzi mi o to, żeby wstawić w tym skrypcie inne jednostki niż te, które są.

Altair PW
2 marca 2006, 12:16
Trzeba by zmienić sporo rzeczy w tym skrypcie, aby to jakoś działało.
Radzę zacząć od części:

!!UN:T8/0/0/138; [level 1 no upg - Halfling]
!!UN:T8/0/1/143; [level 1 upg - Rogue]
!!UN:T8/1/0/140; [level 2 no upg - Boar]
!!UN:T8/1/1/142; [level 2 upg - Nomad]
!!UN:T8/2/0/164; [level 3 no upg - Fire messenger]
!!UN:T8/2/1/166; [level 3 upg - Air messenger]
!!UN:T8/3/0/194; [level 4 no upg - Werewolf]
!!UN:T8/3/1/144; [level 4 upg - Troll]
!!UN:T8/4/0/193; [level 5 no upg - Sorceress]
!!UN:T8/4/1/136; [level 5 upg - Enchanter]
!!UN:T8/5/0/195; [level 6 no upg - Hell Steed]
!!UN:T8/5/1/172; [level 6 upg - Nightmare]
!!UN:T8/6/0/168; [level 7 no upg - Gorynych]
!!UN:T8/6/1/135; [level 7 upg - Rust Dragon]

Pozmieniać w nich numery stworzeń. Następnie w kolenych kilku linijkach przypisać nowe ulepszenia stworzeniom. Jednakże to może nie wystarczyć aby skrypt w pełni poprawnie dzialał.

BUS PW
2 marca 2006, 12:18
Zrobiłem tak ale nie działa. Nie zmieniłem tylko numerów po prawej stronie.

Altair PW
2 marca 2006, 12:32
Po pierwsze istnieje coś takiego jak przycisk Edytuj. Niepotrzebnie robisz dwa posty zamiast zawrzeć zawartość w jednym. Po drugie, jak mówiłem, to może nie działać. Skrypt wymaga trochę modyfikacji. Jeśli znasz choć trochę ERM, powinno ci się udać. Np.
!!UN:T8/0/0/x; - za x trzeba podać numer jednostki
albo zamist niziołkow chłopi:
!!UN:T8/0/0/139;

BUS PW
2 marca 2006, 12:37
Dzięki. Spróbuję pokombinować z tym.

Micki PW
19 stycznia 2007, 13:26
@ Altair:
Interesuje mnie to ze względu na moją mapę. Mam zamiar zrobić miasto ze smokami.
Nie chcę żeby miało wygląd confluxu (ma to być bastion i forteca).Jak to zrobić?

Altair PW
19 stycznia 2007, 13:59
Podaję ogólną postać skryptu:

ZVSE
!#UN:Tnrm/s/0/nrn Tnrm/s/1/nru;

gdzie:
nrm - typ miasta (0 - zamek, 1 - bastion, 2 - forteca...)
s - poziom siedliska (0..6)
nrn - numer stwora nieulepszonego
nru - numer stwora ulepszonego


AmiDaDeer PW
19 stycznia 2007, 15:17
Altairze, trochę inaczej brzmiało pytanie.
Odpowiedź jest następująca: trzeba podmienić grafiki z Wrót Żywiołów. Niestety, to by była zmiana całej gry.

Altair PW
19 stycznia 2007, 22:39
>>>Altairze, trochę inaczej brzmiało pytanie.
Ja pytanie zrozumiałem. Pytający myślał chyba o poprzednich postach w tym temacie (traktujących o zmianie stworów w neutralnym mieście za pomocą skryptów).
Po za tym pytania wprost skierowane do mnie zwykle dotyczą skryptów. ;P

Nemomon PW
10 marca 2007, 12:23
@ Altair

A jak zrobić, aby miasto o współrzędnych x/y/z miało inne jednostki, a nie wszystkie zamki danego typu?

Altair PW
10 marca 2007, 14:44
Powiem krótko to niewykonalne.

Dragonar PW
5 lipca 2008, 21:00
Jeśli ktoś chce, to mam skrypt, który zamiast dwóch posłańców - Ognia i Powietrza, robi na 3lv Arktycznych Strzelców -> Wulkanicznych Strzelców.
Link:

http://www.turboupload.com/download/32UOO4LxhR7W/Neutr_Miasto.zip

BUS PW
13 grudnia 2008, 00:05
Pisałem już to w skryptach ERM, ale tu też napiszę ;]
Tu są moje skrypty przerobionego neutralnego miasta. Wystarczy zamienić dwa pliki ert i erm w folderze data/s. Miłego grania ;]
temat: Jak umieścić inne jednostki w neutralnym mieście

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel