Witaj Nieznajomy!
|
temat: Jak umieścić inne jednostki w neutralnym mieście komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
BUS |
Cześć. Mam pytanie: jak można umieścić w neutralnym mieście inne jednostki niż te, które są? Na przykład: zamiast niziołków ustawić chłopów. |
vinius |
Dobre pytanie, ale mam lepsze: jakim nowym mieście!? Jak je włączyć? To to z "nowych ulepszeń" :) ? Bo nie wiedziałem... |
Trang Oul |
Jest taki Skrypt 67, który zamienia Wrota Żywiołów na "neutralne" miasto. WoGóle nie zmienia grafik, tylko zastępuje wszystkie jednostki neutralnymi. |
BUS |
Wiem o tym. Chodzi mi o to, żeby wstawić w tym skrypcie inne jednostki niż te, które są. |
Altair |
Trzeba by zmienić sporo rzeczy w tym skrypcie, aby to jakoś działało. Radzę zacząć od części:
Pozmieniać w nich numery stworzeń. Następnie w kolenych kilku linijkach przypisać nowe ulepszenia stworzeniom. Jednakże to może nie wystarczyć aby skrypt w pełni poprawnie dzialał. |
BUS |
Zrobiłem tak ale nie działa. Nie zmieniłem tylko numerów po prawej stronie. |
Altair |
Po pierwsze istnieje coś takiego jak przycisk Edytuj. Niepotrzebnie robisz dwa posty zamiast zawrzeć zawartość w jednym. Po drugie, jak mówiłem, to może nie działać. Skrypt wymaga trochę modyfikacji. Jeśli znasz choć trochę ERM, powinno ci się udać. Np. !!UN:T8/0/0/x; - za x trzeba podać numer jednostki albo zamist niziołkow chłopi: !!UN:T8/0/0/139; |
BUS |
Dzięki. Spróbuję pokombinować z tym. |
Micki |
@ Altair: Interesuje mnie to ze względu na moją mapę. Mam zamiar zrobić miasto ze smokami. Nie chcę żeby miało wygląd confluxu (ma to być bastion i forteca).Jak to zrobić? |
Altair |
Podaję ogólną postać skryptu: ZVSE !#UN:Tnrm/s/0/nrn Tnrm/s/1/nru; gdzie: nrm - typ miasta (0 - zamek, 1 - bastion, 2 - forteca...) s - poziom siedliska (0..6) nrn - numer stwora nieulepszonego nru - numer stwora ulepszonego |
AmiDaDeer |
Altairze, trochę inaczej brzmiało pytanie. Odpowiedź jest następująca: trzeba podmienić grafiki z Wrót Żywiołów. Niestety, to by była zmiana całej gry. |
Altair |
>>>Altairze, trochę inaczej brzmiało pytanie. Ja pytanie zrozumiałem. Pytający myślał chyba o poprzednich postach w tym temacie (traktujących o zmianie stworów w neutralnym mieście za pomocą skryptów). Po za tym pytania wprost skierowane do mnie zwykle dotyczą skryptów. ;P |
Nemomon |
@ Altair A jak zrobić, aby miasto o współrzędnych x/y/z miało inne jednostki, a nie wszystkie zamki danego typu? |
Altair |
Powiem krótko to niewykonalne. |
Dragonar |
Jeśli ktoś chce, to mam skrypt, który zamiast dwóch posłańców - Ognia i Powietrza, robi na 3lv Arktycznych Strzelców -> Wulkanicznych Strzelców. Link: http://www.turboupload.com/download/32UOO4LxhR7W/Neutr_Miasto.zip |
BUS |
Pisałem już to w skryptach ERM, ale tu też napiszę ;] Tu są moje skrypty przerobionego neutralnego miasta. Wystarczy zamienić dwa pliki ert i erm w folderze data/s. Miłego grania ;] |
temat: Jak umieścić inne jednostki w neutralnym mieście | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel