Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Problem z odczytem kampanii
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Andriej PW
1 lutego 2015, 15:54
Ostatnio zainteresowały mnie mody do VCMI. Ściągnąłem więc z oficjalnej strony wersję 0.97, rozpakowałem do folderu z grą i uruchomiłem przez VCMI_client.
Niby wszystko działa (a przynajmniej cała Nowa Gra oraz odczyty pojedynczych scenariuszy i gry wieloosobowej). Natomiast po kliknięciu na na przycisk umożliwiający przedtem odczyt kampanii, wyskakuje jakieś okno i nic dalej nie da się zrobić. Jak rozwiązać ten problem? Ps. próbowałem ze starszymi wersjami i problem jest ten sam.

Morglin PW
1 lutego 2015, 16:06
W VCMI zapisy z kampanii wczytuje się tak samo jak zapisy ze zwykłych scenariuszy (wczytaj grę, pojedynczy scenariusz).

Warmonger PW
1 lutego 2015, 16:12
Cytat:
wyskakuje jakieś okno
A można trochę bardziej precyzyjnie?

Andriej PW
2 lutego 2015, 14:47
Dzięki Morglin, bardzo mi pomogłeś. Może mi ktoś jeszcze powie dlaczego w grze nie ma polskich znaków i nie działa przycisk opcje WoG?
Ps. tak, zainstalowałem Polskie Czcionki, a powyższe problemy występują tylko podczas gry przez VCMI (mam wersję 0.95 i zainstalowany mod Forge Classic kompatybilny z tą wersją, ściągnąłem go z heroes3wog.net).

Warmonger PW
2 lutego 2015, 14:51
Cytat:
tak, zainstalowałem Polskie Czcionki,
Nie słyszałem, aby taki mod był dostępny pod VCMI. Co tłumaczy
Cytat:
dlaczego w grze nie ma polskich znaków

Druga sprawa:
Cytat:
nie działa przycisk opcje WoG
Tam nie ma przycisku, to tylko bitmapa.

Andriej PW
2 lutego 2015, 15:38
Chodzi o Polskie Czcionki do zwykłego Wake of Gods, bez VCMI. A poza tym czy jest jakiś sposób na posiadanie dowódcy czy mithrilu w VCMI?

Kuririn PW
2 lutego 2015, 17:55
Tak. W pliku defaultMods.json możesz takie opcje włączyć. Znajduje się w folderze docelowym zainstalowanych "hirkow", w folderze config.

Warmonger PW
2 lutego 2015, 18:12
Kuririn chyba przespał ostatnie dwa lata. Dowódców włącza się przez Launcher, wybierając odpowiedni submod WoGa.

Kuririn PW
2 lutego 2015, 18:32
Kuririn nie używa launchera:P

Andriej PW
3 lutego 2015, 13:43
W launcherze nie ma opcji włączenia dowódców, a po kliknięciu na plik defaultMods.json w folderze config wyskakuje okno z napisem Error: Invalid or corrupt jarfile C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic III - Zlota Edycja\config\defaultMods.json.

Warmonger PW
3 lutego 2015, 15:29
Cytat:
W launcherze nie ma opcji włączenia dowódców,
Jeśli jest WoG, to i dowódcy muszą w nim być. Kliknij na WoG i rozwiń listę submodów.
Cytat:
Invalid or corrupt jarfile
.jar to pliki wykonywalne Javy. Nie wiem, co robisz, ale przestań.

Andriej PW
3 lutego 2015, 18:32
Wystarczyło otworzyć plik defaultMods za pomocą Worda. Zmieniłem z false na true co trzeba było i przynajmniej na razie nie pojawiają się żadne problemy z VCMI. Temat do zamknięcia.
temat: [VCMI] Problem z odczytem kampanii

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel