Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Problem z odczytem kampanii komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Andriej |
Ostatnio zainteresowały mnie mody do VCMI. Ściągnąłem więc z oficjalnej strony wersję 0.97, rozpakowałem do folderu z grą i uruchomiłem przez VCMI_client. Niby wszystko działa (a przynajmniej cała Nowa Gra oraz odczyty pojedynczych scenariuszy i gry wieloosobowej). Natomiast po kliknięciu na na przycisk umożliwiający przedtem odczyt kampanii, wyskakuje jakieś okno i nic dalej nie da się zrobić. Jak rozwiązać ten problem? Ps. próbowałem ze starszymi wersjami i problem jest ten sam. |
Morglin |
W VCMI zapisy z kampanii wczytuje się tak samo jak zapisy ze zwykłych scenariuszy (wczytaj grę, pojedynczy scenariusz). |
Warmonger |
Cytat: A można trochę bardziej precyzyjnie?
wyskakuje jakieś okno |
Andriej |
Dzięki Morglin, bardzo mi pomogłeś. Może mi ktoś jeszcze powie dlaczego w grze nie ma polskich znaków i nie działa przycisk opcje WoG? Ps. tak, zainstalowałem Polskie Czcionki, a powyższe problemy występują tylko podczas gry przez VCMI (mam wersję 0.95 i zainstalowany mod Forge Classic kompatybilny z tą wersją, ściągnąłem go z heroes3wog.net). |
Warmonger |
Cytat: Nie słyszałem, aby taki mod był dostępny pod VCMI. Co tłumaczytak, zainstalowałem Polskie Czcionki, Cytat: dlaczego w grze nie ma polskich znaków Druga sprawa: Cytat: Tam nie ma przycisku, to tylko bitmapa.
nie działa przycisk opcje WoG |
Andriej |
Chodzi o Polskie Czcionki do zwykłego Wake of Gods, bez VCMI. A poza tym czy jest jakiś sposób na posiadanie dowódcy czy mithrilu w VCMI? |
Kuririn |
Tak. W pliku defaultMods.json możesz takie opcje włączyć. Znajduje się w folderze docelowym zainstalowanych "hirkow", w folderze config. |
Warmonger |
Kuririn chyba przespał ostatnie dwa lata. Dowódców włącza się przez Launcher, wybierając odpowiedni submod WoGa. |
Kuririn |
Kuririn nie używa launchera:P |
Andriej |
W launcherze nie ma opcji włączenia dowódców, a po kliknięciu na plik defaultMods.json w folderze config wyskakuje okno z napisem Error: Invalid or corrupt jarfile C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic III - Zlota Edycja\config\defaultMods.json. |
Warmonger |
Cytat: Jeśli jest WoG, to i dowódcy muszą w nim być. Kliknij na WoG i rozwiń listę submodów.W launcherze nie ma opcji włączenia dowódców, Cytat: .jar to pliki wykonywalne Javy. Nie wiem, co robisz, ale przestań.
Invalid or corrupt jarfile |
Andriej |
Wystarczyło otworzyć plik defaultMods za pomocą Worda. Zmieniłem z false na true co trzeba było i przynajmniej na razie nie pojawiają się żadne problemy z VCMI. Temat do zamknięcia. |
temat: [VCMI] Problem z odczytem kampanii | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel