Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/ogólne] Mody i ich kompatybilność komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Andriej |
Parę pytań o Terry Pratchett Mod, Phoenix Mod i Master of Puppets: 1. Czy działają na Wog 3.58f? 2. Jak je zainstalować? 3. Jak już je zainstaluję i nie będę zadowolony to jak je usunąć? 4. Najważniejsze pytanie: co dodają (co całkowicie nowego, co podmieniają, jakie są inne zmiany)? |
Dren |
1.Musisz najpierw zainstalować ERA II jest w skarbcu (ERA II nie wymaga WoG-a bo sama go w sobie zawiera). 2.Jak już zainstalujesz erę możesz przystąpić do ściągania modów i ich instalacji(większość modów posiada instalator ale jak go nie ma to wystarczy przekopiować folder z modem do folderu mods w HoMM z erą. 3.Możesz dowolnie włączać i wyłączać mody w mod menager jest to opcja w takim skrócie na pulpicie który się pojawia po instalacji ery ten skrót nazywa się "Era start menu". 4.Nie wiem co dodają mody sam sprawdź ale na pewno jakieś nowe jednostki i ulepszenia no i artefakty. |
voncur |
Mi się nie udało odpalić MoP, ale wg. czecha nawet na gołym gold powinno śmigać http://heroes3wog.net/modifikacie-heroes-3/master-of-puppets/ |
Dren |
Cóż gdzieś tam widziałem wersje pod erę albo to fanaberie mojego zmęczonego umysłu. Edit Scuza amici przejrzałem sobie wszystko odnośnie MoP-a jeszcze raz i nie znalazłem tam żadnej wzmianki o wersji pod erę(ci ruscy strasznie się u nich trudno rozczytać ale moderzy z nich świetni). |
voncur |
Przecież dałem Ci linka do MoP na ERA II 1. Ride the Lightning môžete inštalovať aj na ERA II verziu, alebo iba na Heroes 3 Complete, je to jedno. ... |
krasnolud99 |
Czy można ściągnąć same stwory z MoP do VCMI? Bo chętnie by zagrał ale na VCMI |
Kuririn |
Same stwory można dodać do VCMI, np z MoP. |
krasnolud99 |
Ale jak Kuririnie? Wskazówki takie jak rozpakuj to i wrzuć tu mile widziane |
MinosKing |
Tak jak Kuririn napisał da radę przenieść jednostki z MoP do vcmi. Najważniejsze pliki to defy z wybranymi przez ciebie jednostkami oraz dźwięki dopasowane do nich typu Atak, Obrona itd.. . Drugi krok: wchodzisz do folderu mods i tworzysz folder o nazwie Content a w nim folder Config dalej tworzysz w nim foldery z nazwami odpowiednich jednostek np.: Demosmok, jednostka2, jednostka3 <-- Oczywiście muszą być to oddzielne foldery. Trzeci krok: w głównym katalogu vcmi/mods robisz plik o nazwie mod.json w którym to musisz podać umiejscowienie tych jednostek oraz ważne dane np.: { "name" : "Nowe jednostki", "description" : "made by ???", <-- tutaj podajesz info. na temat osób które brały udział przy tym modzie "version" : "0.1", <-- tutaj podajesz wersję twojego modu "author" : "Autor modu", <-- tutaj podajesz nazwę autora modu "contact" : "kontakt", <-- tutaj podajesz kontakt do siebie <o ile jesteś autorem moda> ;] "modType" : "Creatures", <-- tutaj podajesz typ modu <Creatures oznacza to że mod służy tylko do dodania nowej bądź nowych jednostek> "creatures" : [ "config/Demosmok/Demosmok.json", "config/Demosmok/creature-texts.json", "config/jednostka2/jednostka2.json", "config/jednostka2/creature-texts.json", "config/jednostka3/jednostka3.json", "config/jednostka3/creature-texts.json" ] } Po czym zapisujesz no i to by było na tyle co do pliku mod.json. Następny krok: robisz folder sounds w którym umieszczasz dźwięki dla danych jednostek np. desmattk, desmdfnd, desmmove, desmkill, desmwnce itd.. aż podasz dźwięki dla pozostałych jednostek. Dalej robisz folder o nazwie sprites i umieszczasz w nim następujące foldery: battle <w którym umieszczasz defy jednostek podczas walki>, następny folder to iconsBig oraz iconsSmall odpowiadające za obrazy jednostek w slocie bohatera oraz w trakcie bitwy, ostatni folder który musi być tam umieszczony to map w którym to umieszczasz defy jednostek na mapie przygody. Przedostatni krok: w tym samym folderze czyli sprites umieszczasz pliki o nazwach: cprsmall.json a w nim dokładne umiejscowienie ikon z folderu iconsSmall np.: { "images": [ { "frame": 299, <-- numer jednostki "file": "iconsSmall/Demosmok" }, ] } { "images": [ { "frame": 300, <-- numer jednostki "file": "iconsSmall/jednostka2" }, ] } { "images": [ { "frame": 301, <-- numer jednostki "file": "iconsSmall/jednostka3" Drugi plik to TWCRPORT.json a w nim robisz prawie to samo co w tym powyżej np.: { "images": [ { "frame": 299, <-- numer jednostki "file": "iconsBig/Demosmok.bmp" }, ] } { "images": [ { "frame": 300, <-- numer jednostki "file": "iconsBig/jednostka2.bmp" }, ] } { "images": [ { "frame": 301, <-- numer jednostki "file": "iconsBig/jednostka3.bmp" }, ] } Zapisujesz no i czas na ostatni krok: A w nim wchodzisz do folderu Config oraz folderu z odpowiednią jednostką i musisz stworzyć w nich pliki z dopiskami json z odpowiednimi nazwami jednostek: Demosmok/creature-texts.json, Demosmok.json jednostka2/creature-texts.json, jednostka2.json jednostka3/creature-texts.json, jednostka3.json W których to musisz podać dokładne parametry jednostek, ich statystyki, przyrosty oraz koszty jak i przypisanie do danej frakcji np. Neutral bądź jednego z miast np. Castle. Nie zapomnij o podaniu lokalizacji defu z owymi jednostkami oraz ikonkami i dźwiękami. No i to by było na tyle:p przepraszam za rozpisanie się mam nadzieję że o niczym nie zapomniałem. |
krasnolud99 |
Dzięki MinosKing tylko jeszcze pytanie: jak oddzielić od siebie defy ataku i ruchu na przykład czy muszę to jakoś ręcznie zrobić czy jest jakiś szybki sposób po za tym jest tam bardzo dużo stworów i długo mi zajmie przekonwertowanie wszystkich PS. nie wiem czy użyłem dobrego słowa i nie wiem czy dobrze je napisałem |
MinosKing |
Nie ma defów z oddzielnym atakiem, ruchem itp.. tylko z dźwiękami dla tych jednostek są one podpisane jako wav. np. desmattk.wav, desmmove.wav itd.. przepraszam że o tym zapomniałem:< |
temat: [H3/ogólne] Mody i ich kompatybilność | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel