Witaj Nieznajomy!
|
temat: Działanie fortów/zamków komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
Wikist |
Na początku gry jednostki legendarne nie były za silne, co było błędem, bo nie czuło się ich potęgi. Potem twórcy naprawili to i istoty te stały się mniej więcej tak silne jak były w Heroes V. Jednakże bonusy fortów/zamków pozostały cały czas +1 do ogólnej produkcji stworzeń. Kiedy legendarne jednostki nie były jakoś bardzo potężne to może nie miałoby to znaczenia, ale teraz dostajemy ich znacznie więcej niż powinniśmy. Gdyby został zachowany bonus z Heroes V ala +50% do rekrutacji albo +100% to wtedy okej dostajemy dodatkowego jednego czempiona. Ale kiedy rozbudowany zamek zwiększa nam np: produkcję maniaków o 3 (czy 2?) i czartów także o 3 (czy 2?), to coś jest nie tak. Rozciągając grę na dłuższy czas, nasi czempioni będą w stanie sami zniszczyć resztę armii frakcji w takiej ilości. Mając rozbudowane miasto do 100% z Łzą Ashy dostajemy tygodniowo około 30 jednostek podstawowych, 16 elitarnych i 7 legendarnych (!). 7 legendarnych jednostek może bez problemu zniszczyć łącznie 90 jednostek podstawowych (zliczenie wszystkich trzech jednostek). Przy elitarnych nie jestem pewny co do tego czy na przykład 7 Niebian byłoby w stanie zniszczyć 14 jeźdźców, gryfów i chwał, ale prawdopodobnie jest taka możliwość. A im dłużej gramy tym bardziej ta przepaść się rozszerza, gdyż punkty ataku i życia legendarnych jednostek do reszty jest zbyt duża. Czy ktoś to kiedykolwiek zauważył? Bo mnie to niedawno uderzyło i żałuję teraz, że twórcy już nic nie poprawia w grze. Nie wliczając tego, że Córę Mallasy zostawili pod nazwą Ptaka Gromu (to to jest po prostu jakisżart :P). -_- |
Demorator |
Tak sprawa jest mocno widoczna i bez mocnego zagłębiania się w kod raczej nie do poprawy. Ogólnie cały sposób rekrutacji jest, niestety, zepsuty (przemiana zamków, jeden wielki bank jednostek...). |
temat: Działanie fortów/zamków | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel