Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Magie żywiołów w Heroes V
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)

Consus PW
24 września 2014, 17:55
Temat był przerabiany kilkakrotnie, ale nie było chyba ukończonego moda zamieniającego szkoły magii na wzór Heroes III.



Szkoły magii w miastach
Przystań: woda, powietrze
Sylwan: woda, ziemia
Akademia: powietrze, ogień
Forteca: ogień, woda
Inferno: ogień, ziemia
Nekropolis: ziemia, powietrze
Loch: ziemia, ogień

Zostały zmienione nazwy, poziom i moc niektórych zaklęć. Całość raczej nie jest zbalansowana, chodzi bardziej o odmianę i urozmaicenie rozgrywki. Jeśli ktoś jest zainteresowany - tutaj przejrzysty i przyjazny schemat zdolności.





Download

desmond PW
29 września 2014, 09:00
Kiedyś zrobiłem podobnego moda, i też początkowo chciałem dać podział magii na taki jaki był w h3. Pojawił się jednak problem co zrobić ze zdolnościami, które wpływają na zaklęcia 2 różnych szkół, np. mistrz umysłu (spowolnienie-ziemia i zapomnienie-woda). Ostatecznie zrobiłem więc podział na magię wzorowany na h4.
Widzę, że rozwiązałeś ten problem w ten sposób, że zdolności wpływające na zaklęcia z różnych szkół dałeś jako zdolności drugorzędne, wymagające posiadania obydwu szkół magii. Pomysł całkiem dobry, ale wymaga sporej ekwilibrystyki żeby odpowiednio zrobić drzewko umiejętności nie zaburzając balansu. Bo obecnie, np. magia powietrza jest zbyt silna przez to, że jako umiejętności podstawowe ma wichurę i mglistą zasłonę (które to umiejętności działają zresztą jakieś 2 razy mocniej niż wskazuje na to ich opis).
Poza tym powinieneś zmienić jeszcze nazwy tygodni wpływających na efektywność poszczególnych szkół magii (np. tydzień przywołań; pliki w Text\WeekTexts\).

Consus PW
29 września 2014, 23:26
Zmieniłem działanie wichury i mglistej zasłony na oryginalne (btw - wartości zostały podmienione w patchu 3.1, ale opisy - nie). Ewentualnie można by jeszcze wyzerować jeden efekt każdej zdolności, np. ten zmniejszający inicjatywę.
Poprawiłem też teksty tygodni związanych ze szkołami magii.
temat: Magie żywiołów w Heroes V

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel