Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/projekt] Żywe Miasta lub stworek wychodzi przed domek
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Morglin PW
16 sierpnia 2014, 23:13
Hej! Jeśli grałeś w H1, to na pewno musiały ci zapaść w pamięć te piękne i pełne życia miasta (jednostki przed siedliskami, jakbyś jeszcze nie zrozumiał). I tu mam pytanie: czy powstała (lub powstaje) modyfikacja do H3 (czystego H3, nie VCMI lub WoG), która dodaje stworzenia przed ich domkami? Jeśli tak, to proszę o link do pobrania. Jeśli nie, to biorę sprawy w swoje ręce. :)


Oto siedlisko pikinierów sklejone w jakieś kilkanaście minut. Nie trzeba spostrzegawczości żeby dostrzec, że pikinier jest większy od wejścia do swojej strażnicy (gigantyzm?). Cóż, po pomniejszeniu go do rozmiarów wejścia, wygląda jak kupa nieczytelnych pikseli, więc albo będę musiał powiększyć wejście, albo zostawię to tak jak jest (wszak na skrinie z H1, który podałem wcześniej, chłop też jest większy od wejścia do chatki... tak, wiem, że naciągane :P). Ale to dopiero projekt, może uda mi się go [pikiniera] jakoś sensownie przeskalować... Ale najbardziej to bym chciał żeby się okazało, że już taki mod istnieje i nie będę musiał się męczyć. :P

PS: Jakby mi chciał ktoś zarzucić, że ogłaszam robienie moda, kiedy prawie niczego nie zrobiłem, to informuje, że z chęcią robiłbym go po cichu, ale po prostu nie wiem, czy coś takiego już wcześniej nie powstało. A pracować na marne nie chcę.

Kammer PW
16 sierpnia 2014, 23:46
Hę? Bierzesz się za tworzenie kolejnego moda? Powodzenia. Mam nadzieję, że skończy się lepiej niż Twe poprzednie projekty. :P

Ponadto musisz widzieć, że link, który wcześniej podałeś wyrzuca 403 - Forbidden.

Dalej: nie widzę powodu, by robić coś takiego, gdyż to wszystko i tak będzie ledwie detalami. Niektóre budynki są na tyle małe i ulokowane na dalszym planie, że nic nie będzie widać. Przykładowo: nie wiem, jak przerobisz siedlisko meduz. Albo magów. Behemoty również będą interesujące.

Nie widzę powodu, dla którego chcesz się ograniczać wyłącznie do czystego H3. Zakodowanie tego do VCMI to kwestia kwadransów.

I wreszcie: nie wiem, czemu, ale po przeczytaniu Twojego posta na myśl przychodzi mi pierwotna wersja tego posta. :P

Nephretes PW
17 sierpnia 2014, 00:01
Mi też przyszła na myśl pierwotna wersja postu w moim temacie, ale życzę powodzenia, choć nie do końca widzę sens tego przedsięwzięcia w realiach H3.

PS. Robię lepsze sklejki :P

Warmonger PW
17 sierpnia 2014, 06:32
Za każdym razem, gdy masz nowy pomysł - usiądź i poczekaj, aż ci przejdzie.

Sam piszesz, że to bez sensu, bo stwory są za duże. Po co robić mod graficzny, który już w pierwszej próbie wygląda źle?

Mad Hatter PW
17 sierpnia 2014, 07:46
Warmonger:
Sam piszesz, że to bez sensu, bo stwory są za duże. Po co robić mod graficzny, który już w pierwszej próbie wygląda źle?
Bo na tym polega piękno Morglina?

Jak dla mnie aby miało to ręce i nogi to musiałbyś całą grafikę panoramy miasta robić od nowa a wątpię żeby ci się chciało a jak już to niestety raczej pobierz grafikę z pola bitwy bo kąt pod jakim stoją jednostki a są budynki są znaczne i przez to wyglądają na takich co mają zaraz się przewrócić.

Matheo PW
17 sierpnia 2014, 09:46
Miałoby to jakikolwiek sens, gdyby dodać takie stworzenia, tylko przy niektórych siedliskach. Smoki w Bastionie latają sobie wokół wzgórz i to chyba jest wzór do naśladowania. Jeśli jednostki mają po prostu stać, to nie wniesie to żadnego życia do ekranów miast. Poza tym H3 to inne realia i coś takiego nie do każdego miasta będzie pasować.

Irhak PW
17 sierpnia 2014, 11:41
Za czasów powstawania NIM był też tworzony inny mod - Alternative Castle, w którym budynki miały ożyć. Na ile to się skończyło możesz przeczytać sam.

Andruids PW
17 sierpnia 2014, 16:23
Goblinie, czemu sam się cenzurujesz, a to był taki piękny post D :
Tyle cynizmu, tyle doskonałej parodii i drwiny. Mimo, że stracił potem rację bytu to i tak trzeba było go zostawić.

A odnośnie twojego pomysłu, to bardzo jestem ciekaw, jak estetyczne i eleganckie ekrany miast z trójki wyglądałyby po tchnięciu weń życia. Podejrzewam, że nie będzie to łatwe zadanie, bo w przeciwieństwie do ekranów z poprzednich części, mają dużo więcej głębi i bardziej oddaloną perspektywę. Przede wszystkim, na pewno nie ustawiałbym pikinierów zaraz przed strażnicą. Napisanie, że są wielcy w porównaniu do wejścia nie oddaje do końca pełni problemu. Spójrz na domki u podstawy wzgórz, pikinier dwukrotnie je przewyższa. Jeśli chciałbyś gdzieś ustawiać humanoidalne jednostki rekrutowalne w budowlach usytuowanych na wzgórzach, to wydaje mi się, że jedyne dobre na to miejsce, bez potrzeby robienia z nich nierozróżnialnych plamek pikseli znajduje się na pierwszym planie. Mogliby zbierać się przy karczmie. Oczywiście gryfom nienaturalna wielkość nie sprawiałaby problemu i mogłyby latać nad swoją wieżą.

Morglin PW
17 sierpnia 2014, 18:40
Łał! Nie spodziewam się takiej ilości postów.

pan Kammer:
Hę? Bierzesz się za tworzenie kolejnego moda? Powodzenia. Mam nadzieję, że skończy się lepiej niż Twe poprzednie projekty. :P

Ponadto musisz widzieć, że link, który wcześniej podałeś wyrzuca 403 - Forbidden.

Nie przypominam sobie, żebym gdzieś wcześniej publicznie ogłaszał robienie jakiegoś moda. Chyba, że chodzi ci o czatowy Korwintown i inne pierdółki robione bardziej dla żartu niż na serio.

Link jeszcze wczoraj działał. Był w nim Zamek Rycerza z H1, jak ktoś nie grał, to można łatwo wyguglować.

Kammer:
Dalej: nie widzę powodu, by robić coś takiego, gdyż to wszystko i tak będzie ledwie detalami. Niektóre budynki są na tyle małe i ulokowane na dalszym planie, że nic nie będzie widać. Przykładowo: nie wiem, jak przerobisz siedlisko meduz. Albo magów. Behemoty również będą interesujące.

A ja widzę powód, chcę żywe miasta. Nie mam pojęcia jak uda mi się rozwiązać kwestie niektórych siedlisk, ale będę kombinował.

Znowu Kammer:
I wreszcie: nie wiem, czemu, ale po przeczytaniu Twojego posta na myśl przychodzi mi pierwotna wersja tego posta. :P

Dlatego, że oba tematy zostały założone, kiedy prace nad modem się jeszcze na dobre nie zaczęły i w obu w pierwszym poście autorzy pokazali beznadziejną grafikę. Różnica jest taka, że ja chciałem się również dowiedzieć, czy coś takiego wcześniej nie powstało. Nie chciałem siedzieć miesiącami nad modyfikacją, by po opublikowaniu okazało się, że już wcześniej jakiś Chińczyk czy Rosjanin zrobił coś podobnego.

Ten od Oazy:
PS. Robię lepsze sklejki :P

Nie wiem, nie śledziłem dokładnie twojego tematu, ze sklejek widziałem tylko tę w pierwszym poście. Chociaż... może rzeczywiście ten zamek w skale na dzikim zachodzie jest mniej gówniany od mojego pikiniera z gigantyzmem, nie wiem, dla mnie obie grafiki są tak samo beznadziejne.

Kolejny z trudnym nikiem, współtwórca VCMI:
Za każdym razem, gdy masz nowy pomysł - usiądź i poczekaj, aż ci przejdzie.

Sam piszesz, że to bez sensu, bo stwory są za duże. Po co robić mod graficzny, który już w pierwszej próbie wygląda źle?

Wbrew pozorom, pomysł na ożywienie miast nie wpadł mi do głowy wczoraj wieczorem. Te nieżywe miasta przeszkadzały mi już jedenaście lat temu, kiedy jako mały szkrab po raz pierwszy usiadłem do H3.

I tak, na moim skrinie wygląda to beznadziejnie, ale założyłem ten temat, bo liczyłem, że ktoś jakimś cudem może mieć pomysł jak rozwiązać kwestie niektórych siedlisk lub w inny sposób ożywić miasta. Albo że ewentualnie jakiś znudzony moder napiszę coś w stylu: "jeju, ale ohyda, daj, zrobię za ciebie". :P

Kapelusznik:
Bo na tym polega piękno Morglina?

CO?! :O

No nic, lecę dalej kombinować, a jak wymyślę coś sensownego, to odezwę się znowu. Dzięki za krytykę, link do "Alternative Castle", pomysły i to dziwne coś Kapelusznika o moim pięknie. :P

Garett PW
17 sierpnia 2014, 19:01
@Morglin, tylko dlaczego jednostki muszą stać przed wejściami do siedlisk? Przykładowo Pikinier, Kusznik i Gryf mogą siedzieć na dachach swoich wież. Właśnie, może zrobisz jeszcze strzelców na murach zamku po jego ulepszeniu? :>

voncur PW
17 sierpnia 2014, 20:10
A to jednostki nie mogą sobie chodzić po mieście??

Garett PW
17 sierpnia 2014, 20:29
@voncur, trzeba by było całkowicie zmienić ekran miasta, żeby dodać coś tak małego jak chodzące po mieście jednostki.

Nephretes PW
17 sierpnia 2014, 20:39
@Ten od tego tematu, bo nicku przecież nie ma

Jedyna sklejka znajdowała się w pierwszym poście, tak dla informacji. Mam nadzieję, że Twój temat rozwinie się podobnie jak mój i tego Ci również życzę.

Toffi PW
7 grudnia 2018, 16:39
Morski Glin:
na wigilie premiera moda

A ktoś go robi w ogóle?

Andruids PW
7 grudnia 2018, 18:27
Może autor?

MCaleb PW
10 grudnia 2018, 11:15
Dobre nekro.
Biorąc pod uwagę fakt, że ostatnia dyskusja działa się w 2014, a autor zaginął w tajemniczych okolicznościach niemal trzy lata temu, nie spodziewałbym się prędkiego ogłoszenia statusu prac nad modem, a tym bardziej jego ukończenia.

avatar PW
10 grudnia 2018, 17:12
Zakładając, że to nie fejk i w modzie znajdzie się taki ekran Rampartu to klękajcie narody!

Andruids PW
10 grudnia 2018, 17:24
W jakim modzie? To nagranie z nałożonym filtrem i efektami specjalnymi.

avatar PW
10 grudnia 2018, 17:53
Źle się wyraziłem. Gdyby mod Morskiego Glina przyniósł takie życie do ekranów miast, jak na poniższym filmiku to byłby to bajerncki mod. Ale właśnie widzę że to była jedynie prowokacji Morglina...

Morski Glin PW
10 grudnia 2018, 19:41
Hejter:
Bo na tym polega piękno Morgila.

Ze względu na hejterstwo użytkowników tego wortalu oraz przekręcanie mojego nicka w sposób naprawdę chamski i żałosny, zadecydowałem, że mod nie zostanie upubliczniony. Osoby, które będą chciały zagrać, muszą wysłać pw do mnie z odpowiedzią na pytania:

1. Dlaczego właśnie ty powinieneś zagrać w moją modyfikację?
2. Ekrany miast z której części Heroesów podobają ci się najbardziej?
3. Jon Van Caneghem czy Ubisoft, kto twoim zdaniem lepiej tworzył gry Might and Magic?
4. Czy w przeszłości zdarzyło ci się obrażać Morglina?
5. Na jaką partię głosowałeś w ostatnich wyborych?


Na odpowiedzi czekam do 24 grudnia.
strona: 1 - 2
temat: [H3/projekt] Żywe Miasta lub stworek wychodzi przed domek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel