Witaj Nieznajomy!
|
temat: [różne] Wybierz najładniejsze Forge! komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Które Forge graficznie podoba Ci się najbardziej?
|
strona: 1 - 2 - 3 | |
Acid Dragon |
Spróbujmy to rozstrzygnąć metodą "demokratyzacji prawdy" ;). (Nawiasem mówiąc: nie, nie spodziewam się, że moje zdanie jest w większości.) Mamy obecnie na tapecie właściwie 3 koncepcje Forge (jest jeszcze "Modern Forge", ale tak bardzo odbiega od oryginału, że to w sumie osobne miasto.) Wybierzcie to, które podoba się Wam najbardziej - pod względem koncepcji, wykonania, kolorystyki - wszystkiego. 1. Oryginalne Forge (NWC) 2. Polski Projekt Forge 3. Forge w HotA |
Irhak |
Spośród wszystkich zaprezentowanych najbliżej realizmowi (Ho)MM jest polskie Forge. Możecie mnie nazywać heretykiem, ale... oryginalne jest zbyt futurystyczne jak na tą serię. A HotA trzyma się za bardzo oryginału. |
Belegor |
Też oddaję głos na projekt drugi, czyli polski. W tym ekranie widać, że to jest miasto, duże i obszerne. Nie jest skompensowane na małej przestrzeni, jak w pozostałych. Widać że budynki na pierwszym planie i w dalszych, tak jakby przestrzeń jak w bastionie, czy zamku. |
Kammer |
Oddaję głos na oryginał. Widać tam, że nie jest to miasto, które powstawało przez długi czas, lecz konstrukcje, które są stawiane szybko, lecz na jednym, zaplanowanym terenie. HotA jest złe, bo zasady :P poszli w zbytnią losowość, a i ekran jest jakiś taki jasnawy. Czemu nie ludzie zielono-żółtego Forge, już pisałem. Ponadto w oryginale widać tchnącą grozę. |
Matheo |
Hota ma lepsze tło, oryginał wygląda sztucznie, natomiast w polskim projekcie jest za dużo wszystkiego. Jeśli brać pod uwagę absolutnie każdy aspekt ekranu miasta, to najbardziej podoba mi się polski projekt Forgy, jednak ma on kilka wad. Mam szczerą nadzieję, że nie jest to wersja finalna. |
Drwal |
Oryginalne Forge nie wygląda jak miasto, a trochę jak jakaś aleja. Duże budynki sprawiają wrażenie że jest to bardzo mały obszar, wszystko jest blisko siebie, upaćkane. Niemniej kolorystycznie wygląda najlepiej, czuć ten zajebisty dla mnie klimat Forge. Jak patrze na to, to bez muzyki słyszę co tam się dzieje. Dlatego zagłosowałem na Hote, według mnie bardzo nawiązuje do pierwotnej koncepcji. Taki odświeżony projekt. Niemniej brakuje trochę w nim szczegółów poza budynkami. Wszystko jakby wklejone do jakiegoś pasującego tła ( z tym, że w HotA tło jest za jasne). Co do polskiej wersji, podoba mi się bardzo. Światła mnie nie rażą, może zieleń z tyłu niespecjalnie wpada w oko. Budynki mają trochę zbyt jednolity kolor, chciałbym zobaczyć trochę więcej koloru typowego aluminium. Może nawierzchnia pod budynkami jest trochę za ciemna, sam nie wiem. Idealne Forge? Jeśli chodzi o ekran miasta, to część elementów z HotA a część z polskiej wersji. |
Andruids |
Moim zdaniem nic nie dorówna oryginałowi. Mimo że design ekran prawdopodobnie nadal był w becie, zapowiadał obiecujący efekt końcowy. Pozostała dwójka wykłada się na czymś co wspomniał Kammer. Forge powinien być tworem najnowocześniejszej technologii, zaprojektowanym i zagospodarowanym co do milimetra, z zachowaniem zasad odpowiedniej logistyki (nie widzę, żeby po tych miastach mogły swobodnie jeździć sobie wielkogabarytowe machiny wojenne), natomiast w ekranach PolForge i Hoty budynki są w zbytniej rozsypce. To powiedziawszy, estetycznie wersja polska wypada zdecydowanie najgorzej. Jeziorka zielonej mazi w tle to pomysł zupełnie chybiony. Domki w zamierzeniu nie są złe, ale jest ich za dużo. Jak już ktoś słusznie napisał, niepotrzebnie odciągają uwagę. To napisawszy, nie chciałem urazić nikogo z żadnego zespołu twórców i zdaję sobie sprawę, że lepiej (albo w ogóle) nie zrobiłbym żadnego ekranu miasta nawet za milion lat, toteż moja opinia niesie ze sobą małą wagę. Ale serio, too much domki. |
Xelacient |
A mi najbardziej podoba się polska wersja! Forge nie było miastem budowanym z gotowych półfabrykantów przez wyszkolonych specjalistów tylko tworem zbudowanym na odnalezionych ruinach z poznajdywanego tu i ówdzie złomu przez kilku mających "jako takie pojęcie" przybyszów oraz hordę pracujących dla nich "dzikusów". Te "dzikusy" muszą gdzieś mieszkać, gwałtowna urbanizacja ma niewiele wspólnego z ładem, nawet te zielone ścieki, choć wyglądają średnio to razem z tym czarnym dymem z kominów kuźni dobrze oddają nastrój miasta "brudnej" i "uprymitywnionej" technologii. Choć muszę przyznać, że bardziej do mnie trafia niebo w jasnym kolorze w wersji HoTa. |
Acid Dragon |
Dla mnie zaś wersja oryginalna jest zdecydowanie najlepsza. Pewnie i wymaga nieco poprawek - np. z cieniowaniem i może jakimś elementem dekoracyjnym tu i tam, ale to jednak oryginalna wersja posiada wg mnie najlepsze koncepcje budynków (wyraźnych, oryginalnych, dopasowanych), najlepszą kolorystykę (budynki są bardzo wyraźne na tle, a jednocześnie wpasowują się w nie) i najbardziej zapada w pamięć. |
Aayren |
Ja wybieram HotA. Gdybym miał siąść teraz do kompa by grać w H3 i kazano wybrać miasto, to właśnie 3 bym wybrał. Ale! Gwoli wyjaśnień: Oryginał jest zbyt niespójny kolorystycznie. Wygląda jak zlepek kilku budynków wklejonych na tło. Jest zbyt pusto. Niestety, ale ta wersja była widać jeszcze w fazie zbytnio niezaawansowanym Co do pozostałych - HotA i PL... w HotA miasto jest wyraźniejsze, tło jest DOSKONAŁE, a budynki nie nachodzą na siebie, każdy ma swoją przestrzeń i są kolorystycznie ładnie dobrane. Niestety aż nazbyt. Xelacient ma moim zdaniem rację i podpisuje się pod tym co napisał, pod tym konceptem chociaż może nie każdy się z tą wizją zgadza - to właśnie w PL widać tą dzikość w połączeniu z technologią, jest ciemno, dymno ale i spójnie. Gdyby dodać tło podobne o tego z HotA, odsunąć trochę perspektywę zagospodarowując lewy pustawy róg, wyrzucić muszlę i zielone bajorka, a same budynki trochę pooddzielać by się nie zlewały (co - muszę przyznać - aż bije po oczach gdy porównać z ładnym wyodrębnieniem budynków w HotA), a miasto PL zdecydowanie nie miałoby ze sobą równych. Bo ogólnie charakterem wygrywa, ale wyglądem z szerokiej perspektywy - przegrywa sromotnie. |
Alistair |
Dla mnie ewidentnie najlepsza jest wersja z HotA. Mało mnie interesuje historia, czyli to, że budowano to na ruinach. Miasto ma być przejrzyste, budowle do odróżnienia. Jest to lepsza wersja pierwszej. Polski projekt jest zbyt nieczytelny, choć może lepiej by wyglądał, gdyby to trochę rozjaśnić, pozbyć się sporo elementów świetlnych. @Aayren - to, że wygląda to zbyt doskonale jest spowodowane zupełnie innym stylem graficznym. Wystarczy porównać wszystkie 3 projekty z miastami już istniejącymi w grze. Budynki są znacznie wyraźniejsze i wyglądają jak robione przy linijce, to inna technika wykonania. |
Biros12 |
Ciesze się, że Polacy kochają H3 i pragną pchnąć w tę grę kawałek swojej duszy lecz jestem zmuszony oddać głos na HoTe... 1) Projekt NWC jest nieskończony ciężko jest go oceniać... 2) Wy postawiliście na oryginalność względem NWC ale widać kilka błędów. Brak różnicy miedzy 1 a 2 planem. Wszystko jest płaskie, zlewa się. 3) HoTa natomiast bez odważnych kroków mocno trzyma się oryginału mimo to widać w tym ich ambicje i profesjonalizm. Pozdrawiam! |
rtx |
A to nie jest aby przypadkiem tak, że screen z wersji HotA to jest placeholder na placelderze i placeholderem pogania? Bo tak wygląda. |
Tego |
HotA jest najlepsza. Oryginałowi czegoś brakuje (wydaje się nie współgrać dobrze z innymi miastami), zaś polski projekt to koszmar (i to nie w dobrym znaczeniu - bez urazy). Tło w Hocie może rzeczywiście jest trochę za jasne i zbyt "przyjazne", ale polski projekt wygląda w niektórych miejscach jak narysowany w paincie (przy użyciu czterech kolorów: jasno-żółty, wymiocinowo-zielony, szary i czerwony). Myślę, że niektóre budynki są wykonane bardzo dobrze, ale przydałoby się przemyśleć ich ustawienie i może lepiej oteksturować (fort wygląda zwyczajnie źle). Najlepiej byłoby zacząć od usunięcia tej czerwono-zielonej muszli (razem z laptopem, na którym powstała). Muszę przyznać, że Przystań HoTy (jeśli chodzi o ekran miasta) traktuję prawie na równi z oryginałem. Widać po tym ogromny profesjonalizm i po prostu przyjemnie się na to patrzy. Po polskim projekcie widać charakterystyczną dla takich projektów amatorszczyznę - do pełni tragedii brakowałoby tylko przekolorowanych jednostek z innych miast. |
Warmonger |
Głos dla HoTy. Zbliżone do oryginału, ale poprawiony kontrast, jednolity styl i przejrzystość. Tak właśnie wyglądają miasta w H3. |
bRyland |
Forge.PL razi mnie ilością świateł i tą dziwną muszlą. Z plusów PL.Forge świetny pomysł z kolejką w mieście i ścieki ze skały. Więc swój głos oddaje na oryginał. Natomiast do pełnego porównywania brakujemy mi jeszcze Forge made by UA. Może wtedy, by swój głos zmienił ;) ;P |
J. M. Sower |
Głos na NWC (tylko nie karzcie mnie za to ;P). Nasze tło nie jest jeszcze w ostatecznej wersji, tak jak to od HoTA, ale zwracam uwagę na to, że u nas prace się widocznie przesuwają do przodu, a po stronie rosyjskiej widać ostatnio jedynie jakieś "bulganie" w stronę polaków i brak efektów pracy. Sądzę, iż w nasze Forge będzie już można grać, gdy na rosyjską wizję przyjdzie nam trochę poczekać. Oto moja trochę przerobiona wizja Forge (proszę brać to jednak pod uwagę jako projekt zmian, a nie jako same zmiany): Edit: Bardziej niebieskawo: |
Wiwern |
Hota +1 Co prawda przestrzeń u hotowców nie jest tak doskonale wykorzystana jak w Cove, ale świetnie wykonane i różnorodne budynki świetnie rekompensują te niedoskonałości. Ogólnie miasto już teraz mogłoby być grywalne i wymaga jedynie ostatnich szlifów. Polska ma kilka plusów. Wszystko jest bardziej gęsto upakowane jak w wielkiej metropolii, ma lepsze (ciemniejsze) tło i dużą rolę odgrywa tutaj gra świateł. Domki są jednak kwadratami, kuźnia dziwaczna, wszystko odrobinę zbyt kanciaste, a przede wszystkim ten roślinno-szlamowy portal psuje całe wrażenie. Nie wyobrażam sobie, by tego nie poprawić. Tak, mój stosunek do polskiego forge jest dosyć surowy. Odrobinę się rozczarowałem, a warto pamiętać, że jestem dosyć hiper entuzjastyczny. Bez poprawek się moim zdaniem nie obejdzie. ;P |
Warmonger |
Już lepiej. Po uprzątnięciu terenu można nieco rozsunąć budynki, aby się nie stykały ze sobą. Wersja niebieska raczej bez sensu, bo teraz ekran jest we wszystkich kolorach tęczy. |
Acid Dragon |
Faktycznie lepiej, aczkolwiek wciąż wiele budynków zlewa się z tłem - mając ten sam kolor, co tło i niezbyt wyraźne granice. Teraz jednak przynajmniej część budynków da się rozróżnić i nie ma już tylu lampek choinkowych. Jednakże dalszą dyskusję o Polskim projekcie Forge proponuję prowadzić w odpowiednim temacie ;). Wszystkie trzy projekty są w jakimś stopniu "niedokończone" (choć ten NWC jest prawie finalny, wbrew niektórym opiniom), więc uważam to za uczciwe, by je porównywać w tych właśnie formach. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: [różne] Wybierz najładniejsze Forge! | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel