Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes 7 komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 105 - 106 - 107 | |
Alamar |
Ubisoft coś chyba szykuje (poza Heroes Online) na targach w Niemczech, które odbędą się za tydzień: http://mightandmagic.com/gamescom14/ I ukryty obrazek z tamtejszej strony: oraz tło PS Jakby ktoś się zastanawiał, co w roku 843 RSS się wydarzyło, to odsyłam do Chronologii Ashanu |
Kammer |
Albo Heroes VII, albo nowy odcinek tetralogii DoCa... Obstawiałbym to drugie. PS. Tylko ja widzę na tym obrazku Jezusa-centaura z sierpami zamiast rąk? O.o |
Alamar |
Nie... to zapewne jakiś Gryfita (księciunio? ma na szyi/piersi emblemat gryfa - przynajmniej na to mi te symbole ASCII wyglądają :P) w płaszczu pani kapitan wilków, który podaje komuś rączkę do pocałowania... wiesz, jak to robią damy. :P |
Alchemik |
Niezależnie od tego co to będzie, rok pokrywa się z upadkiem dynastii Sokołów i przejęciem władzy przez Gryfitów, tylko czy skupią się na wojnie domowej, czy znowu będziemy mieli najazd demonów? Jest też trzecia opcja, całkowita zmiana fabuły Ashanu. |
Alamar |
Cytat: tylko czy skupią się na wojnie domowej, czy znowu będziemy mieli najazd demonów? Mam nadzieję, że ten cytat odpowie na Twe pytanie: Elvin: I don't think H7 would feature another demon eclipse storyline. It was one of the major established no-nos Cytat: Dream on. :P Tak długo, jak u władzy jest Erwan, tak długo będziemy mieli do czynienia z jego "dzieckiem".
Jest też trzecia opcja, całkowita zmiana fabuły Ashanu. |
Belegor |
Raczej byłaby to kolejna opcja do DoC-a, bo czy ten upadek domu gryfa nie była sprawą wyłącznie imperium? Znaczy, demony zrobiły swoje, ale nic więcej się nie wydarzyło. Jakie inne kraje/rasy miałyby w tym udział? Wymyślą jakąś wojnę z ciemnością, czy coś? Rozumiem, ograniczenia ilości frakcji, ale jedna to za mało do gry, a rozdzielanie księstw na frakcje to nie jest dobry pomysł. Tu skłaniałbym się, że to raczej kolejny dodatek do DoCa, albo rozszerzenie do Heroes Online. |
Kammer |
Chcemy Mroczne Elfy w DoCu! |
J. M. Sower |
Heh, znalazłem sobie sam górną część tego ukrytego obrazka, ale dalej mi się nie chce szukać ;P. Może szykują się nowe Heroesy, z dwuczłonową fabułą (aż dwie kampanie!!!), podzieloną tak, że w pierwszej mamy do czynienia z zamkami Przystani, tłuczącymi się między sobą. W drugiej zaś, cofamy się w czasie i ostatecznie dowiadujemy się jak do tego wszystkiego doszło. Mega bonusem do drugiej kampanii, jest możliwość walki z drugą i ostatnią z rzędu frakcją, czyli Demonami ;P. Do tego mamy DLC za jedyne 50 PLN wprowadzający do gry pierwszą jednostkę neutralną, czyli Mega-super-klasycznego smoka wzorowanego na modelu 3D gryfa... Mam szczerą nadzieję, że nie dojdzie do tego co napisałem ;P. A tak na poważnie, to sądzę, że takie przejście fabularne, między Imperium Sokoła, a Gryfa to materiał na jakąś porządniejszą grę - proszę Boga o H7, który godnie zasłoniłby swym majestatem szóstkę. |
mr_R |
może MM 11 |
Hayven |
Szkoda, żeby Heroesy musiały obyć się przez demonów, które goszczą w serii już od 15 lat. Taka historia mogłaby być ciekawa, a wiecie - kampania to kampania, parę wątków zawsze można dopisać :) Kiedy zaglądam do chronologii Ashanu, to widzę, że Czwarte Zaćmienie miało miejsce niedługo po wojnie między Czarodziejami i Nekromantami. Są tu dwie opcje: - wrzucić do gry obydwie frakcje i dać jedną (a najlepiej dwie ;P) kampanie - pozbyć się obydwóch, twierdząc że w obecnym stanie nie byłyby w stanie prowadzić żadnych wojen. Mam nadzieję, że H7 będzie przypominać w większym stopniu H5 niż H6 - no, może żeby tylko silnik był na tyle skuteczny, żeby zamiast przetwarzać ruch gryfa (najpierw wznieść się na dziesięć metrów w górę, potem trzy metry do przodu, i ryjemy w ziemię... momencik, a czy przypadkiem nie jest na tyle blisko, żeby podejść ruchem robota?) był w stanie wykonać ruch AI w 5 sekund. Najbardziej w szóstej części drażniły mnie przekombinowane modele i animacje, a najbardziej fakt, że cała bitwa wyglądała potwornie topornie. Jednostki poruszają się jak zardzewiałe puszki. W Heroes 5 wszystko szło płynnie i zgrabnie, były ładne fajerwerki. W Heroes 6 bitwa trwa dwa razy dłużej niż powinna, a to przez to że: 1. Jednostki wykonują rozkazy z sekundowym opóźnieniem 2. Komputer zaczyna wysiadać i walka od czasu do czasu się zacina 3. W H5 atak był wykonywany od razu po ruchu, tak jak we wszystkich poprzednich częściach (no, może w wyjątkiem 1.), a w H6 najpierw taki Wampirzy Lord musi się przeteleportować, potem zorientować się, że ma szczęście, skoczyć nie gorzej niż fruwające żaby i rozsiekać przeciwnika na pół. Pretorianin musi przejść, wyhamować, złapać włócznię, obrócić ją, unieść i uderzyć. Wcześniej taki zbrojny podbiegał i siekał, bez filozofii :P 4. Wszystko ma dziesiątki HP. Po co dać Pikinierowi 5 HP, skoro można dać 30? :P No i Uplay. Idę o zakład, że H7 bez tego nie pójdzie, a szkoda. Mam serdecznie dosyć kaprysów Confluxa ^^ AAA! I to tło przypomina mi katedrę, w której Izabela i Nikolaj brali ślub, a potem Godryk przechadzał się z fałszywą Izabelą, mającą zamiar stworzyć Czerwony Kościół. |
J. M. Sower |
Przychodzi mi jeszcze na myśl gra będąca następcą Mrocznego Mesjasza (tę grę chyba najmilej wspominam ze wszystkich dotychczasowych dzieł Ubi). W końcu mamy bohatera, który utracił Królestwo i matkę, więc mógłby poszukiwać sprawiedliwości torując sobie drogę mieczem ;P. Jedyny problem jaki widzę w tym przypadku to jest to, iż musiałaby się tym zająć jakaś inna firma, niż świętej pamięci Black Hole... |
Alamar |
Póki pamiętam, wykaz gatunków gier na stoiskach Gamescomu: UBISOFT GmbH: This exhibitor shows the following products and commodity groups: Action / Adventure Racing games Role-playing games Strategy Family Entertainment |
Dark Dragon |
Jestem prawie pewny, że będzie to H7. Niestety nie mogę zdradzić dlaczego :P. |
Alamar |
Może dlatego, że na failbooku Ubisoft systematycznie przypomina wszystkie części Heroesów po kolei? :P |
Dru |
Jestem prawie pewien, że jest to zapowiedz nowej odsłony bohaterów! W 2010 roku właśnie na targach Gamescom Ubisoft zapowiedział nowych herosów, więc po niepowodzeniu jakim była szóstka, firma chce jak najszybciej zapomnieć o niej i zaprezentować coś lepszego. Jeśli to się potwierdzi to zagramy w najnowszą część w przyszłym roku ;) |
Hayven |
Ja tam wolałbym poczekać jeszcze i ze trzy lata - oby było na co :) |
AquaInferus |
Ktoś pisze tu że może MM 11 no było by fajnie, a wiadomo coś jak z unifkiacją może ten tytuł będzie właśnie początkiem unifikacji było by całkiem jak to mówią COOl. (chyba tak się pisze ) |
Kammer |
A ja jestem umiarkowanym optymistą (powiedzmy). Części o parzystych numerach zawsze były rewolucjami, to po (szczęśliwej) siódemce oczekiwałbym biernego kopiowania piątki. I w sumie niczego więcej nie oczekuję - przeniesie mechaniki piątki (skillwheel, alternatywy, ekrany miasta) i połączenie tego z ilością szkół magii z szóstki. |
Darkem |
Heroes VII? Ciekawe co tym razem Ubi nam obieca, a potem zamiecie pod dywan i wyda wersję demo za dużą kasę ;). Porzucając pesymizm: Mam wielką nadzieję, że H6 nauczyła "czegoś" Ubi. A czego bym oczekiwał? Zróżnicowanych frakcji, powrotu alternatyw i prawdziwych ekranów miasta. Podział na 3 typy jednostek również bardzo się mi podobał. Oby fabuła była lepsza niż w H6 (choć nie narzekałem na nią tak bardzo). A o co błagam? O jak najmniejszą ilość błędów i by gra była GRYWALNA! I doczekała się porządnego wsparcia po wydaniu. |
Nerevar |
Patrząc na zapowiedzi nowych Settlersów, wolałbym, by NIE zapowiadali kolejnych Heroesów - za duże ryzyko, że seria też pójdzie w takim kierunku... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 105 - 106 - 107 |
temat: Heroes 7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel