Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Inne stworzenia od Nekromancji
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 10:50
czy istnieje jakiś sposób i jaki, żeby móc sprawidź by nekromancja dostarczała nie szklitety a na przykład ulepszony Gremliny?

Crystal Dragon PW
6 sierpnia 2014, 10:59
Cytat:
czy istnieje jakiś sposób i jaki, żeby móc sprawidź by nekromancja dostarczała nie szklitety a na przykład ulepszony Gremliny?

Podałeś chyba najgłupszy możliwy przykład-_-

A co do tematu to żeby pozyskać z nekromancji jakieś inne stworzenie są warunki: nie może być żywe, musi mieć formę szkieleta, ożywieńca lub ducha lub inną, ważne, żeby forma była "martwa". Możesz też tworzyć inne wersje istniejących nieumarłych (np. Poltergeist).

Jeszcze jedno: patrz na błędy ortograficzne.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 11:11
wiem że istota powinna być nieumarłą ale nie musi kiedy zmieniamy rzeczywistość gry... a chciałbym mieć jakiegoś strzelca, upodabniają necropolis do tej z H5
ale nigdzie nie mogę znaleźć Koscianego łucznika :/

Crystal Dragon PW
6 sierpnia 2014, 11:24
Jeśli chodziło tylko o kościanego łucznika, to zajrzyj do banku stworów w komnacie WoG-a.

http://www.wog.acidcave.net/bank_stworow.html

Drwal PW
6 sierpnia 2014, 11:24
Jeśli chodzi o animacje to jest bardzo dużo kościanych łuczników:

http://www.wog.acidcave.net/bank_stworow_7._nekropolia_i.html

Ustawić by jakaś jednostka była nieumarła, nie jest rzeczą trudną, nawet w Wogu jest to z tego co pamiętam dość proste. Jak Ci zależy mogę podać odpowiedni skrypt. Gorzej niestety z nekromancją. Raczej wątpię czy jest jakiś skrypt, który zamiast szkieletów przywoływałby inne stworzenia. W VCMI też w prosty sposób nie da się tego zrobić. Najłatwiej po prostu podmienić jednostkę za kościeje, zmienić po swojemu jego statystyki.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 11:31
dziekuje że pomagacie :3 zależy głownie na szkieletach łucznikach, jeżeli to by mi się udało, zmiana Nekromancji nie byłaby potrzebna.

jednak sama animacja niewiele mi daję :( potrzebuje żeby szkielte naprawdę strzelały, a z tym mam problem, bo nie umiem tego zrobić.

Drwal PW
6 sierpnia 2014, 11:36
W takim razie to nie jest żaden problem, gdyż takich animacji jest wiele. Przejrzyj dokładnie link który podałem z jednostkami, może coś przypadnie Ci do gustu.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 11:40
przypadły, tylko że wstawenie samej animacji nie sprawi że Szkielet zostanie jednostką strzelającą.. i nie wiem co dalej robić.

Kammer PW
6 sierpnia 2014, 11:45
!. Wywal WoGa;
2. Zainstaluj VCMI;
3. Poproś kogoś (np. mnie :P), cy napisał Ci moda, który podmieni kościeje na szkielecich łuczników.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 11:47
ale WoG jest łatwiejszy w obsłudze (przynajmniej dla mnie) więc jeżeli dałoby się do WoGa to bym był przeszczęśliwy, ale skoro jest ciężęj to mam VCMI wgrane więc proszę o takowego moda :D

Crystal Dragon PW
6 sierpnia 2014, 11:50
Jak zwykle Kammer jesteś za szybki...:P Ogółem jeśli sam byś chciał je zrobić potrzebny ci będzie DEFtool albo DEFmaker.

Drwal PW
6 sierpnia 2014, 11:52
Kammer:
!. Wywal WoGa;
2. Zainstaluj VCMI;
3. Poproś kogoś (np. mnie :P), cy napisał Ci moda, który podmieni kościeje na szkielecich łuczników.

I to jest łatwiejsze od podmiany jednostki w Wogu, która zajmuję 1,5 minuty?:P W Wogu jest to banalne:

Ściągasz z banku wybraną jednostkę, podmieniasz ją: https://www.youtube.com/watch?v=jzHBBgy0RG4. Proste jak konstrukcja młotka. A nie muszę mówić że póki co VCMI to środowisko wciąż niestabilne do grania.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 12:04
wprowadziłem Defa(animacje) i nawet w MMArchive dałem szkieletowi strzały.. ale on nadal nie strzela. co mam zrobić po wstawieniu Defa żeby jednostka była strzelcem?

Shin0bi PW
6 sierpnia 2014, 12:13
Można zrobić taki skrypt w WoGu, Altair kiedyś go wstawiał w Grocie. Wystarczyło zmienić numerki i nekromancja wskrzeszała dowolne istoty.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 12:15
ale skoro przeszliśmy do tego ze szkielet może strzelać, to zmiana nekromancji przestaje być tutaj najważniejsza

Drwal PW
6 sierpnia 2014, 12:19
O tym zapomniałem z uwagi na to, że już dawno nie bawiłem się z Wogiem. Trzeba napisać odpowiedni skrypt by ustawić by jednostka mogła strzelać. Robiłem to dawno temu i pamiętam, że było to dość skomplikowane i czasochłonne. Niemniej spróbuje pokombinować i dam znać jak mi poszło. Altair teraz by się przydał. :D


EDIT: Mam, skrypt Altaira:


!?FU8900;

!!VRx3&x1=1/x2<2:S16;
!!VRx3&x1=1/x2>197:S16;
!!FU|x2<2/x2>197:E;

!!UN:V?y1/?y2;**test wersji
!!VRx2&y1=358:+7961526; **dla 3.58f
!!VRx2&y1=359:+7994814; **dla 3.59 + era

!!UN&x1=0:Cx2/1/x3;
!!UN&x1=1:Cx2/1/?x3;

!?PI;
**ustawiamy flagę strzelania
!!MA:Xnr_stwora/?i;
!!VRi:|4;
!!MA:Xnr_stwora/i;

!!FU8900:P0/nr_stwora/typ_pocisku;

**potrzebne aby działało po wczytaniu save'a
!?GM0;
!!FU8900:P0/nr_stwora/typ_pocisku;

typy pocisku:
0 - Łucznik
1 - Mnich
2 - Elf
3 - Master Gremlin;
4 - Mag
5 - Tytan
6 - Gog
7 - Lisz
8 - Meduza
9 - Ork
10 - Cyklop
11 - Reptilion
12 - Żywiołak lodu
13 - Niziołek
14 - Katapulta
15 - Balista

Musisz wpisać numer stworzenia i pocisku.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 12:23
Niestety wogóle tego nie rozumiem :( dlatego gdybyś potrafił zrobić dla mnie takiegto szkieleta byłbym ci naprawę wdzięczny :)

Drwal PW
6 sierpnia 2014, 12:25
No dobra, powiedz za jakiego szkieleta (ulepszonego czy nie) podmieniłeś te swoją nową jednostkę.

Gomez PW
6 sierpnia 2014, 12:26
nieulepszonego i oczywiście Defa podmieniłem ;)

Drwal PW
6 sierpnia 2014, 12:40
To tak. Wklej to do dowolnego pliku skryptowego, który używasz w opcjach Wog. Jeśli masz zainstalowane Nowe Ulepszenia to wchodzisz do folderu z Wogiem, następnie "Data", potem "s", szukasz tam "script99.erm", otwierasz go np WordPadem i wklejasz ten skrypt, zapisujesz:

!?FU8900;

!!VRx3&x1=1/x2<2:S16;
!!VRx3&x1=1/x2>197:S16;
!!FU|x2<2/x2>197:E;

!!UN:V?y1/?y2;**test wersji
!!VRx2&y1=358:+7961526; **dla 3.58f


!!UN&x1=0:Cx2/1/x3;
!!UN&x1=1:Cx2/1/?x3;

!?PI;
**ustawiamy flagę strzelania
!!MA:X56/?i;
!!VRi:|4;
!!MA:X56/i;

!!FU8900:P0/56/0;

**potrzebne aby działało po wczytaniu save'a
!?GM0;
!!FU8900:P0/56/0;

Możliwe, że będziesz musiał w statystykach także ustawić ile strzał ma szkielet. Ale najpierw zrób to i zobacz czy nie ma błędów.
strona: 1 - 2
temat: [H3/różne] Inne stworzenia od Nekromancji

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel