Witaj Nieznajomy!
|
temat: O jeden most za daleko komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
vidom |
Witam. Jestem doświadczonym graczem w HMM3, zakupiłem szóstkę, odpaliłem mapę "O jeden most za daleko" przeciwko komputerowi Standard. Czy ktoś z was wygrywał taką potyczkę? Bo ja nie. Komputer po 3 tygodniach od rozpoczęcia gry przychodzi do mnie z niewyobrażalną ilością stworzeń. Czy w ogóle ma to jakiś sens i w jaki sposób można zdobyć ich w takim krótkim okresie? Szczerze mówiąc nie bardzo mi się przez to spodobały 6. |
TopFunny525 |
Tak z ciekawości się zapytam, z jakimi ustawieniami grasz? Bo ja ze standartowymi ustawieniami wygrałem tą mapę bez najmniejszych problemów. Czy masz włączone przypadkiem przyspieszony przyrost jednostek? |
superzgred |
Z tego co zauważyłem już dawno, to komputer oszukuje w sposób bardzo nieładny. Od początku ma prawie wszystkie budynki, nielimitowane ilości złota i surowców oraz dostępne jednostki idące w tysiącach. Ogranicza go tylko skrypt niepozwalający rekrutować więcej niż X stworzeń na każdy jego zamek. Skąd to wiem? W kampanii straciłem zamek, w którym nie było nic. Trzy dni później, po odbiciu go wybudowane było już prawie wszystko. H6 to gra kiepska pod każdym względem. |
Kastore |
Na tej mapie można sobie "szybko" zrobić maksymalny poziom Twojego profilu. Po prostu podbijasz wszystko, prócz zamku przeciwnika, chowasz się w swoim, budujesz wszystko i czekasz, czekasz i jeszcze raz czekasz, a potem atakujesz. Ja doczekałem do circa dwusetnego miesiąca. 40. poziom w pół godziny. :P |
Alamar |
Cytat: Jeśli grasz trzy tygodnie, to coś robisz źle.Komputer po 3 tygodniach od rozpoczęcia gry... Kluczem do zwycięstwa jest agresywna ekspansja. W pierwszym tygodniu należy nająć dodatkowego bohatera albo i dwóch, przekazać ich wojska głównemu i wyczyścić na swej stronie co się da. W zamku zaś kupować tylko siedliska stworów. Początek drugiego tygodnia to wykupienie posiłków, przejście przez most i atak na przeciwnika. |
Hayven |
Pantera: Ja doczekałem do circa dwusetnego miesiąca. 40. poziom w pół godziny. :P No ciekawe, bo 200 miesięcy = 800 tygodni = 5600 tur. Zakładając, że każda tura trwała sekundę (twoja + przeciwnik), to gra musiała zająć co najmniej 1,5 godziny :P Tak więc zakładam, że pół godziny to mogła zająć sama walka z przeciwnikiem :D |
Kastore |
Hayven, podczas czekania tura trwała krócej niż sekundę. A walka z przeciwnikiem około trzy, cztery minuty. :P |
Hayven |
W H6 tak szybko mijały tury? :D |
Kastore |
Jak nie wierzysz to sam sprawdź. :P |
temat: O jeden most za daleko | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel