Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: O jeden most za daleko
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

vidom PW
24 kwietnia 2014, 23:31
Witam. Jestem doświadczonym graczem w HMM3, zakupiłem szóstkę, odpaliłem mapę "O jeden most za daleko" przeciwko komputerowi Standard. Czy ktoś z was wygrywał taką potyczkę? Bo ja nie. Komputer po 3 tygodniach od rozpoczęcia gry przychodzi do mnie z niewyobrażalną ilością stworzeń. Czy w ogóle ma to jakiś sens i w jaki sposób można zdobyć ich w takim krótkim okresie?

Szczerze mówiąc nie bardzo mi się przez to spodobały 6.

TopFunny525 PW
25 kwietnia 2014, 13:55
Tak z ciekawości się zapytam, z jakimi ustawieniami grasz? Bo ja ze standartowymi ustawieniami wygrałem tą mapę bez najmniejszych problemów. Czy masz włączone przypadkiem przyspieszony przyrost jednostek?

superzgred PW
25 kwietnia 2014, 13:57
Z tego co zauważyłem już dawno, to komputer oszukuje w sposób bardzo nieładny. Od początku ma prawie wszystkie budynki, nielimitowane ilości złota i surowców oraz dostępne jednostki idące w tysiącach. Ogranicza go tylko skrypt niepozwalający rekrutować więcej niż X stworzeń na każdy jego zamek.

Skąd to wiem? W kampanii straciłem zamek, w którym nie było nic. Trzy dni później, po odbiciu go wybudowane było już prawie wszystko.

H6 to gra kiepska pod każdym względem.

Kastore PW
25 kwietnia 2014, 14:15
Na tej mapie można sobie "szybko" zrobić maksymalny poziom Twojego profilu. Po prostu podbijasz wszystko, prócz zamku przeciwnika, chowasz się w swoim, budujesz wszystko i czekasz, czekasz i jeszcze raz czekasz, a potem atakujesz. Ja doczekałem do circa dwusetnego miesiąca. 40. poziom w pół godziny. :P

Alamar PW
25 kwietnia 2014, 16:08
Cytat:
Komputer po 3 tygodniach od rozpoczęcia gry...
Jeśli grasz trzy tygodnie, to coś robisz źle.
Kluczem do zwycięstwa jest agresywna ekspansja. W pierwszym tygodniu należy nająć dodatkowego bohatera albo i dwóch, przekazać ich wojska głównemu i wyczyścić na swej stronie co się da. W zamku zaś kupować tylko siedliska stworów. Początek drugiego tygodnia to wykupienie posiłków, przejście przez most i atak na przeciwnika.

Hayven PW
25 kwietnia 2014, 19:56
Pantera:
Ja doczekałem do circa dwusetnego miesiąca. 40. poziom w pół godziny. :P

No ciekawe, bo 200 miesięcy = 800 tygodni = 5600 tur. Zakładając, że każda tura trwała sekundę (twoja + przeciwnik), to gra musiała zająć co najmniej 1,5 godziny :P Tak więc zakładam, że pół godziny to mogła zająć sama walka z przeciwnikiem :D

Kastore PW
25 kwietnia 2014, 20:38
Hayven, podczas czekania tura trwała krócej niż sekundę. A walka z przeciwnikiem około trzy, cztery minuty. :P

Hayven PW
26 kwietnia 2014, 15:26
W H6 tak szybko mijały tury? :D

Kastore PW
26 kwietnia 2014, 15:31
Jak nie wierzysz to sam sprawdź. :P
temat: O jeden most za daleko

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel