Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: Alternatywna fabuła AB
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

Darkstorn PW
21 lutego 2014, 13:59
Witajcie, ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na alternatywną fabułę Armagedon Blade...
Otóż, jak wszyscy dobrze wiemy, pierwotny scenariusz AB wynikał ze "złego" zakończenia Might and Magic 7, jednak wskutek protestów fanów Kuźnia została usunięta z dodatku, a fabuła zmieniona, i przez kanonicznym zakończeniem M&M7 jest te dobre zakończenie... Mój pomysł opiera się na założeniu "co by było gdyby..."

Przechodząc do Rzeczy, moje założenie jest takie, że pomimo wygrania sił dobra w 7 części MiM Kastor był na tyle sprytny i inteligentny, że udało mu się przekuć swoją pozorną klęskę w zwycięstwo. A ponieważ nie dysponował oscylatorem i nie był w stanie reaktywować Kuźni jego plan B opierał się na odnalezieniu/wykuciu Ostrza Armagedonu! Z pomocą nowej broni Kastore z na czele wojsk Nekromantów z Deji wyrusza na podbój świata. Oczywiście, podobnie jak w oficjalnej AB fabule siły dobra przejmują kontrole nad AB i ostatecznie niszczą siły Nekromantów spychając je z powrotem do Deji. Wydaje mi się, że taka kampania była lepsza od tej z Kreeganami, gdyż była by kontynuacją fabuły z Might and Magic 7, dzięki czemu można by w grze umieścić więcej nawiązań do świata M&M, w tym poprzednich części cyklu, a także wprowadzić więcej nawiązań do starożytnych (co byście powiedzieli na to, żeby w kampanii Kastore dysponowałby nowym artefaktem w formie blastera?), co by ułatwiło integracje fabuły Homm z MM, a nawet powrót do pomysłu z Forge w kolejnych grach, a poza tym można by umieścić w grze Archibalda (po stronie zła), a nawet drużynę Resurecty( po stronie dobra).

Co sądzicie o moim pomyśle? Byłby lepszy od tego co dostaliśmy w dodatku? Jak myślicie, dlaczego NWC nie wpadło na ten sam pomysł co ja?

Tarnoob PW
22 lutego 2014, 02:55
To brzmi bardzo sensownie. Gratuluję pomysłu.

Taka zmiana byłaby mniej radykalna i dawałaby jakiś cień szansy na ostateczną unifikację MM z HoMM, w dodatku w trochę mniej drastyczny sposób.

Kastore w serca wielu fanów wpisał się właśnie jako hiperultymatywny facet z miotaczem Blaster Guy i nad­czło­wiek, czy jak woli Alamar – nadelf. Ta klasa, ten błysk w oku, geniusz zła, ostateczny cynizm, sadyzm i brutalny o­por­tunizm… Mina rozmarzona jak u nastolatki mówiącej o Edwardzie z Twilight. To wszystko mógłby zachować na­wet bez replikatora. W końcu to Kuźnia miała być dla Kastora, a nie Kastor dla Kuźni. Z Ostrzem Ar­ma­ged­do­nu przy pasie byłoby mu do twarzy, zwłaszcza że to także broń sprzed Ciszy. Oprócz tego Kastore i tak miał wła­s­ny miotacz – replikator z przetwornikiem oscylacyjnym tylko powielał jego oryginalną broń, a nie projektował nową. Coś jak drukarka 3D. :-)

To mogłoby też pociągnąć historię Heroes III, Heroes Chronicles, MM8 i Heroes IV w innym kierunku. Jennifer Bul­lard (ukłon) powiedziała, że nie planowano kontynuować wątku Resurrectry i zniknęli sobie od tak. Z drugiej strony dzięki pokonaniu Kastora strona światła miałaby więcej kostek kontrolnych i mogłaby zabrać ze sobą więcej to­wa­rzy­szy. Mielibyśmy dzięki temu Gwiezdne Wojny Archibalda Ironfista. :-)
temat: Alternatywna fabuła AB

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel