Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Problem z uruchomieniem gry
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

steve PW
13 stycznia 2014, 15:03
Witam,mam od kilku dni taki problem. Jakiś czas temu zakupiłem grę Heroes VI Complete Edition. Na początku po zainstalowaniu wszystko działało poprawnie. Przeszedłem jedną kampanię, drugą zacząłem, zagrałem kilka pojedynczych scenariuszy. Niestety nagle przestało być tak miło. Od kilku dni próbuję uruchomić grę i niestety wyskakuje błąd że program przestał działać(pokazane na załączonym zdjęciu). Próbowałem reinstalować Heroes 6 ale też to nie pomogło. Bardzo proszę o pomoc.
http://ifotos.pl/zobacz/bd-h6jpg_epxaesn.jpg/

Alamar PW
13 stycznia 2014, 16:24
Jaką masz wersję gry? Najnowsza to 2.1.1.
Wersję gry możesz sprawdzić w menu oraz klikając prawym przyciskiem na plik exe i wybierając "Szczegóły".

steve PW
13 stycznia 2014, 19:18
Mam 2.0 wersje zaraz po zainstalowaniu. Sprawdziłem tą drugą opcją bo do menu to mi gra nawet nie dochodzi.

Alamar PW
13 stycznia 2014, 21:17
Zainstaluj w takim razie łatkę 2.1 (2 GB) i następnie 2.1.1 (90 MB) i daj znać, czy pomogły.

Wersja 2.0 gry jest dość zabugowana, zaś autopatcher nie działa.

steve PW
13 stycznia 2014, 22:15
Niestety update nic nie pomógł. Jakieś inne pomysły? Przypomnę tylko, że zaraz po zainstalowaniu mogłem grać przez kilka dni aż w końcu coś "siadło" i nic nie mogę zrobić.

Alamar PW
13 stycznia 2014, 23:01
Zmieniałeś coś może w ustawieniach UPlaya? Pamiętam, że był kiedyś pewien problem z włączeniem/wyłączeniem pewnej opcji w tym programie.

Ewentualnie może spróbuj reinstalacji samego Ubi Launchera (najlepiej z wyczyszczeniem wpisów w rejestrze).
Nie mam za bardzo pomysłu, co może być przyczyną Twego problemu.

steve PW
13 stycznia 2014, 23:30
no właśnie ściągnąłem program Revo Uninstaller który miał niby usunąć grę wraz z rejestrem ale po powtórnym zainstalowaniu ustawienia w Uplay pozostały i nawet aktywacyjnego klucza nie musiałem podawać. Może spróbuje usunąć tak jeszcze też Ubisoft Game Launchera i wtedy od nowa wszystko zainstalować. W ustawieniach Uplaya nic nie zmieniałem prócz języka.


Niestety całkowite usunięcie plików i rejestrów oraz ponowne zainstalowanie nic nie pomogło. Nie wiem co mam z tym zrobić. Przywracanie systemu pewno też nie pomoże. Gra działała na początku także to chyba musi być wina mojego komputera z tym, że z tego co kojarzę żadnych aktualizacji w ostatnich dniach nie robiłem więc zmian w ustawieniach karty graficznej itp. też nie powinno być.

TopFunny525 PW
17 stycznia 2014, 18:59
Sam miałem z tym problem, prawdopodobnie jest to wina confluxu. Miałem tak w wersji complete. Jeszcze przed zakupem Shades of Darkness musiałem wyłączać Conflux, gdyż to właśnie między innymi przez niego gra mi się wyłączała. Dopiero gdy zainstalowałem SoDA, to wtedy mogłem normalnie skorzystać z mojego konta Confluxu i grać normalnie, pozdrawiam
temat: Problem z uruchomieniem gry

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel