Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Samodzielne wybieranie atrybutu
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Gomez PW
8 grudnia 2013, 10:36
Czy istnieje modyfikacja która sprawia, że sami możemy wybrać który atrybut (Atak,Obrona,Siła Czarów,Wiedza) chcemy rozwinąć wraz z awansem bohatera na następny poziom doświadczenia?

rtx PW
8 grudnia 2013, 11:25
Pewnie coś jest na Erę, ale wtedy gra byłaby trochę za łatwa.

Gomez PW
8 grudnia 2013, 12:08
W zasadzie to tak, jednak to dodaje tego indywidualizmu, dzięki któremu grając magiem mogę mieć dużo ataku i obrony, z kolei mało wiedzy i siły czarów.
W końcu, każdy bohater powinien rozwijać się inaczej (istnieje tylko różnorodność otrzymywania statystyk dla innych frakcji).

Shin0bi PW
8 grudnia 2013, 12:36
Poniekąd każdy bohater rozwija się inaczej - istnieje tabela przedstawiająca szansę na dany atrybut oraz umiejętności dodatkowe dla każdej klasy, poza tym są to wartości procentowe więc zawsze może ci się trafić Rycerz który na 3 pierwszych poziomach dostaje ciągle wiedzę - piekielnie nieprawdopodobne a jednak w teorii może działać ^.^ O takiej modyfikacji jednak nic mi nie wiadomo, możesz zapytać na HeroesCommunity.

Gomez PW
8 grudnia 2013, 14:09
O tabeli procentowej na dany atrybut mi wiadomo(w jednym temacie, nawet takową tabele napisałem) dlatego wiem że, zmodyfikowanie pliku .TXT nie będzie łatwe dlatego zastanawiam czy ktoś w ogóle się tego podjął.

Hobbicus PW
8 grudnia 2013, 14:40
Zmodyfikowanie pliku txt jest akurat bardzo łatwe.
Modyfikowanie go w czasie rzeczywistym tak, by to faktycznie działało - wątpię by mogło się udać.

Nie słyszałem nigdy o takiej modyfikacji i wątpię by ktokolwiek coś takiego zrobił. Nie dość że byłoby to zapewne bardzo trudne do uzyskania, to jeszcze za bardzo ułatwiłoby to grę, co za tym idzie - nie byłby to zbyt interesujący mod.

Tarnoob PW
10 grudnia 2013, 08:46
Z tego, co mi wiadomo – np. od Hellburna – wszystkie zmienne losowe, np. drzewka rozwoju bohaterów, bo­ha­te­ro­wie w karczmach albo szczegóły mapy przygody, nie są losowane na bieżąco, tylko raz na samym początku, przy ładowaniu mapy. Dlatego zmiana plików *.txt w czasie gry chyba nic nie da.

zmudziak22 PW
10 grudnia 2013, 14:49
Dokładnie Tarnob. Zauwazyłem to samo, gdy bawiłem się WoG Editorem do H3. Ustawiłem expa na level 59 i zapisałem grę.
temat: [H3/różne] Samodzielne wybieranie atrybutu

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel