Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Nieznane Opowieścitemat: Mapy okolic
komnata: Nieznane Opowieści

Alamar PW
17 stycznia 2006, 20:40
Las Turleański:



W Lesie Turleańskim znajduje się stolica elfów z Avlee - Pierpoint wraz z Zamkiem Navan(29), w którym urzęduje król elfów Eldrich Parson.
Las jest spokojnym miejscem, gdzie można spotkać drzewce. Lecz dalej w głuszy zdarzają się ataki dzikich zwierząt.

Miastem zarządza Rada Miasta Pierpoint (15), a jej przewodniczącym jest elf Stefan. Rada częśto wyznacza nagrody za głowy okolicznych bestii.

Najlepszym miejscem do odpoczynku jest Szmaragdowa Gospoda (19), którą prowadzi Emeril.
Niedaleko niej jest kowal" Myśliwska Chata" – Jared (16) i płatnerz Skóry i Puklerze – Sable (17) .
Oprócz tego zaklinacz "Magia Naturalna" (42) – James Mag (człowiek) i alchemik "Bulgoczący Kocioł" (38) – Schmendrick.
Lokalna świątynia "Leki Naturalne" – Jonathan (27) oferuje usługi natury, pomocne w leczeniu chorób i trucizn.
Miasto posiada również bank "Rezerwy Natury" – Bremen Bankier (14) jak i stajnie "Rumakia Hu" (13) i doki (1), w której stacjonuje Duch Morza kapitana Halsey'a.
33-37 Jest to teren gildii żywiołów, zaś (11) to Dom Grena – gdzie mieszka Arcydruid Anthony Greek.
W mieście mieszka również słynny Łowca nagród Ebednezer Sower (40).

Do najciekawszych miejsc poza Pierpoin należą: Las wraz z Najstarszym drzewem (47) - niedostępny drogą lądową (trzeba się zamoczyć), czy Laboratorium Clankera (46), miejsce słynnego zaklinacza broni i pancerzy. Podobno to właśnie od niego swoje uzbrojenie kupował Archibald Ironfist, jak i piraci z Regny.
Są jeszcze Groty Turleańskie (45), które podobno łączą się z podziemiami Zamku Navan. Ale tego nikt jeszcze nie sprawdził.

Alamar PW
18 stycznia 2006, 21:26
LINK do mapy jest niżej, w poście Tranga (dzięki).

Te "kwadraty" to właśnie mapy obszarów, jak ta powyżej.

Aha, do Nighon można się dostać tylko droga morską, bo tunele jeszcze nie istnieją.


QUI:
Możesz zmniejszyć te obrazki do rozsądnych rozmiarów? Ja dzisiaj nie mam siły na zabawę z tym...

Jak zobaczę jakiś obrazek to go niechybnie zmniejszę. Ale tu jest tylko napis image hosted by angelfire.

EDIT:
Ups...chociaż u mnie było widać, dopóki nie wcisnąłem F5. Po ponownym otworzeniu przeglądarki mapa też była.

Trang Oul PW
18 stycznia 2006, 21:55
Trzeba otworzyć w nowym oknie http://www.angelfire.com/id/mmvii/images/erathiacolor.jpg.

vinius PW
20 stycznia 2006, 20:47
a ze się tak wyrażę, to nie działa. pisze: hosted by...

Trang Oul PW
20 stycznia 2006, 20:50
Mi jakoś działa. Po otwarciu tej strony na początku pojawia się "image hosted..", ale zaraz jest właściwy obrazek.

Alamar PW
23 stycznia 2006, 16:13
Żeby nie było, że znów nie znacie mapy (pobrana z Jaskini Behemota, mam nadzieję że autor mnie nie zabije za to):



45 - tą drogą przyjechaliście z Pierpoint
9 - tawerna "Samolubny Goblin" prowadzona przez goblinkę Kasię
1 - Wierne Ogiery – stadnina Jaspera Goblina (tu zostawia się konie, można też wynając powóz do Pierpoint, Steadwick lub Spaward w Avlee

14- wieża William Setaga Złoczyńcy (nie przyjmuje gości bez zaproszenia)
15 - Wieża Strażnicza nr 6 (w pełni obsadzona) - patrole strzegą również poniższej drogi do Steadwick (Erathii)
16- tajne wejście do wieży (w wieży czeka komitet powitalny przy tym wejściu)
18-22 - lokalni mieszkańcy
23- wejście do Przedsionka Czeluści (a stamtąd do Czeluści - bez pozwolenia Nekromantów drzwi do Czeluści się nie otworzą)

44 (i reszta cyferek w okolicy) Wioska Moulder - nie prowadzi tam żadna droga, trzeba przedzierać się przez skalisty, pagórkowaty teren, na którym żyją harpie. W wiosce jest gildia umysłu, sklep maga i alchemika, gildia ciemności (tylko dla wtajemniczonych), świątynia ciemności. Można tam też spotkac mistrza assassynów Seknita Undershadowa (może ma jakąś "robotę") czy kapłana ciemności Dedala Falka.


EDIT:
Jeszcze jedno - wszystkie sklepy, gildie oraz stadnina otwarte są od 18 do 6 (akurat jak "wstają" nieumarli), świątynia i karczma mają przerwę od 14 do 17.

Trang Oul PW
24 stycznia 2006, 21:44
Mapa całego kontynentu jest źle podpisana. Kontynent nie nazywa się Erathia, tylko Antagarich.
temat: Mapy okolic

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel