Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/mod] Tarnum komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
marif |
Hej, jestem nowy na forum, choć przygodę z "Herołsami" prowadzę już od dawna ;) Postanowiłem na przywitanie stworzyć mod przywracający Tarnuma w jego 6ciu wcieleniach z Heroes Chronicles wraz z trzema dodatkowymi - Rycerzem Śmierci, Demonem oraz Wędrowcem. Jestem autorem prawie wszystkich nowych grafik oprócz portretu Rycerza Śmierci (autorem jest Hobbit; wykorzystałem grafikę za jego zgodą). Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to tutaj jest link bezpośrednio do moda: http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=798 Zgodnie z sugestiami, trochę go ulepszyłem; należy usunąć starą wersję i zainstalować go ponownie. Problemem nadal jest specjalizacja Tarnuma rycerza - nie wiem jak dodać i obsługiwać balistę (nie jestem pewien, ale chyba VCMI nie obsługuje jeszcze w pełni maszyn wojennych), zatem oparłem się na modzie Cove i tamtejszym bohaterze. Reszta powinna działać. Zgodnie z obietnicą stworzyłem także oddzielny mod z Tarnumem jako Kapitanem dla frakcji Cove (wymaga do działania ściągnięcie miasta). Link ten sam co do oryginału. Na prośbę dorzucam kilka grafik: |
Matheo |
Bardzo ciekawe :) Tylko przydało by się kilka grafik :) |
Zibi17k |
Znalazłem błąd jak się wybierze Tarnuma przykłądowo z zamku, ale zmienimy miasto to potem nie możemy wybrać Tarnuma (musimy od nowa wybrać mapę) Możliwe, że to jest zamierzane, by nie było dwóch Tarnumów w grze. Tylko trochę uciążliwe myślę przy graniu w dwie lub więcej osób |
marif |
@Zibi17k Hmmm, spojrzę na to wieczorem, ale wydaje mi się, że może być to ograniczenie silnika VCMI (konflikt bohaterów o tym samym imieniu?). |
Warmonger |
Dobra robota! Silnik nie powinien mieć problemu z bohaterami o tym samym imieniu, byle tylko identyfikatory był różne. Oczywiście używanie wielu Tarnumów na raz jako normalnych bohaterów może budzić pewne wątpliwości ;) Razi mnie tylko użycie klasy bohatera jako identyfikatora - nawet jeśli VCM to strawi, to wygląda nieelegancko. Co do Overlorda - zamiast sprawdzać wszystkie smoki po kolei, można ustawić limiter na DRAGON_NATURE. Wówczas bonus będzie dodawany wszystkim istniejącym i nowym smokom. |
marif |
@Warmonger Dzięki za sugestie, poprawię w kolejnej wersji ;) W zamyśle w przyszłości wszyscy Tarnumowie mają być bohaterami kampanii, lecz w obecnej chwili nie ustawiałem ich jako takich w modzie - jak VCMI będzie w pełni funkcjonalne i będzie kiedyś istniał edytor map to tak zrobię. Zdaję sobie oczywiście sprawę z konsekwencji fabularnych, jeżeli byliby oni dostępni jednocześnie :) |
marif |
@Zibi17k Zrobiłem teścik i śmiga, oto 3 Tarnumów wynajętych na raz :) |
Fandor |
Mod bardzo fajny chociaż mam wrażenie, że to jednak dziwne jak równocześnie każdy gracz będzie używał jednego Tarnuma, fajnie by było gdyby jeden blokował resztę, ale jak na tą wersję gry bardzo fajny mod. A i mam pytanie Tarnumowie są wstawieni czy podmieniają jakiś bohaterów? |
avatar |
Równie dziwne jest, gdy na jednej planszy występuje Mutare i Mutare-Smoczyca. Oj, drobny szczegół nie wpływający na rozgrywkę, ale nawet ją fajnie absurdujący. |
marif |
@fandor510 Mod oczywiście dodaje nowych bohaterów a nie zastępuje :) |
Warmonger |
Co wy ciągle z tym zastępowaniem? Można dodawać do gry nowe rzeczy i już ;) |
Kuririn |
Warmongerze, widocznie VCMI nie każdemu weszło jeszcze w krew :P |
Fandor |
Oj wiem że można dodawać nowe jednostki, miasta itd. ale z bohaterami nie byłem pewien i tyle ;P |
marif |
Taka wariacja na temat Forge :p |
AmiDaDeer |
Prawie jak Schwarzenegger. :P Ale całkiem przyjemny. |
marif |
Nie ukrywam, że właśnie na nim się wzorowałem, teraz to będzie się nazywał Tarnuminator :) |
temat: [VCMI/mod] Tarnum | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel