Witaj Nieznajomy!
|
temat: Niewykorzystane dźwięki w MM7 komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
zoltan |
Grzebiąc sobie trochę w plikach gry, natrafiłem na kilka interesujących dźwięków z lokacji, które być może były planowane w grze, ale zostały zrealizowane inaczej. Ot mamy np. teksty ze statków indywidualne dla niektórych ras, teksty ze stajni w lokacjach, których ich nie ma, niektóre niesłyszane teksty z rad miasta, banków, czy sklepów. A jako gratis - plik z tekstem, który słyszymy standardowo po zabiciu królowej roju w MM6. Zobaczcie sobie, bo to ciekawe - może to kolejna rzecz, której nie wiemy o MM7 (a może kwestia przypadku?) Do pobrania tutaj |
desmond |
Szkoda, że to wycięli, bo niektóre teksty porażają swoją głębią, np: "teraz nie ma koni!" "jak mówią - krasnoludy są chciwe" "przypływ już wysoko" No i alternatywne "cumy rzuć, żagle wstaw" albo Czesio z włatców móch jako elficki bankier. |
temat: Niewykorzystane dźwięki w MM7 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel