Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Niewykorzystane dźwięki w MM7
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

zoltan PW
17 listopada 2013, 21:02
Grzebiąc sobie trochę w plikach gry, natrafiłem na kilka interesujących dźwięków z lokacji, które być może były planowane w grze, ale zostały zrealizowane inaczej.

Ot mamy np. teksty ze statków indywidualne dla niektórych ras, teksty ze stajni w lokacjach, których ich nie ma, niektóre niesłyszane teksty z rad miasta, banków, czy sklepów. A jako gratis - plik z tekstem, który słyszymy standardowo po zabiciu królowej roju w MM6.

Zobaczcie sobie, bo to ciekawe - może to kolejna rzecz, której nie wiemy o MM7 (a może kwestia przypadku?)

Do pobrania tutaj

desmond PW
17 listopada 2013, 21:28
Szkoda, że to wycięli, bo niektóre teksty porażają swoją głębią, np:
"teraz nie ma koni!"
"jak mówią - krasnoludy są chciwe"
"przypływ już wysoko"

No i alternatywne "cumy rzuć, żagle wstaw" albo Czesio z włatców móch jako elficki bankier.
temat: Niewykorzystane dźwięki w MM7

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel