Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: 10 powodów, dla których warto zagrać w Heroes 3
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2

Qlink PW
10 listopada 2013, 01:58
Cześć, piszę na forum pierwszy raz, choć stronę odwiedzam od bardzo dawna (stąd się w końcu dowiedziałem o WOGu :D).

Zrobiłem dziś film, w którym przedstawiam dziesięć powodów dla których - według mnie (bywają więc dziwne :D) - warto zagrać w doskonałą Herosów Trójeczkę i chciałbym się nim z Wami podzielić. Zapraszam do przejrzenia materiału, którym - mam nadzieję - przekonać graczy młodszego pokolenia do sięgnięcia po ten klasyczny tytuł ;). Ciekaw jestem Waszych uwag :).

Link do klipu:

http://www.youtube.com/watch?v=ZFOl7BZTGsc&feature=c4-overview-vl&list=PLYTxNGqb3gRpXLb1rPKd9hfxtlb_W4cXM


Shin0bi PW
10 listopada 2013, 10:34
Bardzo fajnie zrobiony filmik, szkoda tlyko że nie używałeś przy kręceniu HD Mod coby nieco poprawić grafikę. Ale generalnie super :) Fajny głos masz.

Drwal PW
10 listopada 2013, 10:50
Witaj, zgadzam się filmik kapitalny, naprawdę miło się oglądało. W sam raz na niedziele, zachęca by ten wolny dzień, spędzić przy kultowej "trójcę". Co do grania na telefonach z androidem, o tym nie słyszałem. Z ciekawości sprawdzę czy to rzeczywiście możliwe.
Pozdrawiam. :)

Qlink PW
10 listopada 2013, 11:00
Dzięki wielkie za pozytywne komentarze - to bardzo motywujące :). Ja właśnie też mam w planie w tę piękną niedzielę szpilnąć partyjkę w Heroesów z dziewczyną :D.

To istnieje coś takiego jak HD Mod? Gdybym tylko wiedział, to od dawna już bym z niego korzystał! Możesz podesłać jakiegoś linka? :)

Drwal PW
10 listopada 2013, 11:18
Tutaj jest temat o HD mod:

http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1115

Znajdziesz tam chyba działające linki.

rtx PW
10 listopada 2013, 11:25
Ostrzegam, nie warto ustawiać większej rozdzielczości aniżeli 1280x720, albowiem ekrany miast i bitwy sa w okienkach o swojej normalnej rozdzielczości, a ponadto obiekty są małe i na małym ekranie laptopa mało widać.

Qlink PW
10 listopada 2013, 12:16
Tak czy owak, o modzie HD dobrze wiedzieć :)

Hobbicus PW
10 listopada 2013, 13:12
Filmik:
Jedyną bolączką ścieżki dźwiękowej jest fakt, że została w całości nagrana przy użyciu syntezatorów...
Co prawda w Might and Magic 6 na pewno zostały użyte syntezatory, ale z tego filmiku wynika że akurat do HoMM3 zostały wykorzystane tradycyjne nagrania, nawet jeśli wśród autorów nie wymieniono muzyków w nich uczestniczących.

W każdym razie film i tak fajny, choć osobiście uważam, że WoG może niektórych graczy do tej części bardziej zniechęcić niż zachęcić. ;P

Qui PW
10 listopada 2013, 13:35
A czemu kawałek o H1 pochodzi z wersji alfa?

Qlink PW
10 listopada 2013, 13:38
O kurczę, może tak być :). Przyznam, że nagrania starych części wyszperałem z YT, bo nie potrafiłem zmusić Bandicama do nagrywania programów ze środowiska Dosowskiego. Akurat to nagranie Heroes I było najlepszej jakości, ale nie dopatrzyłem, że to alfa - mój błąd :).

J. M. Sower PW
10 listopada 2013, 13:41
Potwierdzam post Hobbita. WOG był urokliwy swego czasu nie dla tego, że przedstawiał coś pięknego, tylko coś trudnego do osiągnięcia. Teraz gdy projekt VCMI (tworzony przez moderów dla moderów :D) zaczyna błyszczeć coraz bardziej między innymi dzięki już aktualnie dostępnych nowych miastach (choć może jeszcze nie dopracowanych, ze względu na ograniczenia ze strony nieukończonego VCMI), a rosyjski mod HoTA, aż daje po oczach profesjonalizmem (w tym nowym miastem), WoG zdaje się być eksponatem w muzeum. Nie mniej jednak trzeba przyznać, że był to pierwszy wielki krok w stronę moding'u H3 i ja osobiście nieraz wspominam jak z zapałem instalowałem na WoG'u Nowe Ulepszenia i inne mody, a później godzinami je testowałem.

Filmik bardzo dobry, lecz brakowało mi w nim wzmianki o VCMI i HoTA, a szczególnie o tym drugim bo dodaje profesjonalnie wykonane miasto i niedługo (tu ten termin oznacza mniej niż 3 lata ;P) ma ukazać się w wersji angielskiej.

Qlink PW
10 listopada 2013, 14:06
No to niedługo czekają mnie dłuuugie seanse przy Heroes III - byłem święcie przekonany, że WOG to najlepsze co scena moderska ma do zaoferowania, a tu się okazuje, że muszę nadrobić sporo zaległości. O innych modach nawet dotąd nie wiedziałem :)

Acid Dragon PW
10 listopada 2013, 14:50
Mam jednak przeciwne zdanie.

HotA w chwili obecnej ze względu na język jest jeszcze mało grywalna, a nawet po przetłumaczeniu nie będzie zawierać wielu elementów WoGa, które są widoczne na tym filmiku. Nowe miasto to bez wątpienia wielkie osiągnięcie, ale autorzy postanowili zrezygnować z bardzo wielu elementów, które w WoGu są przez graczy cenione.

VCMI to z kolei jeszcze nieukończony projekt, który w dalszym ciągu jest przeznaczony bardziej dla moderów, niż dla graczy i ponownie w chwili obecnej sam w sobie nie dostarcza graczom nawet ułamka nowych możliwości, jakie wprowadził WoG. Po jego zainstalowaniu przeciętny gracz może być zawiedziony brakiem nowych jednostek, czy obiektów.

WoG pozostaje najczęściej ściąganym i najbardziej grywalnym fanowskim projektem Heroes 3, z największą ilością wprowadzonych nowości i opcji.

Być może kiedyś ta sytuacja się zmieni, ale jeszcze nie w tej chwili.

Warmonger PW
10 listopada 2013, 14:58
Cytat:
Po jego zainstalowaniu przeciętny gracz może być zawiedziony brakiem nowych jednostek, czy obiektów
Ten tzw. przeciętny gracz może za pomocą launchera pobrać i automatycznie zainstalować gotowe mody z naszego serwera za pomocą paru kliknięć. Są tam i nowe jednostki, i artefakty, i nowe miasta.
Czy właśnie takich modów oczekuje, to kwestia dyskusyjna. Tym niemniej obecny system wydaje mi się tak łatwy w obsłudze i idiotoodporny, jak to możliwe.

rtx PW
10 listopada 2013, 15:00
Akurat VCMI jest tak zrobione, że wspomniany 'przeciętny gracz' sam może sobie zrobić jednostki od strony programistycznej, zaś w kwestii grafiki - Bank Stworzeń na tej stronie jest perfekcyjną pomocą, mimo iż 3/4 defów wygląda amatorsko to zdarzają się perełki [rook z demigoda, yeah!].

EDYTA:
Zgadzam się z Hobbitem, nie wszystkim nowości z WoGa się podobają. Ja np. mam włączonego owego potworka w VCMI tylko z powodu animowanych drzew.

Hobbicus PW
10 listopada 2013, 15:00
Acid Dragon:
WoG pozostaje najczęściej ściąganym i najbardziej grywalnym fanowskim projektem Heroes 3, z największą ilością wprowadzonych nowości i opcji.
Sprzeciw. Jest naprawdę wielu graczy, dla których WoG jest niegrywalny ze względu na kiepskiej jakości grafiki, zbyt dużo niepotrzebnych opcji i częste crashe, z którymi nawet ERA sobie nie radzi. Najczęściej ściągany zresztą też nie jest, a raczej był (Grota nie jest tutaj dobrym wyznacznikiem).

Nie żebym był wrogiem WoG-a, ale po prostu argument że WoG jest czymś co podtrzymuje H3 przy życiu jest jednak trochę przestarzały.

Acid Dragon PW
10 listopada 2013, 15:11
Cytat:
Ten tzw. przeciętny gracz może za pomocą launchera pobrać i automatycznie zainstalować gotowe mody z naszego serwera za pomocą paru kliknięć. Są tam i nowe jednostki, i artefakty, i nowe miasta.
W takim razie należy porównać mody do WoGa i mody do VCMI. Uwzględnianie VCMI razem z modami byłoby tu niesprawiedliwym porównaniem.

Cytat:
wspomniany 'przeciętny gracz' sam może sobie zrobić jednostki
Wspomniany "przeciętny gracz" nie robi sobie sam jednostek. On nie jest od robienia czegokolwiek. Przeciętny gracz chce zainstalować i zagrać.

Cytat:
Sprzeciw. Jest naprawdę wielu graczy, dla których WoG jest niegrywalny ze względu na (...)
To prawda. Ale jest jeszcze więcej graczy, dla których HotA jest niegrywalna ze względu na język, a VCMI ze względu na brak pełnej funkcjonalności. Podtrzymuję więc opinię, że póki co, WoG jest najbardziej grywalny z tej trójki.

Cytat:
Najczęściej ściągany zresztą też nie jest, a raczej był
Póki co nikt nie przedstawił żadnych danych, które świadczyłyby za tym, że cokolwiek jest częściej ściągane od WoGa.

rtx PW
10 listopada 2013, 15:19
Acid Dragon:
Uwzględnianie VCMI razem z modami byłoby tu niesprawiedliwym porównaniem.

Ale przecież VCMI jest platformą do robienia modów, która nie ma na celu być samowystarczalna... Przynajmniej ja to tak rozumiem.

Acid Dragon PW
10 listopada 2013, 15:23
I jak najbardziej dobrze to rozumiesz i to właśnie powiedziałem - VCMI jest przeznaczone dla moderów, a nie dla graczy.

WoG natomiast jest ogromnym dodatkiem i wprowadza więcej nowości niż HotA, czy jakikolwiek mod do VCMI, czy też samo VCMI.

Jeśli zaś mamy porównywać VCMI razem ze wszystkimi dostępnymi do niego modami, to powinniśmy też do WoGa dorzucić wszystkie mody dla niego stworzone.

PS. A tak poza tym to na stronie głównej VCMI ciągle w tytule widnieje napis "WoG recreated", co dla mnie oznacza, że VCMI przynajmniej pierwotnie miało mieć wszystkie możliwości WoGa, a nie jedynie być platformą dla modów. Przynajmniej ja tak to rozumiem ;).

Warmonger PW
10 listopada 2013, 15:49
Cytat:
WoG natomiast jest ogromnym dodatkiem i wprowadza więcej nowości niż HotA, czy jakikolwiek mod do VCMI, czy też samo VCMI.

Jeśli zaś mamy porównywać VCMI razem ze wszystkimi dostępnymi do niego modami, to powinniśmy też do WoGa dorzucić wszystkie mody dla niego stworzone.
Acidzie, obawiam się, że próba odpalenia wszystkich tych nowości oraz modów na raz może się w przypadku WoGa zakończyć rozczarowaniem :P To właśnie nadmiar, a nie niedobór opcji w WoGu wywołuje niechęć graczy.

Wydaje mi się, że cała Twoja argumentacja opiera się na próbie korzystnego zdefiniowania pojęć, a nie merytorycznym porównaniu cech obu wersji. Hotę jakoś przy tym pomijasz. Jest ona dziełem stosunkowo ograniczonym w swym zakresie, za to dopracowanym.
strona: 1 - 2
temat: 10 powodów, dla których warto zagrać w Heroes 3

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel