Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Ołtarz życzeń na debecie? A jednak możliwe...
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

Inferno PW
23 września 2013, 20:32
Postaram się jak najdokładniej wyjaśnić problem. Do korzystania z Ołtarza używałem jakiś czas temu opcji logowania poza grą (przez oficjalną stronę gry). Ołtarz umożliwiał wykupienie wszystkiego bez względu na koszty. Bug najprawdopodobniej, ale skorzystałem i wykupiłem kilkanaście portretów. Było to kiedy Ołtarz życzeń działał jeszcze poza grą. I tu pojawia się mój główny problem. W korzystaniu z Ołtarza przez interfejs gry wyświetla cały czas wartość żetonów rodowych na -1. Uznałem, ze być może zakup tych portretów wbił go w debet i nie wyświetla niższych wartości niż -1. Z tego powodu przeszedłem całą kampanie Veina celując w osiągnięcia by wyjść z długu i ... nic. Dalej -1. Wskoczyło jeszcze kilka innych osiągnięć i dalej jest -1. Czy mam się spodziewać, że ten problem zostanie rozwiązany przez Ubisoft czy raczej pogodzić się z bankructwem?

Belegor PW
23 września 2013, 21:18
Raczej należy to zgłosić do Ubisoftu- zajmującego się uplayem. Pewnie coś nawaliło przy synchronizacji. Serwis techniczny powinien ci dokładniej poradzić co zrobić. Nie jestem pewien czy odpowiedzą (raczej powinni), ale co masz do stracenia?

Inferno PW
23 września 2013, 21:20
Jeśli masz na myśli zgłoszenie się do pomocy technicznej to już próbowałem. Bardzo uprzejmy pan niestety nie pomógł. Zrzucił problem na deweloperów gry... Kimkolwiek oni są...

Irhak PW
23 września 2013, 21:47
Cytat:
Zrzucił problem na deweloperów gry... Kimkolwiek oni są...
Pewnie jakąś bandą niedopłacany przez Ubi zombie-programistów :P

Acid Dragon PW
23 września 2013, 22:15
Niestety nie oczekiwałbym zbyt wiele.
Aktywne wsparcie Ubisoftu dla Heroes 6 już w zasadzie nie istnieje i ogranicza się do podtrzymywania serwerów gry. Być może jednak problem jest ciągle możliwy do rozwiązania przez małpę, jeśli ma do tego odpowiednie narzędzia (np. edytor kont graczy).

Jedyne, co możesz jeszcze zrobić to napisać do pomocy technicznej centrali Ubisoftu (a nie do Ubisoft Polska, co pewnie zrobiłeś), gdyż z tego, co wiem - w Polsce nie ma nikogo, kto by się mógł zająć grą na poziomie technicznym.

Inferno PW
23 września 2013, 22:25
Kontaktowałem się z pomocą techniczną telefonicznie. Byłbym wdzięczny za informacje jak z ową centralą się skontaktować, bo to chyba najsensowniejsze wyjście. Może ktoś podać jakiś link lub adres e-mail który umożliwia nawiązanie kontaktu?

Inferno PW
23 września 2013, 22:30
A co do armii zombie Irhak to bardziej widzi mi się armia ghuli śliniąca się na klawiatury zaorane pazurami. Choć wizja, że w rękach a raczej szponach takiej bandy opłacanej surowym mięsem leży rozwiązanie mojego problemu, nie jest krzepiąca...

Acid Dragon PW
23 września 2013, 22:45
Spróbuj napisać na tym forum pomocy technicznej M&M, albo poprzez ogólną stronę supportu Ubisoftu.

Inferno PW
23 września 2013, 22:51
Dzięki za informacje, opisanie problemu po angielsku będzie ciekawym wyzwaniem...

Inferno PW
15 listopada 2013, 12:54
Oficjalnie mogę zakończyć temat. Po kilku tygodniach czekania i trzech telefonach do pomocy technicznej problem został rozwiązany, jeśli można to tak nazwać. Pomoc stwierdziła ze w skali światowej nie spotkali się z takim problemem i nie wiedzą jak go rozwiązać. W ramach rekompensaty otrzymałem nowe kody do gry i poproszono mnie o założenie nowego konta. Szkoda trochę mi tych broni rodowych z 5 poziomem, które straciłem, ale przejście całej gry na nowo będzie nawet przyjemne. Dziękuje za wszystkie wskazówki gdzie szukać pomocy.

Acid Dragon PW
15 listopada 2013, 14:33
Dzięki za informację! Może komuś jeszcze pomoże w przyszłości.
temat: Ołtarz życzeń na debecie? A jednak możliwe...

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel