Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Zmieniony wygląd budynków komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
mitlandy |
W niektórych stronach widziałem inne targowisko inne lochy itp. Chciałbym zęby te budynki były w grze więc porobiłem trochę i mam . Ale z pomocą było by szybciej . Ps. Przysyłam linki moich budynków ... http://speedy.sh/WYrM6/Budynki.rar |
AmiDaDeer |
Warto też zamieścić autorów tychże animacji/defów. No i to koło w ratuszu Cytadeli nie będzie dobrze się wyświetlać. |
mitlandy |
Hobbicie czemu daj powód czemu u mnie się dobrze to wyświetla . |
AmiDaDeer |
W oryginalnym Heroes 3 każda klatka "nachodzi" na kolejną, więc jeśli na klatce 1 w miejscu X jest piksel czarny, ale na klatce 2 miejscu X jest przezroczystość, to klatka 2 będzie wyświetlać w tym miejscu czarny piksel z klatki 1. Pewnie wyświetla się u Ciebie źle, tylko tego nie widzisz na VCMI czy HD Modzie, bo to i tak mało zauważalny obiekt. :P |
Matix |
Witam, mam nadzieję, że dobrze zrobiłem dopisując się do tematu, zamiast tworzyć nowy. Otóż chciałbym zmienić wygląd budynków w Castle, chcę wprowadzić tylko drobne modyfikacje, takie jak zmiana koloru. Jakie pliki muszę przerysować, i w jakim typie mam stworzyć plik def w H3DefTool (terrain, interface itd.)? |
mitlandy |
Więc zadam pierwsze pytanie. Chcesz na jaki kolor budynków zmienić, czy tak jak ja zrobiłem i dałem linka ale on wygasł. Niestety. https://www.dropbox.com/s/litijdier1cwjbl/dsff.png |
Matix |
Tak ładnego jak Twoje raczej nie zrobię. Zmienię sobie kolor sztandarów i namiotów na czerwony. To jak, pomoże ktoś? |
mitlandy |
@Matix a czy jeszcze oczekujesz pomocy? Ponieważ znalazłem namioty czerwone itd. |
temat: [H3/różne] Zmieniony wygląd budynków | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel