Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Gra przez sieć
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2

czar1985 PW
8 stycznia 2006, 01:52
Problem polega na tym, ze ciągle ja próbuję z kimś grac przez siec (gamespy i na ip) to albo jest błąd połączenia, albo wyskakuje niezgodność wersji. Tylko raz udało mi się rozegrać grę.
Z kim ja mogę grać?

Kathrin PW
8 stycznia 2006, 02:16
Przepraszam, że w tym temacie, ale problem został tu właśnie poruszony i może ktoś zechciałby mi odpowiedzieć... jak można grać przez sieć, jeżeli jest się podłączonym do neostrady i IP komputera ciągle się zmienia? Chętnie zagrałabym w H3 z Kimś z Groty (Alamar?:)), ale nie wiem jak to technicznie miałoby wyglądać?

To-ja PW
8 stycznia 2006, 08:41
Ja nie mam zmiennego IP, ale i tak nie mogę z nikim grać. Próbowałem z kolegą, raz on był hostem, raz ja, ale on mnie nie "widział", ani ja go.

czar1985 PW
8 stycznia 2006, 09:44
Też mam neostradę, ale ip się ciągle nie zmienia. Jak masz połączenie z internetem i do chwili gdy go nie zerwiesz masz te samo ip i to zewnętrzne. Mi udaje się zwykle połączyć, problem polega głownie na niezgodności wersji. Ta jedna udana gra, była z osoba która też miała ekstra klasyka, wiec dochodzę pomału do wniosku, ze tylko z ta wersji gry mogę grac. Brak połączenia, pewnie jedno z was ma firewalla. W windows XP jest tzw. zapora systemu windows, który przeszkadza w grze.

A może ktoś z kwasowej groty dałby się namówić na grę? :) (może w końcu będzie ta sama wersja gry)

To-ja PW
8 stycznia 2006, 10:13
Oboje chyba mamy system Windows XP :)
Jak wyłączyć tą zaporę?

Trang Oul PW
8 stycznia 2006, 10:36
Przez Panel sterowania.

Alamar PW
8 stycznia 2006, 10:49
Kathrin, chętnie bym zagrał, ale:
1) Mam IP wewnętrzne (czyli trochę roboty z instalowaniem dodatkowego programu - ale to da się zrobić)
2) Mam wersję Mirage/IM Group - a chyba nie działa ona najlepiej z wersją CD Projektu

Chyba, że w H4 (+TGS) - tyle tylko, że nie znam dobrych map i kwestii techniczych związanych z multiplayerem.
Aha, jestem przyzwyczajony do przegrywania, więc nie musisz się obawiać utraty kolejnego sojusznika ;)


@ Reszta Was:
problemy z grą przez sieć - tam jest wyjaśniona większość problemów z multiplayeram

Kathrin PW
8 stycznia 2006, 11:18
Ja to sama nie wiem jakie mam aktualnie wersje:) I jeszcze na wszystkim jest nałożony WoG.
Alamarze czytałam, że czwórki nie lubisz, więc nie będę Cię nią katować :) Skoro piątka ma być dobrze przystosowana pod multiplayer, proponuję poczekać do lutego (a i czasowo może będziemy bardziej dyspozycyjni), no i wystartujemy z równej pozycji, nie znając map, ani pewnie do końca specyfiki tej części.
Ja tam nie wierzę, że jesteś z tych przyzwyczajonych do przegrywania. Myślę, że zawsze wygrywasz, tylko skromność ma na arcymistrzowskim w przeciwieństwie do mnie:) Zresztą największą głupotą jest lekceważenie przeciwnika; kiedyś zdarzyło mi się tak podejść do kampanii filusa (drugiej w kolejności) i przyznam była to jedyna w historii mego grania sytuacja, gdzie zdawało się, że nie dam rady. Jeden ze scenariuszy grałam chyba przez dwa tygodnie. Nawet podejrzałam mapę, czego robić nie znoszę i niewiele to dało. Często piszę o tej kampanii, bo filus jest "nasz" , "grotowy" i rokuje na niebywale zdolnego mapmakera.

To-ja PW
8 stycznia 2006, 13:41
Ja też chętnie bym z kimś zagrał. Nigdy tak z nikim nie grałem, bo:
- po pierwsze mam windows Xp, czyli mam zaporę
- po drugie mam wewnętrzene IP

Qui PW
8 stycznia 2006, 15:03
Jest jeszcze kilka radosnych problemów z grą w H3 przez sieć...

-W przypadku graczy z SoD 3.2/H3Complete w wersji językowej angielskiej usiłujących grać z posiadaczami tego samego po polsku występuje rozdzielność liczenia obrażeń podczas bitwy. Czyli np gracz A zaatakował pikinierów gracza B, graczowi B zostało ich 3. Teraz gracz A czeka aż gracz B zrobi ruch tymi pikinierami, jednak on nie może, gdyż w jego wersji bitwy otrzymali oni nieco większe obrażenia i zginęli. Prawda, że śmieszne? ;) Rozwiązanie: skopiować plik heroes3.exe z tej drugiej wersji językowej. Prawdopodobnie nie działa w H3Complete (ja mam :P).

-Jeśli ktoś jeszcze o tym nie wie, to informuję, że H3 czasami radośnie pokazuje wewnętrzne IP komputera, nawet jeśli ów komputer posiada również zewnętrzne. W takim przypadku można hostować, jeśli się znajdzie swoje prawdziwe IP i poda innym grającym.

Acid Dragon PW
8 stycznia 2006, 19:58
W Skarbcu Groty znajdziecie mały programik rozwiązujący przynajmniej jeden z problemów - gry z osobą z wewnętrznym IP.

Poza tym faktem jest, że najlepiej jest mieć całkowicie identyczne wersje H3, bo różnice w kodach są subtelne, a jednak dla gry online - bardzo ważne.

Kaazam PW
9 stycznia 2006, 17:23
Dziwne. Ja grałem z kumplami w kawiarni przez neta (IP wewnętrzne), gralismy z tej samej wersji. Użyczyłem swojego SoD-a i WoGa. Sprawa wyglądała tak. Choć mieliśmy te same wersje, to i tak były problemy. U mnie pikinierzy już nieżyli, kiedy właśnie u niego jeszcze stałą z 5. Takie wypadki przydarzały się bardzo często. A SoD mam z EK.

ITF88 PW
9 stycznia 2006, 23:22
Acid-Dragon
A jak korzystac z tego programu bo cos nie bardzo go rozumiem jak mialbym go użyc ?

czar1985 PW
9 stycznia 2006, 23:57
Wielkie dzięki za programik Acid Dragon. Jest wyrąbisty.

Cóż jeśli jedna osoba ma wewnętrzne ip to ona musi stworzyć siec, druga się do niej podłącza. Ta pierwsza tworzy grę (ip). Druga podczas uruchamiania gry wybiera gra przez ip i już jest na liście gier w samych h3. Nawet nie trzeba szukać :)

To-ja PW
10 stycznia 2006, 15:15
A jeżeli obie osoby mają wewnętrzne IP ?

Acid Dragon PW
10 stycznia 2006, 21:28
to zależy - zależy, czy ktoś ma wewnętrzne IP, zarówno jak zewnętrzne, choć podawane jest tylko to pierwsze, czy też brak jest zewnętrznego IP wogle. W tym drugim przypadku gra przez sieć jest dalej niemożliwa. Najlepiej sprawdzić to metodą prób i błędów.

A co do obsługi Hamachi, to po jego pierwszym uruchomieniu pojawia się samouczek, z którego należy oczywiście skorzystać :). Potem nie powinno być już żadnych problemów.

MCaleb PW
24 stycznia 2006, 21:20
Osobiście grałem tylko raz, i to tylko po to by sprawdzić, czy z WoGiem można grać przez neta. Jako że WoG nie potrzebuje płytek, to skopiowałem cały folder z Hirołsami na dysk kumpla, on odpalił WoG'a u siebie i nawet udało się połączyć (przez IP).
Dlatego uważam, że żeby mieć 100% zgodną wersję (i dzieki niej bezproblemowo pograć) trzeba mieć na dwóch kompach te samą kopię :]

czar1985 PW
26 stycznia 2006, 19:14
Mając h3 z ekstra klasyki można grac z osobami, które mają wersję angielską, czy też tą z ekstra klasyki przerobioną tak jak nasza. Wystarczy podmienić plik w katalogu gry odpowiednim i można grac. Radze jednak przed dokonaniem tego skopiować oryginalny. Jak będziemy chcieli zagrać z kimś, kto ma h3 z nxk to będzie wystarczyło zamieniony plik zastąpić oryginalnym i można grac. Nie mam gdzie go umieścic, więc wysyłam go do Acida.

maniek PW
11 grudnia 2006, 19:40
a zkad mam wziasc ip????

MCaleb: Jeszcze jeden taki post, a ktoś straci życie... dwukrotnie, w tym, że za pierwszym razem będzie to bardzo nieprzyjemna i krwawa (~mmm...) śmierć, a za drugim (po wskrzeszeniu resztek) będzie bardziej martwy niż był kiedykolwiek nieodżałowany Nicolas Gryphonheart po(dczas) Odrodzenia(u) Erathii.
W skrócie - popraw to.

Seener PW
11 grudnia 2006, 22:22
Panel sterowania => Połączenia sieciowe => Połączenia telefoniczne (w moim przypadku Neostrada) i po lewej- szczegóły.
strona: 1 - 2
temat: [H3] Gra przez sieć

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel