Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Baszta Czempionów (Duel of Champions)temat: Raport bugów
komnata: Baszta Czempionów (Duel of Champions)
strona: 1 - 2

Tezacjusz PW
25 lipca 2013, 18:15
Panie i Panowie zrobiłem ten temat, żeby wrzucić wszystkie bugi z gry po ostatnim (i nie tylko) patchu. Potem wrzucimy gdzieś dalej. Nie krępujcie się.


Tezacjusz PW
25 lipca 2013, 23:12
Drugi bug. Gradobicie zadaje 1 pkt dmg również miażdżycielowi, który teoretycznie powinien nie dostać żadnego dmg.

WojtasCk PW
25 lipca 2013, 23:32
A z jakiej racji? Eventy to nie spele ani dmg z magicznych kritów.

Hayven PW
26 lipca 2013, 08:06
Otóż to. Nieraz mi w ten sposób przeciwnik wykończył Pająki Księżycowego Jedwabiu :P

Tezacjusz PW
26 lipca 2013, 08:11
Racja, zwracam honory, jeśli komukolwiek zostały one odebrane. Tak czy siak bugów jest całkiem sporo.

jollo PW
26 lipca 2013, 09:39
Takie bugi, to nie bugi.
Po patchu pojawił się bug z Cragiem Hackiem (natychmiastowa wygrana) oraz z tygodniem surowości.
Ja wiem, że to jest darmowa gra i nie powinno się marudzić, ale nie wiem jakim cudem, nerfując Nergala, zepsuli Craga, ręce opadają.

To taki tematyczny wierszyk:

99 little bugs in the code,
99 bugs in the code,
fix one bug, compile it again,
101 little bugs in the code.
101 little bugs in the code...

Tezacjusz PW
26 lipca 2013, 09:54
Ale zróbmy tą grę lepszą. Widziałem multum kart, które mają nawet błąd w tłumaczeniu. Lepiej est je poprawić.

Hayven PW
26 lipca 2013, 10:11
A co znowu nie tak z tygodniem surowości? :D

Crag Hack, Crag Hack... mam jednego :P Aaaaaaalllllllleeeeeee... nie zniżę się do tego :P Poza tym mam w tym momencie 1374 ELO i nie chcę ryzykować, że może jednak ten bug się NIE pojawi, a moja talia Craga będzie za słaba, ponieważ mam za mało najlepszych neutralnych kart :/

Co ja zauważyłem? Podczas meczów nie można rzucać wyzwań, a jeśli rzucimy je komuś kto gra, automatycznie zostaje one odrzucone. Nie dałoby się zrobić czegoś, żeby podczas gry znajomego również nie można było mu rzucić wyzwania? ;)

Alamar PW
26 lipca 2013, 11:02
Too late - Crag Hack został "znerfiony" w ostatnim hotfiksie. :P

Hayven PW
26 lipca 2013, 11:09
No, właśnie zauważyłem, że to nie działa (sprawdziłem w trybie treningu). A co z tym Tygodniem Surowości, że jeszcze raz zapytam?

jollo PW
26 lipca 2013, 13:27
Być może tydzień surowości już też został poprawiony.
Działał jeszcze wczoraj tak, że mając 4 punkty akcji, wystawiałem kreaturkę za 3 punkty akcji, to zostawało mi 0 punktów akcji (więc dobre działanie), tylko, że jeszcze dostawałem obrażenia...
Hayven Ty masz nick w grze taki jak na forum? Dodałbym Cię do znajomym i chętnie zesparował :P

Hayven PW
26 lipca 2013, 14:27
Pewnie, że taki sam :P Podawałem w temacie "Przyjacielski versus" ;)

Iuz PW
26 lipca 2013, 18:52
Jeżeli w grze jest karta "Potęga Morza" grając kartę "Ołtarz Ofiarny" nie możemy poświęcić jednostki przeciwnika...

Hayven PW
26 lipca 2013, 19:17
To nie bug. W opisie zaklęcia mamy, że "Wszystkie Twoje stworzenia otrzymują +1 do ataku i Nic Nie Dzieje się Przypadkiem", gdzie to drugie znaczy to samo, co "Ochrona przed Łutami Szczęścia", zatem na jednostki pod wpływem tego zaklęcia nie działają żadne Fortuny. Wszystko wynika z fantazji tłumacza, który w ten sposób przetłumaczył nazwę tej zdolności :P

Alistair PW
26 lipca 2013, 19:22
Rany, post do usunięcia, ale na litość. Tego Craga, a nie Crag-a. To taki sam grzech jak Crag'a. Skoro słowo kończy się na spółgłoskę, to nie daje się w odmianie kreski ani apostrofu. Skąd Wy w ogóle bierzecie te pomysły, bo nie wiem. Co innego przy jakimś skrócie. Do licha. Jak masz na imię Piotr, to też piszesz "Piotr-a"? Przecież to kompletnie bez sensu. Uczą Was w ogóle czegokolwiek na języku polskim, czy po prostu macie to gdzieś? Przepraszam, jeśli kogoś to irytuje, ale będę to piętnował, bo to wali po oczach.

Alamar PW
27 lipca 2013, 11:37
Do malkontentów (których posty poleciały):



I sprawdźcie sobie odmianę wyrazów obcojęzycznych, a nie dorabiajcie ideologie do swych błędnych zapisów.
Wyrazy obcojęzyczne podlegają odmianie w języku polskim zgodnie z jego zasadami (a tych zasad jest sporo).

Kammer PW
27 lipca 2013, 23:32
Nie jestem pewny, czy jest to bug, ale jeżeli przejmujemy stwora przeciwnika ze zdolnością aktywowaną, gdy pojawia się na polu bitwy (Atropos, spluwacz, przekupień) za pomocą Władcy Marionetek to nie wyświetla się panel wyboru celu, zaś przy przejęciu Mrocznym Odbiciem - już wszystko działa normalnie.

Festorn PW
28 lipca 2013, 03:47
Widzę kolega nie grał w MTG :)

Sprawa jest prosta. umiejętności triggerowane wtedy kiedy kreatura wchodzi do gry odpalają się TYLKO wtedy kiedy kreatura wchodzi do gry. W momencie przejęcia stworków, one nie wchodzą znowu do gry po stronie przejmującej, tylko kreatura która jest w grze zmienia kontrolera. Przy wstawianiu kopii, kopia WCHODZI na stół, więc aktywuje się trigger przy wchodzeniu na stół.

W skrócie, kreatura przejmowana jest cały czas na stole i zmieniając kontrolera nie wchodzi jeszcze raz na stół, natomiast kopia wchodzi na stół.

Dla graczy Magic the Gathering jest to podstawowa wiedza i nie jest to bug, a logiczna interpretacja karty (w końcu umiejętność odpala się jak coś wchodzi do gry, a nie jak się po nim przemieszcza).

Łatwo to rozróżnić, wchodzenie na stół występuje zazwyczaj wtedy, kiedy obiektu nie ma na stole i się na nim pojawia. Kiedy stworzenie jest na stole i tylko zmienia miejsce swojego pobytu, nie mamy do czynienia z wchodzeniem na stół.

Mam nadzieję, że wystarczająco czytelnie to wytłumaczyłem.

Hayven PW
28 lipca 2013, 08:20
...a co ciekawe, w opisie Szybkiego Ataku stoi:

Cytat:
Szybki Atak - to stworzenie może zaatakować lub przemieścić się w tej samej turze, w której pojawiło się na polu bitwy bądź zmieniło osobę kontrolującą.

Ciekawe, ponieważ kiedy użyłem czaru Władca Marionetek na Rozdzieraczu Czarnej Czaszki, nie mógł on zaatakować :/

Festorn PW
28 lipca 2013, 13:44
Szybki Atak - to stworzenie może zaatakować lub przemieścić się w tej samej turze, w której pojawiło się na polu bitwy bądź zmieniło osobę kontrolującą.

Tak jak napisałem wyżej. Wtedy kiedy pojawi się na stole. Jak kradniesz jednostkę przeciwnika, która jest na stole, to ona nie pojawia się od nowa na twojej części stołu, tylko zmienia miejsce, więc nie zachodzi tu warunek "w tej samej turze, w której pojawiło się na polu bitwy". Bo się nie pojawiło, tylko zmieniło miejsce postoju :)
strona: 1 - 2
temat: Raport bugów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel