Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Ograniczenia levelowe w kampaniach
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)

Felek PW
15 lipca 2013, 17:39
Witam.
Mam pytanie: jakie są ograniczenia levelowe w misjach z kampanii? Chodzi o to że np. w trójce w opisie misji było, że "twój bohater może osiągnąć max. x poziom doświadczenia, a jego umiejętności, czary i statystyki przejdą do następnego scenariusza". Jak to jest w piątce?

Kodzo19 PW
15 lipca 2013, 17:46
W piątce w kampaniach jest tak samo ale tylko główni bohaterowie tak mają, ci wynajęci w karczmie nie.

Felek PW
15 lipca 2013, 19:52
Kodzo19
To wiem, ale chodzi mi o rozpiskę, np.
1 misja kampanii - x level
2 misja kampanii - y level
itd.
Istnieje coś takiego? To jest tak samo w każdej kampanii, czy inaczej w każdej?

Hayven PW
15 lipca 2013, 20:10
Generalnie ograniczenia poziomów bohaterów (ograniczenia są określone dla danej mapy i dotyczą WSZYSTKICH bohaterów) wyglądają we wszystkich kampaniach mniej więcej tak:

1. 10
2. 20
3. 25
4. 30
5. 40

Wyjątkiem jest tutorialowa pierwsza kampania podstawki H5, gdzie ograniczenia są, jeśli dobrze pamiętam, takie:

1. 4
2. 12
3. 18
4. 22
5. 24

Pozdrawiam i życzę przyjemności z grania :)

Felek PW
15 lipca 2013, 20:14
Wielkie dzięki! Właśnie o to mi chodziło. Na pewno mi się przyda! Chociaż zaraz pewnie włączę podstawkę i się okaże że Agrael ma na początku 4 misji 15-20 level :)

EDIT: A nie, 22 :D

Hayven PW
16 lipca 2013, 09:58
Zapomniałem dodać, że wyjątkiem jest również ostatnia kampania Dzikich Hord, bo tam chyba w ogóle nie ma ograniczeń dot. max levelu, a przynajmniej prawie niemożliwe jest osiągnięcie tego limitu. Co więcej, na 30. poziom awansować jest bardzo trudno, a powyżej 31. bez modów czy cheatów raczej nie awansujesz ;P

PS. Na jakim poziomie trudności grasz? ;)

Felek PW
16 lipca 2013, 11:35
Gram w podstawkę Heroes V 1.0 (patche są dla mnie nieosiągalne bo mam wolny internet) na poziomie normalnym (w 1.0 jest normalny, ciężki i heroiczny).

Hayven PW
16 lipca 2013, 12:47
Ciągnąc off-top, ja tak samo przechodziłem kampanię (na wersji 1.0, normalny), bo w ogóle nie miałem wówczas internetu, a jej ukończenie zajęło mi z 5 lat ^^

Dlatego też tak się zdziwiłem, że tak łatwo Ci się ją przechodzi, bo dla mnie 3-cia misja kampanii Agraela była naprawdę trudna xD

Felek PW
16 lipca 2013, 13:56
I tutaj muszę sprostować... Do 3 misji Agraela wyzyskałem siostrę, która to jeśli chodzi o Heroes V jest całkiem niezłym strategiem... Ona zajęła mi 2 miasta i odkryła całą mapę... Ja tylko ubiłem dosyć silnego Girlaena (4-miesięczna armia) i druidów, co było banalne.

PS. Dostałem patche do Edycji Kolekcjonerskiej PL (taką posiadam) o nazwach: 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.041, 1.05, 1.06. W moim folderze bin nie ma UpgradeLauncher.exe. Jak to zainstalować? I czy 1.01 to to samo co 1.1?

EDIT: Odpowiem sam sobie... 1.01, 1.02 itd. to to samo co 1.1, 1.2 itd. Instaluje się normalnie.

PS2. W 1.1 jest Łatwy! Tylko muszę iść do kuzynów po cracka do mojej wersji.

EDIT2: Teraz sobie uświadomiłem jak zabrzmiało to z crackiem... Herosów mam oryginalnych, ale nie mam płyty w domu, bo wziąłem od chłopaka siostry.

Hayven PW
16 lipca 2013, 13:59
No właśnie, nie wiem, skąd masz te zera ;P

A co do instalacji, to spróbuj uruchomić je same, wydaje mi się, że powinien być tam jakiś wykonywalny plik .exe, który Ci odpali instalację :P

Felek PW
16 lipca 2013, 14:12
Hayven, jak ja edytowałem to ty posta napisałeś :)

EDIT: Jest SkillWheel 1.6 po polsku?

Hayven PW
16 lipca 2013, 16:09
Łap to.

A co do patchowania, to na wersji 1.6 będzie Ci odrobinkę trudniej przejść kampanię Nekromanty, gdyż Nekromancja została znerfiona w którymś patchu (bodajże 1.5, ale głowy nie dam) i zamiast generowania nieskończonej rzeszy szkieletów, musimy radzić sobie z Mroczną Energią, której zawsze jest za mało :P

Felek PW
16 lipca 2013, 18:12
Yyyy... u mnie nie ma katalogu Maps w w folderze O_o

Z Energią Mroku spotkałem się w pojedynczych scenariuszach w DH, i powiem że jej do końca nie ogarniam, ale będę musiał :)

Hayven PW
16 lipca 2013, 18:27
Folder Maps będziesz miał, kiedy zainstalujesz patcha 1.3 :P Ewentualnie, jeśli wówczas jeszcze nie będziesz go miał, stwórz ten folder samodzielnie. Jak chcesz, to możesz to wrzucić do folderu z mapami do Dzikich Hord (jeżeli masz :P) i tam, w grze, podejrzeć jak to działa :P

Felek PW
17 lipca 2013, 13:58
Działa, ale to na pewno jest aktualne? To jest 2.1.1.

Hayven PW
17 lipca 2013, 16:19
Tak, w Kuźni jest identyczny skillwheel. Jedyna różnica to dodatkowe kółko dla Kapłanów Runów. Koło umiejętności zostało zbudowane zarówno pod 1.6, jak i pod 2.1, gdyż mają one wspólny folder z mapami.

Felek PW
17 lipca 2013, 19:27
Ok, dzięki.
temat: Ograniczenia levelowe w kampaniach

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel