Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78

witchking PW
30 maja 2013, 21:42
Pomysł alternatyw poruszany był już przez Hote. Dla niewtajemniczonych powiem krótko, że chodzi o rozwiązanie z homm 4. Obecnie jest to w pewien ograniczony sposób możliwe. Dla zainteresowanych wrzucam poniżej link do cove w którym udało mi się czegoś takiego dokonać. Prosiłbym aby przed wypowiedzeniem się w temacie w miarę możliwości rzucić okiem na wrzucony plik (działa w VCMI 0.92b).

A oto wspomniane pliczki:
http://www.speedyshare.com/QPB4Z/cove-by-Witchking.rar

Chciałbym dodać alternatywy na podobnej zasadzie do oryginalnych miast w homm3. Chętnie poznam wasze pomysły. Zaznaczam, że najbardziej wartościowe będą dla mnie pomysły przedstawiające defa danej jednostki, statystyki oraz uzasadnienie czemu nadaje się na alternatywę (czyli plusy i minusy). Oczywiście pomysł nie spełniający tych wymagań też jest mile widziany.

Obecnie planuje dodać następujące jednostki:

Castle:
3lvl-włócznik albo giermek

Tower:
7lvl-smoczy golem

Inferno:
Tu chyba najrozsądniejsze będzie dodanie Koszmarów(Nightmare)

Rampart
1lvl-niziołki

Necropolis
7lvl-kościane golemy

Na resztę póki co nie mam pomysłów.

Kastore PW
30 maja 2013, 22:48
witchking:
Dla zainteresowanych wrzucam poniżej link do cove w którym udało mi się czegoś takiego dokonać.
A co konkretnie? Mam VCMI 0.92b, zainstalowałem twoje cove i nie ma żadnej różnicy.

Fandor PW
30 maja 2013, 22:51
To kup 4 poziom i ulepszenie i zobacz jakie jednostki możesz kupić.
Ja gram wszystko bardzo dobrze. Wydają mi się tylko kraby trochę przesadzone, ale przyjemne w grze. Jedynie brak jednostek latających zmienia zupełnie strategię, dlatego wg. mnie powinien być alternatywą poziomu 5.

Kastore PW
30 maja 2013, 23:00
fandor510:
To kup 4 poziom i ulepszenie i zobacz jakie jednostki możesz kupić.
Duchy Oceanu i Assidy. :P

witchking PW
30 maja 2013, 23:07
Mój błąd. Potrzebna jest wersja 0.92c

Kastore PW
30 maja 2013, 23:48
Dobra, działa, więc mogę mówić to co myślę. Całkiem fajnie zacząłeś, ale czy nie lepiej dać alternatywnym jednostkom taki sam koszt? Co do alternatyw:

Krasnoludzki Gladiator, + ulepszenie
Lvl. 4. Bastion (zamiast stat będę podawał plusy i minusy, ogólnie)
Plusy:
- Bardzo wytrzymała,
- Odporna na magię,
- Ponadprzeciętna obrona,
- Niezły atak
Minusy:
- Powolna,
- Nie lata


nieulepszony, ulepszony
Lvl. 3. Bastion (jeżeli strzela)
Plusy:
- Wytrzymalszy niż elf,
- Odporny na magię,
- Walczy wręcz i z dystansu,
- Lepsza obrona niż u elfa,
- Ma większe obrażenia
Minusy:
- Gorszy strzelec niż elf,
- Duży rozrzut obrażeń

gruziak97 PW
31 maja 2013, 07:33
Brawa dla Ciebie! Jestem wielkim fanem jednostek alternatywnych i cieszę się, że próbujesz je wprowadzić (a raczej już to robisz:). Moim zdaniem kraby są świetne. Bardzo pasują do cove.
W sprawie pomysłów ja proponuje przejrzeć Hero of Light mod. Jest tam sporo jednostek alternatywnych i moim zdaniem większość pasuje. Jedyny minus to brak ulepszeń. Nawet jeśli nie zdecydujesz się na nie, to może przy okazji wpadniesz na jakiś pomysł.
Trzymam kciuki i myślę o innych możliwościach. Jak coś się urodzi to napiszę.

Mirek PW
31 maja 2013, 08:07
@pierwszy post

Kraby wyglądają bardzo ładnie i pasują do Cove.Czy to jest wstępna wersja (pokazówka) bo nie wiem czy to moja wina że nie mam obrazka Kraba (jest krab ale tak naprawdę jest obrazek ptaka)

witchking PW
31 maja 2013, 09:47
To pokazówka. Chciałem tylko przedstawić idee. Balans co prawda wydaje mi się całkiem trafiony, ale grafika jeszcze nie dopracowana;)

@Kastore a nie sądzisz, że trochę za dużo było by krasnoludów w bastionie?

Mirek PW
31 maja 2013, 09:54
Czy jednostki z Kremla (Czy jak to się zwie,te miasto które miało być wprowadzone do 3.59)są udostępnione ? Niektóre jednostki z tego miasta pasowałyby do alternatyw Rampartu

Kastore PW
31 maja 2013, 10:20
witchking:
Kastore a nie sądzisz, że trochę za dużo było by krasnoludów w bastionie?
Sądzę, ale można by dać w Bastionie wybór: elfy, czy krasnoludy?
Mirek:
Czy jednostki z Kremla (Czy jak to się zwie,te miasto które miało być wprowadzone do 3.59)są udostępnione ?
Jeżeli chodzi o pustynny Bastion, to nie. Jeżeli chodzi o Kremlin (miasto w klimatach słowiańskich) to była to frakcji zrobiona nie do końca na poważnie i wątpię, żebyś znalazł choć jeden def.

Trith PW
31 maja 2013, 11:26
Z jakiej przyczyny twierdzisz, że "nie na poważnie"? Masz tę informację zaczerpnąłeś z jakiegoś rzetelnego źródła? A nawet jeśli jest "niepoważne", to nie jest to kryterium na podstawie którego można osądzać, ile pracy zostało włożone w miasto (Gdybym dopiero teraz pokazał lineup Dworu po raz pierwszy, też byś to wziął za żart, który na pewno nie jest/był realizowany?).

Spójrzmy tu. Jeśli ten zrzut nie jest fotomontażem, to jednostki (a nawet bohater na polu bitwy) są gotowe. Na tej samej stronie w dziale jednostek są inne grafiki stworzeń. Raczej nie wydaje mi się, by jednostki w danym projekcie były robione więcej niż raz, jeśli autor nie traktuje takowego projektu na poważnie.

Warmonger PW
31 maja 2013, 11:33
:O

Jakiś czas temu na naszym forum ktś zapodał link do tej strony, jednak grafiki tam się znajdujące wyglądają znacznie skromniej.

Co do alternatyw Rampart - pomysł mieszania jednostek z różnych zamków (w tym przypadku są to sieroty po Kronverk) wydaje mi się nie na miejscu. Może lepiej zamiast tego pójść w stronę modu 4th upgrades?
Nowe jednostki można też dodać jako neutralne w oddzielnej paczce, naprawdę nie ma potrzeby od razu przerabiać całego miasta.

Kastore PW
31 maja 2013, 11:52
Trith:
Z jakiej przyczyny twierdzisz, że "nie na poważnie"?
Wyglądają ładnie, ale proszę Cię kot? 4. lvl.? 6. lvl.?
Warmonger:
Może lepiej zamiast tego pójść w stronę modu 4th upgrades?
Dodawanie nowych ulepszeń według mnie nie jest dobrym pomysłem. Za duże zmienianie balansu gry.
Warmonger:
Nowe jednostki można też dodać jako neutralne w oddzielnej paczce, naprawdę nie ma potrzeby od razu przerabiać całego miasta.
To nie przerabianie miasta. To dawanie możliwości innej taktyki. :P

Trith PW
31 maja 2013, 12:12
Cytat:
Wyglądają ładnie, ale proszę Cię kot?
Kot Bajun, nie jakiś tam zwykły kot.

Cytat:
4. lvl.? 6. lvl.?
Ee... A co z nimi nie tak?

Nie wiem czemu miasto oparte na mitologii (oraz faunie) słowiańskiej tak cię dziwi. Jak dla mnie tamto podwodne miasto Abyss jest zdecydowanie dziwniejsze niż Kremlin.

Drwal PW
31 maja 2013, 12:15
Oto moje propozycje co do alternatywnych jednostek:

ZAMEK:



BASTION:



FORTECA:



INFERNO:



NEKROPOLIA:



LOCHY:

Brak dobrego pomysłu

TWIERDZA:



CYTADELA:



WROTA ZYWIOLOW:





Matheo PW
31 maja 2013, 12:18
Płomienny rumak do nekropoli? Ten wilkołak jest beznadziejny, gdzieś widziałem lepszego. Jak znajdę to podeślę.

Mirek PW
31 maja 2013, 12:23
Rumak bardziej inferno a wilkołak ? hmm jest mumia z oryginalnego HH wiec może ją użyć ?

witchking PW
31 maja 2013, 12:44
Pragnę zwrócić uwagę, że potrzebne są też ulepszone formy stworzeń. Oczywiście każdy pomysł jest przydatny i można pomyśleć o zrobieniu ulepszeń zaprezentowanych modeli.

Rumaka wrzucił bym jednak do inferno a wilkołaka właśnie do nekropolii(spodobał mi się ten pomysł u hoty). Wykorzystałbym wilkołaka maestro. Ale dzięki wielkie za konkret Drwalu:)

Sam pomysł nie kłóci się wcale z trzecimi ulepszeniami, o tych zresztą jest oddzielny temat którym z powodzeniem zajmuje się Kuririn. Oba mody mogą działać równocześnie przy odpowiednim przemyśleniu. W Cove mamy 3 poziomy jednostki i alternatywę i moim zdaniem ładnie to się zgrywa.

Shin0bi PW
31 maja 2013, 14:28
Ulepszony 5 poziom z Kremlina to chyba najfajniejsza jednostka jaką widziałem, ten leśny dziadek jest epicki :D
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40
41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60
61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel