Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Ikony podczas walki i kary za odległość
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

DancingMav PW
26 maja 2013, 22:54
Witam wszystkich,
Jako iż grę kupiłem dosyć niedawno to i mam parę pytań, które nurtują mnie podczas gry mimo iż nie przeszkadzają mi tak bardzo w rozgrywce (chociaż może by i ją poprawiły).

1. Podczas walki gdy się najeżdża na jednostki przeciwnika to wyskakują różne zielone oznaczenia. Może mi ktoś wytłumaczyć co oznaczają poszczególne z nich? Gdy jest mur to rozumiem, że mam zwiększoną obronę, ale są też inne ikonki. Chodzi mi ogólnie o te znaczki zaraz obok szacowanego damage'u.

2. Gdy jednostka dystansowa ma w opisie np. 50% przy karze za odległość to co to dokładnie oznacza. Czy jeżeli jednostka przeciwnika jest blisko to wtedy zadaję jej mniejszy damage czy właśnie wtedy większy?

Mam nadzieję, że jest tu ktoś kumaty kto będzie w stanie mi to wyjaśnić :)

Pozdrawiam,
DancingMav

Hayven PW
28 maja 2013, 07:02
2. No raczej, że z bliska zadaje większy dmg :P To znaczy - pełne obrażenia :) Jeśli celujesz "z przystawienia", kursor strzały będzie "złamany". BTW, kary w walce dystansowej pojawiają się już w Heroes 2 (mury) :D

A ja chciałem jeszcze zapytać, co oznacza ten "stosik złota" przy jednostkach podczas walki? Bo czasem takie coś wyskakuje i daje im jakąś tam premię, a nawet nie wiem, o co tutaj chodzi :D

DancingMav PW
28 maja 2013, 23:36
Dzięki za odpowiedź. "Raczej" nie "raczej", ale dla mnie to jakoś nie było intuicyjne.

Niestety ze stosikami złota się jeszcze nie spotkałem.

Wyjaśnij mi tylko o co chodzi że z "przystawienia" jak się mierzy, bo Cię nie do końca zrozumiałem.

Hayven PW
29 maja 2013, 06:53
Ajjj... skrót myślowy i w rezultacie błąd :P

Chodziło o to, że jak strzelasz z bliska, precyzyjniej celujesz i kursor jest prosty, a z daleka nie widzisz przeciwnika, strzała ma osłabiony impet itp. dlatego kursor jest złamany. A ten "stosik", o którym mówię, to taka ikonka, która pojawia się nad stworem, gdy ten wykona jakiś ruch i wtedy dostaje on premię (strzałka do góry), ale kiedy patrzę, jakie efekty na niego oddziałują, to nie widzę nic nowego :/

Kammer PW
29 maja 2013, 09:14
Ten stosik to ochrona przed strzałami. Przykładowo: stoi sobie kusznik i celuje w pretorianina. Pretorianin chowa się za jakimiś skałkami to dostaje premię do ochrony przed strzałami kusznika. Jednakże całą trójka musi stać na jednej linii. Zwróć uwagę, że w te CEGŁY wbita jest strzała.

BTW: łączę się w bólu po opóźnieniu Herolda przez Apple.
temat: Ikony podczas walki i kary za odległość

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel