Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/różne] Artefakty z Heroes 4 komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Warmonger |
Cały czas mówię o tym, jakie to wspaniałe możliwości modowania oferuje VCMI. Czas to udowodnić :) We współpracy z Kuririnem udało nam się dodać prawie 100 artefaktów zaczerpniętych z H4. w tym 46 przeznaczonych wyłącznie dla dowódców :) Link na forum VCMI Link do pobrania |
AmiDaDeer |
Brzydkie. :D Na serio - fajnie że się w ogóle da, z pewnością się przyda. Tak w ogóle to w najnowszej wersji VCMI pojawiły się jakieś nowe opcje z tym związane czy po prostu naprawiono to i owo? |
Kastore |
Jeżeli już importujecie artefakty z MMVII i MMVIII lub niektóre z HoMMII (np. złota gęś). Te są po prostu brzydkie. |
Shael |
Bez przesady, nie jest aż tak źle:P. Mogło być znacznie gorzej. Fajnie że można coś takiego zrobić:). |
Drwal |
Tu raczej chodzi o pokazanie możliwości, że jest to już (niedługo) możliwe. Grafiki z H4 nie podobają mi sie bardzo, tu nie ma wyjątku, ale nie ma co ich oceniać bo ani Warmonger ani Kuririn nie są ich autorami. Mogliby je jedynie zmniejszyć bo wydają się za duże. Gratulację pokazania, ale wątpię czy dużo ludzi chciałoby z nich korzystać. ;) |
Warmonger |
One służą do grania, a nie oglądania. Zwiększenie liczby artefaktów o 60% w stosunku do WoGa przekłada się na 53741% wzrost grywalności ^^ |
Aayren |
Jestem szczerze przekonany, że nowy gracz herosa nie zauważyłby różnicy między artami (ja jej teraz już nie widzę :p), a każdy z nas po niedługim czasie przestałby widzieć różnice, a jeśli już,, to mieć do nich jakikolwiek negatywny stosunek. All in all, chodzi o grywalność. Dużo ważniejsze, by były nowe arty ciekawe, niż by były jakieś ponad miarę piękne :) |
Nemomon |
Popieram, nie są one aż tak tragiczne. A circa 100 nowych artefaktów na pewno zwiększy przyjemność z gry, a przynajmniej zachęci do rozegrania kilku map, by zobaczyć, co one robią. I grunt, iż coś takiego się da. A skoro już spamuję, to zasugeruję pewną rzecz. Altair swego czasu zrobił bardzo genialny skrypt. Nie wiem, czy wy to poprawiliście w VCMI, czy nie, ale jego skrypt był się nazywał: "Wielosakwa". W praktyce każda postać miała 4x tyle miejsca na artefakty, ile normalnie ma. Jeżeli wiec nie zwiększyliście liczby artefaktów w plecaku, proponuję pomolestować Altaira o pozwolenie dodania tegoż skryptu do VCMI. |
Irhak |
Cytat: Wybacz, ale ja na tych obrazkach widzę co najwyżej 3 pasujące, w tym 2 ledwo, do H3 :PJestem szczerze przekonany, że nowy gracz herosa nie zauważyłby różnicy między artami Cytat: Te laski (te kulki w rekach :P) SĄ tragiczne :P
Popieram, nie są one aż tak tragiczne. |
Kuririn |
hmm... Tragiczne "musi wydarzyć się jakieś nieszczęście,katastrofa" na to wygląda ze możliwość dodania nowych itemów to katastrofa :/ ? Niestety z h4 ciężko jest cokolwiek wyciągnąć po "ludzku" :P |
Dark Dragon |
Cóż z tego, że dodacie setkę artefaktów skoro niewiele z nich może zostać wyjątkowymi? Macie pomysły jakie nadać im własności? Co mają dawać? Naprawdę brakuje na to oryginalnych pomysłów... Sama inicjatywa i możliwość oczywiście godna podziwu. |
witchking |
Część grafik jest całkiem udana (np niektóre pierścienie czy miecze). Osobiście sporą część bym odsiał. Z właściwościami jest podobnie. Ale raz, że mamy sporo nowych artefaktów (nawet jeśli dużą część odrzucimy) a dwa możliwość i przykład na dodawanie nowych. Tak więc warto zacząć zbierać propozycje na oryginalne artefakty jeśli te waszym zdaniem oryginalne są za mało:) Grafik jest jeszcze mnóstwo w MM 6-9. |
jarojj10 |
A moim zdaniem te miecze i pierścienie wyglądają całkiem dobrze. Nie omieszkam ich przetestować =D |
Kuririn |
Tak tylko co jest takiego zajefajnego w zachodzie słońca ? :D W nowym silniku ktore to nam daje VCMI i myślę ze jest to fantastyczna sprawa, nowe Itemy, Stwory i Miasta i każdy możne je dodać sam :D To sa dopiero początki, to VCMI możne nam zaoferować. Modowania itp. Ja mam sentymencik do czwóreczki. ...Witchking i innych gier :) |
Trith |
Inicjatywa przednia... Jednak tak jak spora część modów na "rynku", ten również jest, ujmijmy to łagodnie "niedopieszczony graficznie"... A dla mnie to zmniejsza grywalność takowego moda. |
Drwal |
Wygląd to jedno, ale ich dopasowanie drugie. Czemu większość jak nie wszystkie jest tak duża? Jedynie może biżuteria jest odpowiedniej wielkości. Po prostu wystają poza kwadracik lub są w tym kwadracie krzywo. |
Nemomon |
Nie no, zgadzam się, iż część tychże grafik wygląda tragicznie. W końcu nie ma bata, by 100 grafik żywcem wyjętych z całkowicie innej gry wyglądało super. Ale jest też sporo artefaktów, które wyglądają super i pasują do H3. Wystarczy, jak to paru już wspomniało, odsiać te tragiczne. Efekty może być trudno stworzyć, zgadza się. Ale z drugiej strony jest nas tutaj kilku, można nawet zrobić "wydarzenie", iż przez dany tydzień obgadujemy kilka artefaktów jaki byśmy chcieli nadać im efekt, a potem strzelić ankietę. Forum się rozrusza :P. |
AmiDaDeer |
Inna sprawa, czy dla tych stu artefaktów w ogóle się da ustawić jakieś fajne i oryginalne właściwości, które nie okażą się szybko podczas samej gry bezużyteczne. WoG w końcu też nie wcisnął do gry masy artefaktów, choć możliwości właściwie miał... |
majaczek |
problem w tym że te artefakty są z moda a nie z bazy a VCMI nie ma jeszcze języka skryptów. W WoG/ERA nowe zajefajne artefakty się robiła tak - znajdź sobie wystarczającą ilość blanków i napisz ciekawy skrypt. W Vcmi póki co możemy przypisać artefaktom częśćwpisów z Bonus System (sporo więcej można zrobić niż tylko +atak/+obrona), ale to dla niektórych modderów zdecydowanie za mało. Dlatego dla mnie - wielkiego fana WoG/ERY ale już nie tak wielkiego fana SoD - VCMI jest niemodowalne póki nie ma jakiegokolwiek działającego silnika skryptów (dla osób które się podniecają HoTĄ VCMI jest szczytem modowalności jaki można sobie wyobrazić). Może też istotne dla mnie jest to że jestem programistą a ponieważ VCMI nie udostępniło mechanizmu wtyczek DLL (niezależnie na jakiej zasadzie miałyby działać) to następna rzecz na którą patrzę są skrypty - w końcu w grach nie mojej produkcji chcębyć modderem więc nie chcę się użerać z silnikiem jako takim (zwłaszcza że VCMI ma dość ostrą politykę co do feature w silniku, zwalając pracę nad elementami nie-sodowym i nie-wogowymi na modderów którzy jeszcze skryptów nie mają, a mi powiedzieli że jeszcze za wcześnie na wprowadzanie systemu skryptów do silnika, więc sobie poczekam, a użeranie się z erą tam gdzie skrypty nie wystarczą może mnie czegoś nauczy o Reverse Engineering - co wiadomo się przydaje - z róznych przyczyn). |
Warmonger |
Cytat: Chyba zaszło jakieś nieporozumienie. To NIE jest paczka grafik.Macie pomysły jakie nadać im własności? Co mają dawać? Naprawdę brakuje na to oryginalnych pomysłów.. Wszystkie te artefakty już MAJĄ odpowiednie właściwości i można ich używać w grze. Większość jest podobna do oryginałów z H4, ale niektóre dają dość nietypowe efekty. Starałem się dobrać je tak, aby uzupełniały artefakty z H3, ale też nie były nazbyt dziwaczne. Artefakty pokazują, jak wiele efektów można uzyskać, korzystając z istniejącego już systemu bonusów. Cytat: W międzyczasie dodałem kilka opcji w systemie bonusów. Okazało się też, że wiele rzeczy nie działa tak, jak powinno i musieliśmy wprowadzać poprawki w silniku. Na przykład łączone artefakty w ogóle nie działały i to wyszło na jaw dopiero, gdy dodałem pierwszy taki artefakt :P Tak w ogóle to w najnowszej wersji VCMI pojawiły się jakieś nowe opcje z tym związane czy po prostu naprawiono to i owo? Cytat: Skąd ten pomysł? Kod jest otwarty i każdy może dopisywać, co chce. Zresztą większość nowych funkcjonalności to autorskie pomysły użytkowników i programistów, żadnej polityki w to nie mieszaj.
zwłaszcza że VCMI ma dość ostrą politykę co do feature w silniku |
strona: 1 - 2 |
temat: [VCMI/różne] Artefakty z Heroes 4 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel