Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/mod] Refort
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Chad PW
6 marca 2013, 20:50
NOWE Screeny:










Town Screen (WIP!)
http://www.youtube.com/watch?v=f9A_J3pjgr4&feature=share&list=UUmDmz58weQcjKCkr40YBbWg

Witam, pracowałem od jakiegoś czasu nad modem do Heroesa 3 o nazwie "refort" - podobnie jak grove, podmiana istniejącego miasta za pomocą WoGa, z tym, że mój mod nie tylko jest kompatybilny ale też i zawiera Nowe Ulepszenia oraz Czwarte Ulepszenia! Na razie nie ma co oczekiwać ode mnie że tak powiem pełnego dodatku, na razie bowiem jest to tylko wersja Alfa, powiedziałbym Alfa 0.1 bo to nawet nie wiem czy można nazwać Alfą - do wersji ostatecznej jeszcze trochę to dalekie, ale to, co na razie mam wystarczy jako przedsmak tego, co z tego w przyszłości będzie ;)

Tak więc bez dalszych ceregieli:
http://uploading.com/73f4fa71/REFort-wog
EDIT: Coś Uploading.com nawalił z hostingiem ostatnio, tymczasowo reupload dałem na innej stronie: http://dfiles.eu/files/nn1kmz903

Instaluje się jak każdą inną łatkę .wog i zalecam instalację na czystym WOG-u 3.58 (mam nadzieję napisałem poprawnie?) ale można też i zainstalować na WOG-u z Nowymi Ulepszeniami oraz Czwartymi Ulepszeniami, ale niepotrzebnie dwa razy instalować to samo ;P

A więc tak, co zawiera ten mod w wersji Alfa 1.4:
- Nowe Menu Screen oraz Loading Screen
- Nowa Muzyka w mieście Stronghold
- Zmiana nazwy Stronghold na Refort
- Zmiana nazw i ikonek (w zamku oraz u bohatera) jednostek Stronghold na jednostki z rodu gier Resident Evil
- zmiana wyglądu, dźwięków i statystyk jednostek (właściwie można powiedzieć całkowita zamiana) jednostek Stronghold na jednostki z rodu gier Resident Evil
- Modyfikacja działania większości budowli w Stronghold
- Kilka drobnych skryptów dodające głównie właściwości Stronghold ale też i Necropolis (konkretniej: możliwość zmiany m.in. mnichów w Lisze za pomocą szkieletorni)
- Przyciski w main menu
- Ikonki jednostek na mapie przygody
- Poprawienie niektórych zdolności jednostek
- Dodane Kruki T oraz Rośliny T
- Ikonki, biografie oraz zdolności bohaterów
- Poprawione zdolności Rośliny T oraz Kruka

Czego jeszcze nie ma:
- Jednostki na mapie przygody (może nie być chyba że ktoś chce to zrobić)
- Budynki (są w większości gotowe, tylko muszę je odpowiednio porozmieszczać i dać w defy)
- Usprawnienie grafiki jednostek (nie wiem czy to takie konieczne ale może do wersji... Gamma... o ile będzie?)
- Kampania wyjaśniająca fabularnie o co w ogóle tutaj chodzi (TAK, mam ogólny zarys tutaj na storyline, ale jeszcze musiałbym to skonsultować z innymi graczami H3)

Fabuła (WSTĘPNIE, PRAWDOPODOBNIE TROCHĘ SIĘ ZMODYFIKUJE):
gigantyczny meteor zmiótł Kreewlod a wraz z upadkiem barbarzyńców powstała nowa rasa, a raczej stara rasa w nowym wydaniu - zainfekowani tajemniczym wirusem z meteoru barbarzyńcy wraz z orkami oraz ogrami zaczęli panoszyć się, a gdy umierali, powstawali z grobów i na nowo panoszyli się - wkrótce po wytępieniu plag okazało się, że to dopiero początek - wirus dalej się rozprzestrzeniał się poprzez zwierzęta, które infekowały kolejne ofiary. Zjawisko powstawania z grobów za pośrednictwem wirusa zainteresował nie tylko samych Nekromantów ale też i Kreegan oraz Erathiańskich Archaniołów... wkrótce okazało się, że buntownicy z Necropolis, Inferno oraz Archanioły osiedlili się wokół meteorytu i zaczęli go badać i stworzyli Nowe Przymierze i doprowadzili do dziwnej mieszanki ras - Upadłe Anioły mające w sobie krew Kreegan oraz Nieumarłe Oblicza zbudowali na Cmentarzu Kreewlod nowe siedliska, okiełznali naturę Wirusa na własne potrzeby, utworzyli własne armie i zaczęli nowe podboje.

Na razie to tyle tak sądzę chyba że coś mi się jeszcze przypomni :P

Matheo PW
7 marca 2013, 13:25
Patrząc na scrennny mogę stwierdzić, że jednostki nie pasują do zbytnio do reszty. Są dobre, gratuluję dobrej roboty, ale przy innych jednostkach będzie widać wyraźną różnicę.

Chad PW
7 marca 2013, 14:28
@Matheo hmm może i masz rację, choć na moje to pasuje ale niech się też inni wypowiedzą - na moje to np. HoTA też nie pasuje na tle reszty ale to chyba kwestia gustu, sam nie wiem ;)

Shin0bi PW
7 marca 2013, 15:03
HoTa pasuje bardzo dobrze, to natomiast odbiega stylem zdecydowanie. Niemniej jednak gratuluję roboty. Ale musisz się liczyć z tym, że jeśli mod jest pod WoG 3.58f a nie pod ERĘ albo VCMI to odbiorców będzie niewielu.

Chad PW
7 marca 2013, 15:10
@Shin0bi na początku chciałem właściwie zrobić ten mod dla siebie, a ja uwielbiam WoGa 3.58 stąd taka decyzja... a to, że wydałem jednak Alfę tutaj i że będę publikować kolejne wersje to już tak po prostu w razie czego jakby ktoś jeszcze chciał, mam akurat sporo znajomych co własnie uwielbia Resident Evil tak samo jak ja, no i właśnie dla takich odbiorców to robiłem... co nie oznacza, że nie będę tego rozwijał dalej dla szerszej publiki, na razie to jest tylko Alfa i to jeszcze niedokończona ;)

Lyokoheros PW
7 marca 2013, 15:25
Wygląda to całkiem ciekawie, fabuła też nawet interesująca... może i niektórzy uznaliby ją za naciąganą, ale ja tam nie mam nic przeciwko... dla mnie jest ciekawym urozmaiceniem.
Jeśli idzie o jednostki, to choć zrobione dobrze graficznie nie pasują do Hereos3. Nie idzie mi tu o sam pomysł, ale raczej wykonanie... choć mam wrażenie, że zmiana palety barw na bardziej Heroesową czy też może poprawienie perspektywy mogłoby dać całkiem zadowalające efekty.

Bychu PW
7 marca 2013, 16:02
Wykonanie samo w sobie jednostek jest według mnie świetne ;)
Choć owszem, odbiegają lekko od reszty, jak na mój gust są wykonane zbyt dobrze i znacząco się wyróżniają. Gdyby powstała wersja VCMI, na pewno miałbyś wielu odbiorców, w wypadku Woga, będzie to kolejna chwilowa ciekawostka zapewne.
Gratuluję świetnej roboty i chęci :D

Chad PW
7 marca 2013, 16:18
@Maciej i @Dartanion dzięki, a to co wspomnieliście właśnie jest dokładnie tym, co myślę o HoTA ;)

Co do zrobienia tego pod VCMI - jak tylko wydam wersję Beta to jestem chętny do wysłuchania jak to można dać do VCMI, nie mam nic przeciwko temu, chociaż ja sam pewnie nie będę z wersji VCMI korzystał, chyba, że wszystko to, co jest w WoGu, będzie też w VCMI ;)

Ogólnie to dziękuję za te wszystkie dotychczasowe komentarze, pokrzepiające a zarazem pozwalają mi na wyłuskanie tego, czego jeszcze brakuje, innymi słowy - mod może się rozwijać :)

A teraz od trochę innej strony - czy ktoś już zainstalował to i mógłby powiedzieć nieco na temat zdolności jednostek? Konkretniej - czy nie są zbyt silne, za słabe itd?

witchking PW
9 marca 2013, 13:47
Głównym mankamentem jest mała szczegółowość postaci (albo szczegóły mało wyraźne, mało ostre). Kolorystyka wielu stworów też odbiega od standardów homm. Najlepiej widać to na stworze na dole ekranu bitwy na screenie.

Ogólnie gratuluje i czekam na wersje na VCMI.

Hobbicus PW
9 marca 2013, 17:53
Ja bym proponował najpierw zrobić wersję pod Erę - będzie łatwiej, a projekt nie umrze za szybko.

Matheo PW
9 marca 2013, 18:31
Od razu bierz się za VCMI, to najbardziej rozwijający się projekt pomagający moderom. Może jeszcze nie gwarantuje jakichś super możliwości, ale dla twojego moda VCMI jest idealne. WoG to przeszłość, a Era nie rozwija się tak prężnie. VCMI bardzo pomoże w promocji twojego moda.

Hobbicus PW
9 marca 2013, 23:06
Era nie rozwija się "tak prężnie", bo już jest bardzo rozwinięta... Poza tym w przeciwieństwie do VCMI to jednak jest rozwinięcie WoG-a, toteż przekonwertowanie moda Chada na Erę jest bardziej uzasadnione.

Aayren PW
9 marca 2013, 23:55
Krótko mówiąc zapoznaj się (chociaż pobieżnie) i z Erą i z VCMI, i sam zadecyduj :) Jakkolwiek sam wiarę pokładam w VCMI, to sama praktyka jest dla mnie zupełnie czarną magią, a wersja na Erę może (chyba) wzbudzić większe zainteresowanie Twoim projektem...

Matheo PW
10 marca 2013, 13:39
@ Hobbit.

Nie widziałem jeszcze moda pod Erę z nowym miastem, a pod VCMI już taki istnieje.

Hobbicus PW
10 marca 2013, 13:44
A wiesz, że mody to nie tylko nowe miasta? -.-'

Drwal PW
10 marca 2013, 14:10
Faktycznie teraz nie ma co robić modów pod wog 3.58, aczkolwiek wiele przecież nie trzeba i mod będzie można w przyszłości spokojnie, z niewielkim wysiłkiem, zrobić zarówno na VCMI jak i Ere (te drugą spokojnie już teraz).
Technicznie widać, że wykonałeś kawał dobrej roboty. Nie jest to jednak mod, który może że tak powiem na stałe być używany przez graczy. Raczej dla pojedynczych osób, które szukają czegoś nowego. Po prostu średnio pasuję do reszty. Już teraz niemal jako 10 zamek na stałe u wszystkich zostanie Przystań Hot-y, po niewielkich poprawkach może dołączyć Gaj, Forge Hoty, czy też Egipski Bastion. Temu miastu raczej to nie grozi i nie dlatego że jest słabe, brzydkie. Jest po prostu inne. Trochę nieheroesowe, co też ma swoje zalety. Kiedyś na pewno dłużej przetestuje.

Chad PW
10 marca 2013, 15:01
Na razie rozpocząłem prace pod WoG 3.58 z racji tego, że bazowane jest na "Nowych Ulepszeniach" + "4tych ulepszeniach" oraz dlatego, że niechętnie patrzę na VCMI oraz ERĘ, choć nie mówię, że moda nie przeniosę tam, kiedy skończę wersję Alfa oraz Beta ;)

Ogólnie jakby ktoś chciał pomóc w rozwoju moda bądź skonwertowania pod Erę oraz VCMI po prostu piszcie do mnie na gg ;)

Shin0bi PW
10 marca 2013, 15:17
Nie rozumiem czemu. ERA to coś jak WoG 3.59 (+ NU też tam są...) A VCMI to w ogóle się zapowiada na WoG 4.0 :D

HobbitHobbitWoG 4.0 to chyba Equilibris będzie. :P

Fandor PW
14 marca 2013, 18:33
A mnie dawno nie było ^^
Co do moda, dla mnie każda nawet najdziwniejsza i najbardziej odbiegajaca od norm heroes jednostka jest dobra, ponieważ każdy mod ma wprowadzić coś nowego więc jak się nie podoba grafika to nie trzeba jej zmieniać to w końcu mod.
A ci do większych modów to ja jestem dino(smoko)zaurem i wolę WOGa.
Jeżeli chodzi o konwersję to do VCMI musiałbyś chyba stworzyć dodatkowe budynki dla jednostek ponieważ tam chyba nie ma opcji ulepszeń w zamku bez budynku (tak mi się przynajmniej wydaje).

Chad PW
7 grudnia 2014, 00:55
Witam, po dlugiej przerwie powrocilem!
Po pierwsze: Dlugo mnie nie bylo na AC z prostej przyczyny - komputer mi szlag trafil, do tego przeprowadzka do nowego kraju, mieszkam teraz w Szwecji. Dopiero niedawno nowego laptopa kupilem, a jak juz chcialem sie wziac do pracy - coz, wszystkie moje dane szlag trafil. Zebym mogl kontynuowac prace, potrzebuje na nowo Photoshop, PILNIE! Czy jest tutaj ktos kto moglby mi na maila wyslac materialy pomocnicze? Z gory dziekuje!!!

A co do planow:
1. VCMI z tego co wiem funkcjonuje juz o wiele lepiej tak wiec zajme sie portowaniem :)
2. W koncu zamek wstawie chyba, tylko jest jeden problem - czy ma ktos folder z budynkami jeszcze? Jak mowilem dane moje zostaly utracone a od nowa nie chce zaczac prac...

Z gory dziekuje za jaka kolwiek pomoc!
strona: 1 - 2
temat: [H3/mod] Refort

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel