Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Instalacja gry na kilku komputerach
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

zwadek PW
1 marca 2013, 19:20
Jako, że jest to mój pierwszy post, chciałbym na wstępie się przywitać :)

Przymierzam się do zakupienia szóstej części Herosów i mam kilka pytań na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi szperając w necie, mianowicie:

1. Do podłączenia do Conflux potrzebne jest połączenie z siecią, co się stanie, gdy sieć padnie w czasie grania?
2. Czy mogę zainstalować grę na dwóch komputerach (stacjonarnym i przenośnym)?
3. Czy zapisane stany gry są przechowywane na dysku twardym, czy gdzieś na serwerach Ubisoftu (Conflux): jeśli kończę grać na stacjonarnym a chciałbym na przenośnym to czy muszę ręcznie kopiować zapisane stany gry, czy za każdym razem gra odczyta je z serwera?
4. Wyczytałem, że w grze są artefakty, które nabierają mocy wraz z doświadczeniem, gdy jesteśmy online. Czy gdy nie jestem podłączony artefakty nie dostają doświadczenia, czy po prostu nie można ich używać?

Chyba tyle na razie, z góry dzięki za odpowiedzi :)

Alamar PW
1 marca 2013, 19:44
Cytat:
1. Do podłączenia do Conflux potrzebne jest połączenie z siecią, co się stanie, gdy sieć padnie w czasie grania?
Gra wyjdzie do menu głównego uprzednio informując o braku połączenia. Można grać off-line, ale wtedy będzie ograniczony wybór bohaterów startowych i nie będzie można posiadać ani premii startowych, ani żadnej broni dla bohatera.

Cytat:
2. Czy mogę zainstalować grę na dwóch komputerach (stacjonarnym i przenośnym)?
Tak, z tym że konto będziesz miał wciąż to samo.

Cytat:
3. Czy zapisane stany gry są przechowywane na dysku twardym, czy gdzieś na serwerach Ubisoftu (Conflux): jeśli kończę grać na stacjonarnym a chciałbym na przenośnym to czy muszę ręcznie kopiować zapisane stany gry, czy za każdym razem gra odczyta je z serwera?
Sejwy z gry off-line są przechowywane na dysku twardym. Sejwy on-line, których jest tylko 10, są przechowywane na serwerach. Można z nich korzystać na obu urządzeniach, ale synchronizacja z serwerem w praktyce nie działa - długo się ładuje i czasem powoduje usunięcie sejwów.

Cytat:
4. Wyczytałem, że w grze są artefakty, które nabierają mocy wraz z doświadczeniem, gdy jesteśmy online. Czy gdy nie jestem podłączony artefakty nie dostają doświadczenia, czy po prostu nie można ich używać?
Nie będą one dostępne w grze.

Alistair PW
1 marca 2013, 19:53
Skoro jest problem z synchronizacją, to jak zapisywane są stany gry?

Alamar PW
1 marca 2013, 20:23
Długo... nawet do kilku minut.

Alistair PW
1 marca 2013, 20:29
I jak mam się nie czepiać tej gry? Nie da rady.

Alamar PW
3 marca 2013, 10:31
A może spożytkowałbyś tę energię na coś innego?
Jak na przykład napisania recenzji na podstawie aktualnej wersji gry i co się zmieniło (bądź nie) od czasu premiery?

Alistair PW
3 marca 2013, 10:44
Nawet w nią nie gram. Szkoda czasu. Poza tym jestem ciekaw, dlaczego tak bronisz tej gry? Nie tracę energii na czepianie się jej, po prostu reaguję na kolejne błędy.

Alamar PW
3 marca 2013, 12:04
Cytat:
Nawet w nią nie gram. Szkoda czasu. Nie tracę energii na czepianie się jej, po prostu reaguję na kolejne błędy.
Skoro nie grasz, to skąd możesz w 100% wiedzieć, czy gra jest warta czasu czy nie? Albo czy dany błąd jest dla Ciebie uciążliwy, do zniesienia czy też całkowicie uniemożliwia grę?

Cytat:
Poza tym jestem ciekaw, dlaczego tak bronisz tej gry?
Nie, nie bronię tej gry, choć może to tak czasami wygląda. Po prostu ta gra inaczej teraz wygląda, niż w czasie premiery, a nieraz zarzuty odnoszą się do wersji 1.0 czy też są oparte na błędach występujących w starych sejwach, które zostały załatane.

Czy gra jest wystarczająco dobra, to już sam musisz ocenić. Poza tym nie wiem, co dla Ciebie jest ważne (np. ekrany miast są Ci obojętne, a mi już nie), więc taka recenzja naprawdę by pomogła. Ubisoft skopał część szóstą (podobnie jak piątkę) to fakt, ale czy od czasu premiery coś się polepszyło czy nadal jest równia pochyła?

H4 też w dniu premiery była zabugowana (choćby wycieki pamięci czy brak multiplayera) i dopiero pierwszy dodatek trochę pomógł (jak siatka na polu bitwy czy inne usprawnienia, których brakowało w dniu premiery). Podobnie wygląda sprawa z H5, które do czasu wydania drugiego dodatku było niegrywalne. Zresztą to nie tylko Ubisoft, prawie każda gra w obecnych czasach jest grywalna dopiero w wersji Complete czy Game of the Year, gdzie są załączone wszystkie patche czy dodatki. Sad but true.


Jakbyś napisał krótkie podsumowanie, co Ci się w H6 podoba (jeśli cokolwiek, ale zawsze jakiś element się znajdzie), co nie podoba, co na papierze jest dobrym pomysłem, ale wyszło w grze okropnie, jak Ci się podoba mapa przygód, pole bitwy, rozwój bohatera, ekonomia (królestwo), frakcje i armie, itd., co Ci najbardziej przeszkadza, to byłoby wiadome czy np. Shades of Darkness cokolwiek z tych rzeczy zmienił (jak już wyjdzie), czy nadal Ubisoft ma graczy w głębokim poważaniu.
Oczywiście uwzględniając wszelkie naniesione poprawki (i nowe bugi :P) z łatek.

Alistair PW
3 marca 2013, 12:53
Czaję w czym rzecz. Jednak, żeby napisać sensowną recenzję (nawet niekoniecznie jakąś wielce długą), to musiałbym więcej w nią pograć. A na to się nie zanosi w najbliższym czasie. Od pewnego czasu niewiele gram w cokolwiek, wcześniej grałem w King's Bounty: Wojownicy Północy, której jeszcze nie ukończyłem, choć niewiele mi do tego brakuje. Poza tym, gdy zniechęcę się do jakiejś gry, to z reguły do niej nie wracam. Choćby z tego powodu, że zawsze znajdzie się coś nowego.
temat: Instalacja gry na kilku komputerach

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel