Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2

The Doom PW
4 września 2012, 23:04
Buszując dzisiaj po Internecie, natknąłem się na to - http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10359.0. Jest to mod do jakże zacnej gry Mount&Blade. Mnie osobiście, jako fanowi obydwu serii, bardzo się podoba :3 Wersji BETA jeszcze nie ma, choć autor rzucił informację, iż 'myśli, że we wrześniu pojawi się coś konkretnego'.

Może ktoś z naszej grotowej społeczności się tym zainteresuje ;) ! Ech... Już wyobrażam sobie te wspaniałe bitwy ^^ ...

Winthrop PW
5 września 2012, 15:18
Huh... Też gram w M&b warband i powiem wam coś. Mod raczej nie ujrzy światła dziennego. Próbowano już stworzyć magów,potwory do M&B i większośc tych prób spełzła na niczym. Mimo wszystko życze powodzenia autorowi

Mosqua PW
5 września 2012, 15:44
Niestety Winthrop, ale wśród przedstawionego materiału widać wprowadzone do gry szkielety, jaszczuroludzi, gnolli a nawet grywalnego dżina i lisza. Dżin zabija jednym uderzeniem, lisz strzela pociskami. Z dyskusji można wywnioskować, że elementy magii oraz parę elementów nadklasycznych już mają. Po aktywności twórców wnioskować można, że jeszcze pracują.

Mam nadzieję, że te dobre znaki na wykonanie tego modu. Jednak no widziałam wiele bardziej zaawansowane projekty, które wymarły śmiercią naturalną. Cóż - czekamy.

Mosqua PW
5 września 2012, 16:07
Gasparze - na Warbandzie

Cytat:
Przedstawiam mod do gry Mount & Blade Warband w realiach świata znanego nam z serii Heroes, czy też Might and Magic.

Winthrop PW
5 września 2012, 16:13
Właśnie spojrzałem na screeny i z niedowierzaniem stwierdzam że jednostki wyglądają naprawde nieźle jak na realia modów. Ciekawi mnie czy pegazy będą mogły latać, jednostki latające w M&b to byłoby coś... A tak poza tym to jednostki trzymają klimat MM.

Winthrop PW
5 września 2012, 16:21
Eh ... Ubisoft poszedł w zupełnie innym kierunku i robi Raidersów a'la Diablo, a na dodatek wepchneli swój sztampowy świat fantasy w uniwersum MM.

Mat Berserker PW
5 września 2012, 20:37
Witajcie fanatycy serii Might and Magic. Jestem jednym z twórców tego moda. Postanowiłem zawitać na to forum i powyjaśniać parę kwestii.
Na wstępie powiem że zespół składa się z dobrych modderów. Osobiście mam na swoim koncie między innymi moda o 2 WŚ(z działającymi czołgami itp) oraz organizacje eventów Grunwaldzkich. Oprócz mnie w zespole jest bardzo zdolny grafik, doświadczony level designer który potrafi zdziałać cuda (przykładowa mapa zanim jeszcze wstąpił do naszego zespołu, strasznie niskie ustawienia graficzne http://www.youtube.com/watch?v=-dOSYDgoub4) oraz łebski człowiek który pisze nam fabułę i zajmuje się muzyką.

Magią zajmuję się osobiście i część czarów jest już zaimplementowana, a niektóre jednostki nauczone ich używania.
Wprowadzając jednostki niestety raczej będziemy musieli ograniczyć się do tych humanoidalnych lecz będzie też parę odstępstw od tej reguły, jak zaprezentowane już ZUE oczy oraz gorgona.

Niedługo zaprezentujemy postępy naszych prac, powiem tylko że mimo wczesnego stadium prac gra w moda już teraz daje ogromną satysfakcję. Jeżeli macie jakieś pytania nie wahajcie się ich zadać, jeżeli odpowiedź nie zdradzi żadnych tajemnic fabularnych postaram się na nie odpowiedzieć.

PS. Wszyscy wiemy że Ubisoft zabił tą serię i nie ma co liczyć że zrobią już coś dobrego, lepiej się nastawić realistycznie niż potem odczuwać ogromny zawód.

Bychu PW
5 września 2012, 20:49
O.o Świetne! Nie miałem zamiaru kupować Warbanda, ale jeśli mod wyjdzie, kupię go. Powodzenia w dalszym tworzeniu! Planujecie aby artefakty dodawały statystyki, czy ten element zostanie wykluczony? ;)
Jeszcze raz powodzenia!

Mat Berserker PW
5 września 2012, 20:56
M&M 7 dzieje się w tym samym świecie co H3(na którym w głównej mierze bazuje nasz mod). Dlatego oczywistym jest że motywy z obydwu gier będą się przeplatały a wydarzenia z nich znajdą swoje odbicie w fabule moda. Jako że M&M7 jest jedną z moich ulubionych gier osobiście zadbam żeby dało się odwiedzić tamte miejsca i poczuć tamten klimat.

Bychu PW
5 września 2012, 21:25
Gasparze, niby mogę go pobrać z chomika, ale jednak w Grocie nie propaguje się piractwa, z resztą, wolę kupić. A co do grona słuchaczy, owszem trochę tu nas jest i pewnie duża część będzie chciała wiedzieć coś więcej ;)

Eniphoenix PW
5 września 2012, 22:28
-cytat usunięty z powodu niezgodności z prawem-

Władze Groty mogą uznać to za namawianie do piractwa, więc dla własnego bezpieczeństwa (nikt nie chce być pożarty przez smoka, nieprawdaż?) lepiej takich rzeczy nie wypisywać.


Co do tematu... mod moim zdaniem zapowiada się świetnie. Co prawda sam w Mount&Blade nie grałem, ale czytałem recenzję, oglądałem screeny (oraz wideorecenzję). Z tego, co wyczytałem i usłyszałem o grze już wynika, że jest warta zagrania. A teraz jeszcze ten mod... czuję się wręcz zobligowany do zagrania w tę grę, jak również w modyfikację i aktualnie szukam możliwości kupienia/pożyczenia/spiracenia Mount&Blade. Powodzenia w pracach nad modem!

Dark Dragon PW
5 września 2012, 22:38
Witaj Mat Berserkerze! Prace nad modem robią naprawdę piorunujące wrażenie! Od siebie spytam czy będzie może udostępniona jakaś beta (chociażby tylko tu w Grocie)? :) Projektowi życzę wszystkiego co najlepsze. Miło by nam było gdybyś mógł nas na bieżąco informować o postępach prac ;)

Gasparze zTawerny - propagowanie piractwa jest wielce niemile widziane w obrębie Groty!

Mat Berserker PW
6 września 2012, 11:50
Dziękuje za miłe przyjęcie.
Akurat zmiana ilości frakcji jest najmniejszym problemem, o wiele trudniejsze jest wykonanie wszystkich modeli. W modzie pierwsze skrzypce będzie grała Erathia, Deyia, Avlee, Tatalia oraz Krewlod. Występować będą też najemnicy z odległej Bracady, podczas gdy Nighon znajduje się zbyt daleko ale i tak spotkamy trochę plugastwa wypełzającego z tuneli. A dla Kreegan mamy przewidziane bardzo ważne miejsce w fabule. Tak więc zobaczymy bardzo dużo znajomych jednostek.
W sprawie żywiołaków, wszyscy wiemy że wrota zostały dodane na szybko na miejsce Forge, którego też nie zobaczymy w modzie(aczkolwiek nie wykluczam jakiegoś pobocznego opcjonalnego wątku związanego z technologią starożytnych). Same żywiołaki kalsycznie znajdą swoje miejsce jako jednostki przywoływane czarami.

Bronie będą wzorowane na tych z serii M&M oraz Heroes of M&M z zastosowaniem ograniczeń Warbanda. W praktyce wygląda to tak że klimat zostanie zachowany ale część jednostek dostanie tarcze(które występowały w uniwersum, patrz artefakty, ale pewnie z powodów czytelności spraitów mało która jednostka je używała) a niektóre zmienione(jak niemożliwy do porządnego wykonania korabcz gnolli zostanie zastąpiony różnoraką bronią obuchową).

Grę Mount and Blade Warband szczerze polecam. Mimo że ma trochę niedostatków są one z powodzeniem naprawiane przez mody. Szczególnie warto biorąc pod uwagę że grę można kupić już za 20-30 zł.

Beta wyjdzie kiedyś, ciężko oszacować jakąkolwiek datę patrząc na ilość pracy jaka ciągle stoi przed nami, realistycznie patrząc to na co się porywamy jest ogromnym projektem i wymaga wręcz wykonania prawie całej gry od nowa. Lecz gdy tylko będziemy mieli coś czym można się bez wstydu podzielić wydamy betę.

Mosqua PW
18 września 2012, 09:23
W kwestii formalnej się spytam - czy możesz oszacować aktualny stan pracy (np. w procentach)?

TopFunny525 PW
18 września 2012, 14:58
To Recap! :

-cytat usunięty z powodu niezgodności z prawem-

Propagowanie piractwa jest niezgodne z konstytucją i za to karą może być też Eradykacja. Więc uważaj na słowa Gasparze...

Nowy:

A dla Kreegan mamy przewidziane bardzo ważne miejsce w fabule. Tak więc zobaczymy bardzo dużo znajomych jednostek.
W sprawie żywiołaków, wszyscy wiemy że wrota zostały dodane na szybko na miejsce Forge, którego też nie zobaczymy w modzie(aczkolwiek nie wykluczam jakiegoś pobocznego opcjonalnego wątku związanego z technologią starożytnych). Same żywiołaki kalsycznie znajdą swoje miejsce jako jednostki przywoływane czarami.

Czy w obecnym stanie jesteście zdradzić nam trochę wątków fabularnych? I w jakim czasie się będzie działo? Rozumiem, że w starym uniwersum, ale to troszkę mało mi mówi, gdyż ponad trzy części Heroesów działy się w starym uniwersum ^^'.

Poza tym, witam nowego mieszkańca kwasowej groty. Mam nadzieję, że zabawisz z nami długo, i nie znikniesz stąd tak, szybko jak kilku mieszkańców przed tobą :P.

Rabican PW
18 września 2012, 15:36
Wstyd mi, że dopiero teraz to zauważyłem. Gasparze, niniejszym otrzymujesz klątwę na podstawie punktu II.1.d. Konstytucji Kwasowej Groty. Nakłanianie do łamania prawa podpada pod paragraf.

Mat Berserker PW
23 września 2012, 18:00
Wybaczcie że dopiero teraz odpisuję, miałem to zrobić przedwczoraj ale byłem na spotkaniu mojej starej klasy i się troszeczkę przeciągnęło.

Zacznę od Troglodytów, Nighorn nie będzie główną frakcją ale podziemne jednostki przyjdzie nam spotkać zarówno w misjach fabularnych jak i jako bandy wychodzące z podziemi i plądrujące okoliczne ziemie(coś w stylu bandytów ze zwykłego Warbanda).

Aktualnego stanu pracy nie można oszacować. Mamy w głowach pewien cel do którego dążymy ale za sprawą braku stałych godzin pracy, zerowego budżetu jak i małego zespołu nie mamy możliwości oszacowania czasu premiery jak i % wykonania pracy. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę że naszym zamiarem jest zamiana wręcz wszystkich elementów gry. Musicie się zadowolić naszymi raportami z postępów, wprawdzie ostatnio niezbyt się nimi dzielimy ale tylko dlatego że szykujemy coś dużego.

Całej fabuły nie mogę zdradzić, i przypuszczam że nikt by nie chciał wiedzieć dokładnie co i jak na długo przed pierwszym uruchomieniem moda. Nie jestem też specjalistą od fabuły(zajmuje się skryptami) ale o ile wiem akcja moda dotyczy ostrza mrozu. Wszystko zaczyna się tuż przed wydarzeniami z H3:RoE. Spotkamy wiele postaci i weźmiemy też udział w wydarzeniach znanych z serii M&M ale nie będziemy biernym obserwatorem i będziemy mieli okazje do zmiany losów Enroth.
Obszar jaki przyjdzie nam zwiedzić można mniej więcej zobaczyć tutaj: http://img689.imageshack.us/img689/1033/obszar.png

Mam nadzieję że rozwiałem wasze wątpliwości i przy okazji nie zdradziłem czegoś za co reszta zespołu urwie mi głowę. Jeżeli coś jeszcze was nurtuje, pytajcie śmiało.

Dark Dragon PW
23 września 2012, 19:30
Ja z ciekawości spytam czy nie potrzeba wam jakiegoś testera na obecnym etapie? ^^ Ogólnie chciałem powiedzieć, że jestem pełen podziwu dla cudów, które robicie z M&B. Liczba zapowiadanych zmian naprawdę robi wrażenie. Jakość modeli, jak na produkcję fanowską, również stoi na wysokim poziomie. ;)

Mat Berserker PW
1 listopada 2012, 21:23
Witajcie, ostatnio straszna cisza w temacie i aby zapobiec dalszej stagnacji przekazuję wam jeszcze ciepłego (ha ha) screena od zespołu.

Wesołego święta zmarłych.

Wprawdzie to tylko jeden screen ale wszystko spowodowane jest naszą aktualną polityką pod tytułem cisza przed burzą. Gdy w końcu zaprezentujemy skrót tego nad czym pracujemy zobaczycie że było warto.

Dark Dragon, niestety aktualnie nie potrzebujemy testerów, prace posuwają się dobrze ale większość nowych elementów nie jest jeszcze poskładana w całość i co za tym idzie nie możemy przeprowadzać całościowych testów balansu(a właśnie do tego przydaje się wielu testerów, do testów pojedynczych mechanizmów wystarczy nasz dev team). Gdy tylko osiągniemy pewien kamień milowy i będziemy potrzebowali testerów na pewno tutaj o tym napiszemy.

Antares PW
2 listopada 2012, 20:08
Ciekawe i całkiem ładne. ;-> Pasuje na tapetę na kompa. ;-)

Edit: Może być? ;-)

RabicanRabicanKonstytucja, punkt II.1.b.: "b) Post winien być dłuższy niż jedno zdanie, chyba, że jest to krótkie, acz treściwe pytanie lub odpowiedź na nie. (Nie dotyczy bardziej 'luźnych' tematów w Tawernie.)" Czuj się upomniany.
strona: 1 - 2
temat: Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel