Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Patch 1.7
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2

Bosper PW
19 sierpnia 2012, 08:29
Jak dla mnie to trzeba wzmocnić przede wszystkim Sanktuarium, nie wiem czemu wszyscy o nim zapominają. Sanktuarium jest dość słabe i ma słabą moc rasową, niech to zmienią.

I Niech wreszcie naprawią synchronizację aby działała prawidłowo.

Lukasz89 PW
19 sierpnia 2012, 09:00
Niestety ale wydaje mi się, że problemy związane z balansem gry są w pewnym sensie bez sensu. Niektórzy gracze nie potrafią grać daną rasą i od razu okrzykują ją słabą - wymagającą ulepszenia. Osobiście nigdy nie potrafiłem grać Cytadelą w Heroes 3, za to mój kolega bez problemu wygrywał tym zamkiem nawet z Nekropolią, w której skład wchodziła cała masa kościotrupów.

Znając życie zaraz pięć osób będzie narzekać na różne zamki - krótko mówiąc, każdy trzeba ulepszyć.


Bosper PW
19 sierpnia 2012, 10:00
Wiesz ja nie uważam że trzeba wzmocnić zamek zwykły, nekropolię, inferno czy orków gdyż tam widzę potencjał, ale ja gram z kolegą armia vs armia mamy podobnych bohaterów(staty, zdolności itp) ten sam poziom, a mimo to jednostki Nekropolii młucą strasznie Sanktuarium(popatrz na statystyki) a co do cytadeli to da się nią wygrać w pierwszych fazach gry, bo można szybko mieć wiwerny, jednak w późniejszym etapie jak gra 2 dobrych graczy to anioły zmiatają ją bez problemu(wiem bo lubiłem cytadelę i kombinowałem na 1000 sposobów a graliśmy z kolegą według zasad fair play)

Fandor PW
19 sierpnia 2012, 10:09
Ja przypominam, ze zaraz po premierze, naprawde dobrze gralo sie sanktuarium, choc zawsze najwieksze problemy byly gdy przychodzilo grac przeciwko nekropolii ktora krotko mowiac byla w tym czasie najlepszym zamkiem czemu nikt nie zaprzeczy. Nastepnie Limbic w pachu 1.5 oslabil wszystkie miasta, wciaz jednak necro utrzymujac troche wyrzej niz reszta. Tak wiec moim zdaniem, powinni calkowicie zmienic mozliwoci jednostek na znacznie lepsze w kazdym zamku, ale na tyle by np. Nekro bylo najlepsze kiedy umiesz nim najlepiej grac, a nie kiedy rozpierniczaja wszystko wokolo. Tak wiec powinni wzmocnic wszystkie zamki jak najbarziej, ale zeby utrzymaly rowny poziom. I moim zdaniem jednostki nieulepszone powinny spowrotem dostac swoje czary np. koralowe kaplanki swoje leczenie, a kaplanli swoje.
Oprocz tego chcialbym by kazda jednostka neutralna otrzymala siedlisko (co z tego ze zywiolaki to te same istoty, tylko zwiazane z innym zywiolem, jak po porostu sprzecza sie by swiatlo i ciemnosc mialy jedno siedlisko, tak samo ogien i woda lub ziemia i powietrze).
Fajnie by bylo jakby Limbic, przywrocil kilka istot neutralnych z H3 i H5 ale to to juz akie bardziej zyczenie, natomiast te powyzej powinny byc uwzglednione.

krx1988 PW
20 sierpnia 2012, 13:54
Bosper:
Jak dla mnie to trzeba wzmocnić przede wszystkim Sanktuarium, nie wiem czemu wszyscy o nim zapominają. Sanktuarium jest dość słabe i ma słabą moc rasową, niech to zmienią.

I Niech wreszcie naprawią synchronizację aby działała prawidłowo.

Eh, od czasu premiery nie grałem w H VI, i nie wiem co zmienili w patchach. Dla tego mam pytanie. Czy moc w Sanktuarium, dalej się ładuje tak samo? Czyli musimy, atakować różne oddziały w danej turze?

Według mnie to jest jeden z większych bezsensów, w tej grze. Od kiedy gram w sagę Heroes, to zawsze taktyka opierała się na najszybszym skoszeniu oddziału, który stanowił największe zagrożenie. A tak mamy do wyboru dwie opcje. Atakować wszystkich po trochu i ładować moc. Albo kosić to co nam najbardziej przeszkadza, i nie ładować mocy...

Więc, jak jeszcze tego nie zmienili... to myślę, że warto to przedyskutować.

AlamarAlamarpatchach
Apostof jest tu niepotrzebny.

Alamar PW
20 sierpnia 2012, 17:26
Jeśli dobrze pamiętam, to zdolność rasowa Sanktuarium ładuje się też, gdy jednostka nie atakuje w danej turze (ale np może się przemieścić), ale w 100% nie mam pewności.
Sanktuarium ma jeszcze ten atut, że brak ataku równa się zwiększeniu parametrów obronnych jednostki.

DrakeBurn PW
20 sierpnia 2012, 17:58
To zbierzmy to do kupy:
1.Osłabić Nekro? Wiecie Nekro i Haven zawsze będą lepsze, bo Nekro może wskrzeszać, a Haven leczyć... jednak mogliby nieco zbalansować rasy.
2.Poprawa modeli: Żywiołaka wody, światła, naprawdę obrazki są jeszcze w miarę ok, ale modele są za bardzo podobne do jednostek, powinni to zmienić.
3.Usprawnienie loadera, naprawdę żeby załadować tą całą grę traci się sporo czasu...
4.Naprawić synchronizację - ona naprawdę wkurza, gram w Future Soldiera i po prostu włączę i gram, za to w Heroes VI włączę, ściągam Patch... ładuje Patch... Uplay, loguje się, włączę synchronizację... czekam czekam 99% cofa się do 60%, czekam, zawiesza się i napis nie udało się zsynchronizować, czy chcesz kontynuować, tak chcę, więc kontynuuję, gra się ładuje, przewijam napisy, ładuje się ekran... w końcu pojawia się napis łączenie z Conflux, czekam, czekam, łączenie się niepowiodło, próbuję jeszcze raz czekam, czekam, działa, chcę odpalić save z Piratów, program się zawiesza, dlaczego? Bo oczywiście brak ukończenia synchronizacji po nowym patchu zawiesza save'y..., gra wyłącza się widzę ekran z nagrodami, zamykam go, synchronizacja się ładuje... w końcu zamykam Uplay i nie mam ochoty grać, tak właśnie działa Heroes VI, dlatego właśnie synchronizacja powinna być naprawiona.

Fandor PW
20 sierpnia 2012, 20:21
Tak odnosnie modeli to wydaje mi sie ze jeszcze troche poczekamy, poniewaz ja wciaz mam przypuszczenie ze Limbic nie umie ich dodac. I tak jak napisalem nie powinni juz oslabiac zadnej rasy, ale wszystkie wzmocnic tak by osiagnely podobny poziom, ale kazda w inny sposob.

Alamar PW
23 sierpnia 2012, 14:53
Info o synchronizacji i loaderze przekazane, o balansie nie, bo:
- autorzy sami o tym wiedzą (nie wiedzą zapewne tylko jak to naprawić, by niczego nie sp... zepsuć), a jak nie wiedzą, to jestem w 105% przekonany, że VIP-owie o tym im przypomną,
- każdy widzi balans inaczej.

Fandor PW
23 sierpnia 2012, 19:31
Czyli ten pach pokryje sie z DLC czy moze wyjdzie po nim lub tuz przed?

Alamar PW
23 sierpnia 2012, 19:33
Zapewne tak jak w przypadku 1.5 w tym samym dniu i będzie wymagany do uruchomienia owego DLC. Wątpię, by Ubi nauczyło się po ostatnim błędzie, choć kto wie?

Alistair PW
23 sierpnia 2012, 22:43
I tak z każdym dodatkiem kolejne 40 zł za kolejne błędy, które wystąpią na pewno. Dziękuję za taką przyjemność. Mam wątpliwości czy kiedykolwiek wrócę do szóstki, tak samo jak nie wciągnęła mnie piątka. Cieszę się, że w czwórkę grałem po naprawieniu większości błędów, bo też bym pewnie długo nie pograł. Tak zarabia się teraz pieniądze - wypuszcza totalnego bubla, a potem naprawia przez wiele miesięcy. Niczym innym jak bublem nie mogę nazwać gry, która ma od groma błędów. Nie dość, że często na premierę się czeka z rok dłużej, bo terminy z reguły wyssane z palca, to potem przez kolejny rok czeka się na patche. A można zrobić grę bez błędów - przykładem jest King's Bounty: Legenda i Wojownicza Księżniczka, w które mogłem grać od razu po zakupie w pierwszych dniach po premierze.

Alamar PW
24 sierpnia 2012, 08:46
Cytat:
Tak zarabia się teraz pieniądze - wypuszcza totalnego bubla, a potem naprawia przez wiele miesięcy.
Teraz się zarabia pieniądze na DLC-ach czy na grach typu Pay-to-Win. :P
Choć i to powoli odchodzi do lamusa - jeśli Ubisoft idzie za "trendami", to znaczy, ze te trendy już przemijają. ;P

Co do bubli, to niestety się zgodzę. Wpierw HV, który do czasów ToE był niegrywalny i nadal ma zbyt wiele wad, potem kolejna produkcja z Rosji jaką była Majesty 2, która także przy ostatnim dodatku stała się grywalna (choć SI jak było durne, tak jest), potem katastrofa o nazwie Disciples III, a w tym roku Mass Defect III (tutaj zawiniła fabuła i zrobienie z gry produktu dla każdego - czyli dla nikogo w praktyce) i Dibełek 3. Wspomnę jeszcze o SW:ToR, ale od początku było widać, że ta gra jest skazana na porażkę (robić MMO jako słabą namiastkę gry singleplayer?),
Z HVI mamy to (nie)szczęście, że mimo wszystko Ubi ją łata i wolno, bo wolno usprawnia. No i upadek Black Hole chyba jest bardziej błogosławieństwem, niźli klątwą - zrobili grę tak dziurawą i z kodem tak rozpasanym, że wątpię by kiedykolwiek byli w stanie to naprawić. Limbic mimo swoich wpadek, coś jednak poprawił, ale z ostatecznym werdyktem będzie trzeba się wstrzymać do czasu drugiego DLC i patcha 1.7. Jeśli tym razem skończy się bez potrzeby dodatkowych łatek, to będzie sukces w porównaniu do tego, co dotychczas mieliśmy.

A przy okazji - NWC też nie obywało się bez błędów.
MM6 do dzisiaj nie ma porządnego patcha od nich, który by naprawiał to, co ostatni patch 1.1 sknocił. W MM7 usunięto bossa wampira, bo był zabugowany. O MM9 przemilczę, bo tu to jest ewidentna wina 3DO.
Na szczęście istnieją patche nieoficjalne.

HoMM3 także na początku miało kłopoty z balansem (wprowadzenie bohatera tylko z jedną jednostką w tawernie jest odpowiedzią na "gremlin rush" w Fortecy) i w swojej ostatecznej wersji nadal ma błędy, które są widoczne dopiero po dłuuugim graniu w mapę - SI przestaje działać, gra potrafi się zawiesić, itp.
Większość graczy do tego momentu nawet nie dotrwa, ale problemy jednak istnieją.
Oczywiście to nie skala HV czy HVI i można przymknąć na to oko, ale na pewno HoMM3 nie jest grą bezbłędną.

Fandor PW
24 sierpnia 2012, 10:39
Zgadzam sie, MM 6-9 maja bledy (ale pierwsze trzy czesci nie tak wiele jak ostatnia z wymienionych) ale Heroes 3 z czasem stawal sie bezbledny, przy czym ten czas to nie byl ponad rok, i 2 dodatki pozniej wciaz mamy bledy. Heroes 3 byl naprawiany nie w pomniejszych achach tylko dzieki dodatka, to jest to na co pewnie teraz zaden autor sie nie pokusi, bo za ta sama cene moze zrobic badziewne DLC i po drodze robic pache wprowadzajace wiecej bledow, mowiac ze cos robi.
Gdyby Limbic wzielo sie za siebie i nie zrobilo zadnego pacha ani DLC ja bym nie narzekal, jak bym mial jakies informacje ze planuja dodatek ktory wyeliminuje wiekszosc bledow a wprowadzi nacje, budynki, jednostki siedliska kilka kampanii itd.

gryfheroes6 PW
9 września 2012, 10:24
Witam!
Ja bym się zastanowił nad samą grafiką i animacjami. Otóż, same miasta, czy przyroda otaczająca jest ok, jednak na zbliżeniach jednostek widać kanciatość, nie wiem czy w kilku paczach można by było poprawić grafikę jednostek, z daleka, owszem, łanie wyglądają ale na zbliżeniach i zabawach z kamerą już nie. Co do balansu gry, nie jestem pewien, czy jest on potrzebny.

gryfheroes6 PW
9 września 2012, 19:08
Oczywiście Uplay jest do bani i albo niech coś z nim zrobią, albo niech w ogóle z niego zrezygnują, tak będzie lepiej.
Drogę łez szybciej i łatwiej się zdobywa, nawet jeśli bohater chce być krwisty to i tak zamiast oszczędzać na armii musi w bezsensowny sposób ją zaatakować za marne exp.

norq PW
10 września 2012, 12:57
Jeśli chodzi o balans frakcji, to nie sądzę, żeby dało sie to ogarnąć na przestrzeni tak krótkiego czasu. Nawet gdyby skupiono się tylko na tym, to nie ma możliwości żeby każda z ras była równie skuteczna.

Co do grafiki, to nie widzę sensu poprawiania czegokolwiek. Animacje jednostek oraz wygląd samej gry stoją na naprawdę wysokim poziomie. Powiedziałbym nawet, że jest to najlepiej wykonany wizualnie Heroes ever. (no, może poza H2 :P)

Poprawy wymaga cała masa rzeczy, a to te, które zauważyłem grając:

-przy przyspieszeniu animacji walki przyspiesza też dźwięk, co daje całkiem komiczny efekt

-zaklęcie rozpacz zamiast zmniejszać morale przeciwnika zwiększa je

-zaklęcie agonia powoduje obrażenia nawet przy kontrataku jednostki i przy efekcie morale !!!

-siła uderzenia bohatera (atak + obrona) jest czasem źle obliczona

-skuteczność zdolności reputacji łez praktycznie nie wzrasta wraz z rozwojem postaci

-wojownik jako klasa jest po prostu znacznie słabszy od maga (nie wiem, czy też odnosicie takie wrażenie)

Alamar PW
10 września 2012, 13:20
Cytat:
- przy przyspieszeniu animacji walki przyspiesza też dźwięk, co daje całkiem komiczny efekt
To już powinno być naprawione w patchu 1.5 i dalej. Szczerze mówiąc, nie zwracałem na to uwagi, ale sporo osób twierdzi, że ten bug zniknął.

Cytat:
- zaklęcie rozpacz zamiast zmniejszać morale przeciwnika zwiększa je
Zgłoszone i naprawione (patch 1.6)

Cytat:
- zaklęcie agonia powoduje obrażenia nawet przy kontrataku jednostki i przy efekcie morale!!!
Tak czary działają w HVI - aktywują się, gdy jednostka podejmuje akcję. Trucizna też działa za każdym razem, gdy cel się poruszy, zaatakuje lub odda atakującemu.
Tura = akcja jednostki (morale, kontratak, drugi atak, rozpłatanie), a nie tura walki.
Było już niejednokrotnie zgłaszane, by to naprawić wg tego, co dotychczas było w Heoresach, ale wątpię, by cokolwiek z tą głupotą zrobiono.

Cytat:
- siła uderzenia bohatera (atak + obrona) jest czasem źle obliczona
Jest dobrze obliczana. Po prostu siła ataku = podstawowy atak i obrona bohatera (tylko te, które zdobywasz podczas awansu), a nie punkty uzyskane dzięki artefaktom. To samo z maną.
Podobna durnota, jak wyżej.

Cytat:
- skuteczność zdolności reputacji łez praktycznie nie wzrasta wraz z rozwojem postaci
Bo zależy ona od klasy bohatera i wzrasta tylko wraz z awansem na drodze reputacji - pierwszy awans (250 punktów) powoduje wzrost potęgi zdolności, drugi awans (1000 punktów) jeszcze bardziej je wzmacnia.
Każda umiejętność ma trzy wartości dla reputacji - np. 1/2/3 przy umiejetności oznacza, że bohater bez reputacji zyskuje tylko 1 punkt, bohater po pierwszym awansie 2 punkty, a po drugim awansie 3.

Cytat:
- wojownik jako klasa jest po prostu znacznie słabszy od maga (nie wiem, czy też odnosicie takie wrażenie)
Nie, nie jest. Kontratak, Rozpłatanie, Heroizm, Posiłki, nie wspominając o tym, że może nauczyć się niemal dowolnych czarów. Umiejętności Mocy nie wymagają na dodatek many.

Alchemik PW
10 września 2012, 20:37
Co do wojownika to zgadzam się z Alamarem. Grając w kampanię Gryfitami którzy byli domyślnie bohaterami mocy nie miałem większych przeszkód w grze, Anastazja dawała radę, natomiast Iriną jako bohaterką magii w ogóle się nie dało grać według mnie.

black_sandro PW
20 września 2012, 20:48
patch 1.7 juz dostępny
strona: 1 - 2
temat: Patch 1.7

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel