Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Baszta Czempionów (Duel of Champions)temat: Propozycje zmian i dalszy rozwój bety
komnata: Baszta Czempionów (Duel of Champions)
strona: 1 - 2 - 3

Dark Dragon PW
28 lipca 2012, 01:08
Czego brakuje wam w grze? Temat by usłyszeć wasze pomysły, propozycje, sugestie i opinie w sprawie dalszego rozwoju gry. Postaram się przekazać wszelkie rozsądne propozycje ;)

TopFunny525 PW
28 lipca 2012, 09:58
Przede wszystkim naprawa buga na piątej misji pierwszej kampanii. Mogliby to naprawić w następnej aktualizacji. Jeśli im się uda. To fajnie by było gdyby sanktuarium dodali. No i chyba tyle. Jak coś nie będzie mi pasowało to dam znać:).

Kadmos PW
16 marca 2013, 01:25
Czego brakuje? Balansu przede wszystkim.

Dark Dragon PW
16 marca 2013, 20:02
Możesz trochę rozbudować wypowiedź? :)

Kadmos PW
16 marca 2013, 22:36
Jasne, uważam że jest to pięta achillesowa tej gry. Czemu tak uważam ?
Gram przystanią i na wszystkie gry przeciw tej samej frakcji przegrałem tylko raz
i tylko dlatego że miałem naprawdę kiepską rękę. Po mimo tego, mam ogromny problem z nekropolis czy na nawet przede wszystkim z inferno. Błyskawica za 4 many z którego zadajesz 6 dmg ? Po co ci ona, przecież za taką samą cenę masz obszarowe 4 dmg ! Albo jeszcze lepiej w przypadku nekro za 4 many masz kartę która od razu zabija jednostkę!( nie powinni tego jakoś naprawić, nie wiem może powinna być droższa ?) To i tak leszcze nie wszystko, inferno po mimo świetnych czarów ofensywnych masz także przepotężne jednostki pustoszyciel, a przede wszystkim lilim (koszt 4 i 8 punktów życia, naprawdę ?). Powiedzmy sobie szczerze że przystań jest po prostu najsłabiej dopracowaną talią, i jest to jedyna talia która nie potrafi sobie dobrze poradzić z jakąkolwiek inną frakcją.

Hayven PW
17 marca 2013, 08:10
A to ciekawe, bo moja najlepsza talia to Przystań właśnie :) Dzięki niej póki co osiągnąłem ELO 550 :P

Choć faktem jest, że na przykład Ariana Zerwanych Losów jest mocno przepakowana... trzy szkoły magii i jeszcze możliwość zdejmowania praktycznie dowolnych stworów O.o

Dark Dragon PW
17 marca 2013, 16:37
Mogę zaprosić do pojedynku z moją talią Przystani, abyś mógł się przekonać, że to wcale nie taka słaba frakcja. Wszystko zależy od budowy i strategii decka...

Demrenfaris PW
23 marca 2013, 22:47
Ja był bym za tym żeby karty latające były troszkę słabsze albo nawet takie same ale żeby kartę latającą zaatakować ją kartą latająca albo strzelajacą... a nie kartami które walczą wręcz.

DoroslyD PW
30 marca 2013, 23:14
moim zdaniem przydałaby się dłuższa kampania, bo tak trochę nudne to jest po dłuższej grze bez przerwy

Radowid Srogi PW
1 kwietnia 2013, 10:13
Popieram postulat o dodanie dodatkowych kampanii.

Przydałoby się zmniejszenie kosztów paczek (o jakieś 10%), Zwiększenie różnorodności jednostek(zwłaszcza wśród jednodropów), nowe tryby aby urozmaicić rozgrywkę(np. odpowiednik 2HG z MtG albo planechase'a) i zróżnicowanie decków(na chwilę obecną są tylko deki typu aggro, nieliczne kontrole[zazwyczaj nekropolis lub sanktuarium] i OTK, potrzebne jest dodanie nowych archetypów i wzmocnienie talii kontrolnych[aby dało się je złożyć bez wrzucania 20+ stworzeń]).

Dark Dragon PW
1 kwietnia 2013, 14:50
Mogę zapewnić, że dalsze kampanie są już w drodze. Nie mogę natomiast zdradzić kiedy zostaną udostępnione. Podejrzewam, że wraz z każdym nowym rozszerzeniem dojdzie nam 1 nowa kampania ;).

Ceny starych dodatków spadną wraz z nadejściem nowych. Nowe typy decków na pewno powstaną wraz z nadejściem następnych rozszerzeniem obfitujących w nowe umiejętności.

marciniak_82 PW
5 kwietnia 2013, 11:37
Ja mam propozycję aby zwiększyć komunikację pomiędzy graczami. Zrobić w programie czat ogólny i przede wszystkim czat z przyjaciółmi bo póki co dodaję ich tylko dla osiągnięcia i może jakiś priv.

Azon PW
10 kwietnia 2013, 15:27
Zróbcie coś z atakiem niszczyciela i pustoszyciela. Maja go zdecydowanie za dożo jak na ilość zasobów jakie wymagają.

Dark Dragon PW
10 kwietnia 2013, 15:50
Nie jest to brane pod uwagę. Zabranie im tego ataku zniszczy urok tych kart. Akurat te karty są dobrze zbalansowane. Poza tym rush jest specjalnością frakcji Inferno.

Hayven PW
10 kwietnia 2013, 16:13
A poza tym, mają wyjątkowo niskie HP :P

Azon PW
10 kwietnia 2013, 17:36
czy 4 jest takie niskie... Nie powiedział bym... 3 - wtedy można by było spróbować jakiś zaklęciem go zdjąć. Inferno ma cholernie dobre jednostki jak na wymagane surowce (Niszczyciel, Lilim, Pustoszyciel, Czart). Dodatkowo magia ognia z czarami obszarowymi i innymi zadymiając bezpośrednie obrażenia. Karty łutów szczęścia pozwalające na wyrzucanie wybranych kart z ręki przeciwna lub zadające bezpośrednie obrażenia BOHATEROWI. Dobre specjalne umiejętności jak szeroki atak, swobodny atak, obszarowy wybuch. Ta talie może nie jest najpotężniejsza ale jest najłatwiejsza do grania. Ja na szybko sklecając talie doszedłem od ELO 501 do 820 bez ani jednej przegranej. Wiem, że ten typ decka ma też swoje minusy - jak na przykład niezbyt nadają się do skomplikowanych taktyk (choć można coś kombinować z siewcą zagłady) ale z tych do wyboru na początek jest najlepsza (chyba, że ktoś dobrze umie grać przystanią). Oczywiście patrzę na to z perspektywy nekropoli (też nieco OP miejscami), może innym frakcjom jest łatwiej. Jeśli tak to jest tu coś nie w porządku bo obecnie Inferno i tak ma pod górkę przeciw przystani.

Dark Dragon PW
10 kwietnia 2013, 19:46
Każda frakcja ma swoje zalety i wady. Trzeba umieć wykorzystywać atuty danej frakcji. Przystań może się zmienić w potężną samoleczącą się fortecę (a co dopiero po zbliżającym się dodatku...). Nekropolia ma truciznę oraz powracania kart zza grobu. Mogę zapewnić, że balans tej karty był już poniekąd omawiany. Zastanawia mnie czemu nikt nie narzeka na Wilczego Kapitana :P

Hayven PW
10 kwietnia 2013, 19:58
Hmm... samoleczącą się fortecę? Nie bardzo pasuje to do mojej obecnej strategii... a może wręcz przeciwnie? Muszę trochę zaoszczędzić :D

Co do zaczynania Infernem, to ja jestem jednym z tych szczęśliwców :D Po prostu najbardziej zaintrygował mnie opis tej frakcji :D

Azon PW
11 kwietnia 2013, 10:50
Wilczy kapitan... Spotkałem tylko raz osobę grającą tą kartą i pamiętam, że wydawało mi się nieco dziwne, że tak szybko można mieć klika jednostek (użył chyba 2-óch kapitanów) z tak wysokim atakiem, ale że miałem kilka zaklęć obszarowych to wyczyściłem przeciwnikowi planszę ze wszystkich stworzeń... Jeśli jednak by się nad tym zastanowić to jednostka, która potencjalnie może mieć 4 pkt ataku za 2 surowce nit jest aż tak potężna skoro za 1 pkt więcej możemy w inferno mieć niszczyciela, który mało, że jest zwykłą karta to jeszcze nie ma specjalnych wymagań potrzebnych do spełnienia aby mieć 4 ataku. Jednak Kapitan wypada zdecydowania zbyt dobrze na tle Mrocznego Assassyna (także unikat), zwłaszcza pod względem ilości punktów życia - 5 życia dla jednostki kosztującej 2 surowców? Brałbym nawet jeśli nie miała by odpłaty oraz specj. umiejętności. Jedyne co można by zaproponować do tej karty to usunięcie odpłaty i obniżenie o jeden punktów życia. Zwiększenie kosztów nie ma sensu ponieważ jako unikat wypadała by blado na tle choćby niszczyciela, ale też innych 3-surowcowych jednostek.

Dark Dragon PW
11 kwietnia 2013, 15:48
Ani Mroczny Asassyn, ani Wilczy Kapitan nie jest unikatem, tylko kartą epicką.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Propozycje zmian i dalszy rozwój bety

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel