Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Baszta Czempionów (Duel of Champions)temat: Propozycje nowych kart
komnata: Baszta Czempionów (Duel of Champions)
strona: 1 - 2 - 3

Dark Dragon PW
24 lipca 2012, 01:46
Póki jesteśmy w becie jest szansa, że wasze propozycje mogą zaistnieć w grze. Jakich kart wam najbardziej brakuje?

YamiYugi PW
24 lipca 2012, 03:51
Co do braków, to brakuje mi Sanktuarium :) Wiadomo może, czy deck tej frakcji będzie dostępny w pełnej wersji gry?

Dark DragonDark DragonPatrz tu ;)

Co do propozycji kart to:

Nazwa: Diamentowy Golem
Koszt: 6 jednostek surowców, 4 Might, 2 Magic, 0 Fortune


Neutralna (lub należąca do Akademii, jeśli doczekalibyśmy się jej w DoC) jednostka unikatowa, której statystyki prezentowałyby się następująco:

x (nie mniejsze niż 2) = atak,
x (nie mniejsze niż 2) = obrona (kontratak)
6 = HP

x = poziom Magic bohatera

Dodatkowe zdolności: Odporność na magię (1/2 albo całkowita, w tym na zaklęcia niezadające obrażeń)

Jestem otwarty na zmiany, bądź sugestie, jeśli ktoś miałby jakieś pomysły co do "mojej" karty ;)

TopFunny525 PW
26 lipca 2012, 21:36
Fajnie by było gdyby dodali jeszcze wilki(jednostka neutralna bądź należąca do przystani), jednostka normalna.

Staty:

Atak : 2
Obrona : 2
Żywotność : 4
Specjalne umiejętności : Nie ma.

Kosztowałby 4 punkty.

YamiYugi PW
27 lipca 2012, 03:11
4 punkty to trochę za drogo, za tyle samo masz żywiołaka powietrza z żywotnością 6, dodatkowo latającego.

Mosqua PW
27 lipca 2012, 10:20
Jeżeliby dać dla wilczków jakieś bonusy za sąsiedztwo wilków (jak to było w H5) wówczas cena byłaby sensowniejsza.

TopFunny525 PW
27 lipca 2012, 11:32
W sumie. Dwie karty wilków obok siebie i mają premie do:

Albo ataków,
Albo obrony,
Albo żywotności,

To chyba tyle:)

Dark Dragon PW
28 lipca 2012, 00:54
Podawajcie też wymagania w Mocy/Magii/Przeznaczeniu!

Tymczasem wasze propozycje zostały wysłane ;)

Propozycja ode mnie:

Zaklęcie Magii Ognia

Nazwa: Kremacja/Cremation

Koszt 1
Wymaganie: Magia 1

Działanie: Usuwa kartę z cmentarza całkowicie z gry.

TopFunny525 PW
28 lipca 2012, 10:01
Karta : Zaklęcie

Ognisty Krąg(Taki jak w HIV)

Koszt 3 punkty magii

Koszt w surowcach : x

Zdolność : Atakuje cztery jednostki(w kole) i zabiera im 2 punkty życia.

I kolejna karta :

Zapomnienie

Wymagane: 3 punkty magii, x punktów surowców

Zdolność : Sprawia iż wroga jednostka nie będzie strzelała przez x tur

Edit: Fixed:)


Dark DragonDark DragonBrak kosztu (w surowcach).

YamiYugi PW
28 lipca 2012, 11:15
Magia Ognia jest trochę zbyt mocna, dodawanie do niej nowych zaklęć jest trochę bez sensu. Kremacja = Mocniejsze osłabienie nekropolis.

Magia Światła: Oślepienie (Koszt: 4, Magia: 4)

Oślepiona jednostka nie może poruszać się, atakować i kontratakować przez dwie tury.

Dark Dragon PW
28 lipca 2012, 12:22
Oto lista kart, które już zostały przyjęte do rozpatrzecnia:

Cytat:
Stworzenia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Diamentowy Golem - rare
Koszt: 6 krażki, 4 Mocy, 2 Many,
Neutralna (lub należąca do Akademii, jeśli doczekalibyśmy się jej w DoC):
Atak: X
Obrona: X
x = poziom Many bohatera
Hp: 6
Umiejętności: Odporność na magię (1/2 albo całkowita, wszystkie zaklęcie - nawet leczące/wspomagające)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czary:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa:Odesłanie żywiołaków - uncommon
Dzialanie:Powrót do ręki wszystkich elementali na planszy
Szkoła magi: Arcane
koszt: 3 krążki, 2 Many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa:Oślepienie - common/uncommon
Działanie: wybrana jednostka strzelecka nie może atakować | w HoMM VI oślepienie działało na każdą jednostkę
Szkoła magi: według autora - Ciemność (nekro) | według Seri HoMM - Światło
Koszt: autor nie podał ale sądzę że dobre by było: 2 krążki, 1 Many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Boska interwencja - Feniks - Rare | nazwa boska interwencja o ile wiem jest już zajęta przez kartę która rozprasza długotrwałe efekty czarów
Działanie: jednostka w momencie śmierci odzyskuje wszystkie punkty życia | i jest niezniszczalna do końca tury przeciwnika <--- 2 połowa dotyczy tylko boskiej interwencji
koszt: 4 krążki, 4 many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Trzęsienie ziemi - Rare
Działanie: Blokowanie możliwości ataku i kontraataku dla wszystkich jednostek poza latającymi | mogło by jeszcze niszczyć wszystkie mury
koszt: 5 krążków, 5 many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Klątwa Normalności - Rare?
Działanie: permanent - na stworka nie działają żadne trwające efekty (poza efektem Klątwą Normalności) - żadnych bonusów z umiejętności(ani specjalnych ataków), czarów, tokenów, ale też brak obrażeń od infect (w końcu to też efekt z tokena). Efekt nie czyści pozostałych zaklęć ani tokenów, po prostu czyni je bezużytecznymi, chyba że klątwa zostanie zdispelowana (a więc paskuda z 10tką enrage pod wpływem klątwy może liczyć tylko na swoje naturalne staty - ale wystarczy zdjąć klątwę i niestety od razu mamy niepokonanego zabijakę na polu)
Koszt: autor nie podał | 3 krążki, 3 many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Fala śmierci
Działanie: Zadaje 2-3 obrażeń wszystkim żyjącym stworzeniom
Koszt: ? | 4 krążki, 4 many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Fala Życia / Światłości
Działanie: Zadaje 2-3 obrażeń nieumarłym stworzeniom
Koszt: 4 krążki, 4 many
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Mroczne poświęcenie
Koszt: 4
Wymaga: 4 magii, 1 łut szczęścia
Opis: Poświęć swój jeden poziom ataku, magii bądź łutu szczęścia, przeciwnik traci dwa poziomy ataku, magii lub łutu szczęścia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Wzmocnienie
Koszt: 3
Wymaga: 3 magii
Opis: Zwiększa maksymalny poziom zdrowia jednostki o 3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwy: Piętno zagłady
Koszt: 6
Wymaga: 6 magii
Opis: Jednostka traci jeden punkt zdrowia, z każdą kolejną turą otrzymywane obrażenia są zwiększane o 1. Kiedy Piętno Zagłady (ostatnie obrażenia) zabije dane stworzenie wszystkie inne jednostki giną, a z szczątków powstaje Upiór zemsty (0,0,2 niematerialny), który w każdej turze zadaje 1 punkt obrażeń obojgu bohaterom (zwiększa się o 1 z każdą turą). Działa na jednostki sojusznicze i wrogie. Gdy celem zaklęcia jest stworzenie mające 1 punkt życia, początkowe obrażenia są anulowane.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fortuny:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: ? | Wieczna Niewola
Działanie: karta dająca do ręki nekromanty kreaturkę z dowolnego cmentarza (swojego lub przeciwnika)
Koszt:autor nie podał | 3-4 krążki, 2 many, 4 dowodzenia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nazwa: Zaburzenie magii
Typ: Łut szczęścia
Koszt: 3
Wymaga: 3 łuty szczęścia
Opis: Usuwa wszystkie zaklęcia
Dostępne dla wszystkich frakcji

TopFunny525 PW
28 lipca 2012, 15:18
Kolejna karta:

Magia:

Łańcuch Błyskawic

Typ Magii: Powietrze

Zdolności: Na początek atakuje jedno stworzenie (100% siły) potem drugie (75% siły) trzecie (50% siły) i czwarte (25%).

Wymagane: Punkty magii 4, Punkty surowców 5

Edit: Siła zaklęcia : 4(100%) 3(75%) 2(50%) i 1(25%) Pozdrawiam

Dark DragonDark DragonA to 100% to jaka wartość?

Fandor PW
30 lipca 2012, 13:50
Ja zaproponowalbym takie oto jednostki:
Nazwa: Zla Wiedzma
Koszt: 8 jednostek surowcow 6 magic 2 might
HP: 8
Atak: 6
Obrona: 2(1)
Frakcja: Loch/Neutralna

Nazwa: Gargantuan
Koszt: 7 jednostek surowcow 5 might 2 magic
HP: 9
Atak: 4
Obrona: 5(6)
Frakcja: Twierdza/Neutralna/Loch

Nazwa: Dziki Zebacz
Koszt: 9 jednostek surowcow 7 might 0 magic
HP: 10
Atak: 9
Obrona: 4
Frakcja: Twierdza/Neutralna

Czary:

Nazwa: Kamienowanie
Szkola: Ziemia
Koszt: 3 pkt. magii
Wymagania: Magia 4
Dzialanie: Czar dziala do smierci danej jednostki - zadaje 4 (3/2) obrazenia i trwa nastepne kolejki do poki jednostka nie zginie (w kazdej nastepnej kolejce pobiera 2/3 pkt. magii).

Jestem otwarty na zmiany, ale bez przesady.
PS: Wiem ze jednostki z H4 ale jak narazie byly dolaczane same jednostki z uniwersum - zadna nie zostala wymyslona.

gronad PW
31 lipca 2012, 23:58
Jak na razie mam trzy pomysły. Jak mnie dopadnie kreatywność to jeszcze coś dodam.

Nazwa: Odbicie/Refleksja
Typ: Czar/Długotrwały
Czas Trwania: 1 tura
Magia: Ciemność
Koszt: (wymagania)3 magii oraz 3 surowca
Cel:Jednostka sojusznicza lub wroga
Działanie: Wszystkie obrażenia zadane danej jednostce zadawane są herosowi który ją kontroluje. Przekazane obrażenia nie mogą być większe niż aktualne HP jednostki.

Nazwa: Smutek
Typ: Czar/Długotrwały
Czas Trwania: 1 tura
Magia: Ciemność
Koszt: (wymagania)1 magii oraz 1 surowca
Cel:Jednostka wroga
Działanie: Dana jednostka nie może kontratakować.

Nazwa: Chłód
Typ: Czar/Długotrwały
Czas Trwania: 1 tura
Magia: Wody
Koszt: (wymagania)1 magii oraz 1 surowca
Cel:Jednostka wroga
Działanie: Dana jednostka nie może atakować.

Fandor PW
20 sierpnia 2012, 11:31
Mam takie pytanie, czy wiadomo już coś odnośnie propozycji użytkowników?

Dark Dragon PW
20 sierpnia 2012, 19:19
Są podane do rozważenia dla twórców...

TopFunny525 PW
22 sierpnia 2012, 23:50
Propozycja na kolejne karty :

Anioł Stróż :


Szkoła : Magia Światła

Wymagania : 4 punkty magii i 4 punkty surowców

Działanie : Rzuca na sojuszniczą jednostkę zaklęcie Anioł Stróż, co sprawia iż po pokonaniu, to zamiast pójść na cmentarz jednostka powraca do ręki gracza.

I następne zaklęcie :

Widmowy Wizerunek :

Szkoła :

Magia Neutralna

Wymagania :

4/5 Punktów Magii oraz 4/5 punktów surowców

Działanie :

Tworzy iluzję wybranego stworzenia, z podobnymi parametrami co oryginał. Po śmierci jednostka nie trafia na cmentarz lecz znika:P.

No i w ostatniej chwili ostatni pomysł na jednostkę :

Wysłannik Niebios

Poziom 5 bądź 6

Atak : 4
Obrona : 4
Wytrzymałość : 5

Wymagania :

5 - Ataku
2 - Magii
6 - Surowców

Specjalne zdolności :

Gdy wysłannik niebios przebywa na polu bitwy zwiększa moc zaklęć z magii światła.

Azon PW
23 sierpnia 2012, 02:51
Cytat:
Gdy wysłannik niebios przebywa na polu bitwy zwiększa moc zaklęć z magii światła.

Nie ma czegoś takiego jak moc zaklęć, za to może obniżać ilość potrzebnych surowców do rzucenia zaklęć magii światła.

TopFunny525 PW
23 sierpnia 2012, 10:28
Cytat:
Nie ma czegoś takiego jak moc zaklęć, za to może obniżać ilość potrzebnych surowców do rzucenia zaklęć magii światła.

Are you sure? Zwiększa siłę zaklęć. Np. normalnie zadaje 2 punkty obrażeń, a jednostka zwiększa siłę np. do trzech itp.

Dark Dragon PW
23 sierpnia 2012, 12:28
Myślę, że byłoby to trudne do wykonania technicznie... i w sumie karta byłaby OP.

TopFunny525 PW
23 sierpnia 2012, 12:55
Cytat:
Myślę, że byłoby to trudne do wykonania technicznie... i w sumie karta byłaby OP.

Dlatego mówię, że miałaby większy poziom(np.6). I dużo więcej by kosztowała. W dodatku jeśli karta będzie bardzo OP. To można jej lekko obniżyć statystyki.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Propozycje nowych kart

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel