Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/projekt] Ziggurat - nowe miasto komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 | |
witchking |
Ostatnio na stronie www.bb-lair.yoyo.pl zobaczyć można ekran projektu nowego miasta. Oto on grze: A niżej w pełni rozbudowany na renderze: Myślę, że warto napisać kilka słów o nim. Tak więc planowane jednostki to: 1. bezduszny 2. przeklęty golem 3. kapłan 4. łowca 5. gwardzista 6. platforma włóczników 7. lammasu Na tym etapie mamy modele pierwszych jednostek Kapłan: Platforma: I duży model gwardzisty: O fabule więcej można przeczytać tu i z czasem tu Edit: Tymczasowe forum projektu: http://www.kuznia.pun.pl/forums.php |
Warmonger |
Na razie to bieda, ale rozumiem, że projekt jest w fazie początkowej. Na pewno dodanie odpowiedniego oświetlenia do ekranu miasta dramatycznie poprawiłoby efekt. Ogólnie jednak widać, że autor miał jakiś zamysł, więc życzę projektowi powodzenia. Nowych frakcji nigdy nie za wiele ;) |
AmiDaDeer |
Bieda graficznie, koncepcyjnie bez polotu. Do miasta przydałoby się mnóstwo efektów oraz szczegółów, poza tym nie wiem, czy w pełni renderowany ekran jest takim dobrym pomysłem. W każdym razie mam nadzieję, że to dopiero faza wstępna i że jeszcze wiele zostanie zmienione. |
witchking |
Nie rozumiem Twoich wątpliwości Hobbit. Czemu uważasz, że ekran miasta nie powinien renderować się w całości? Myślisz, że ekrany będące w grze były robione inną metodą? Wśród wad takiego rozwiązania widzę tylko spore obciążenie komputera przy renderze. |
AmiDaDeer |
witchking: Tak. No, nie licząc Cytadeli. Przyjrzyj się uważnie domkom w Castle, tłu Rampartu i Confluxu, nagrobkom w Necropolis, perspektywie... praktycznie wszystkich miast. :PMyślisz, że ekrany będące w grze były robione inną metodą? To są kolaże, nie pełne rendery. |
witchking |
Ciekawa teoria. Przeczy jej jednak filmik w którym prezentowany jest ekran bastionu (nie mogę go teraz znaleźć). Zresztą jakie Twoim zdaniem są wady jednego renderu bo to jest dla mnie bardziej istotne |
barcsantiago195 |
a ja grałem w zwykłe MF i mi się spodobało mimo słabej grafiki. Silną stroną tych ludzi są innowacje, które wprowadzają. Mi osobiście się spodobały po skostniałym H3 i ogóle tylu latach. Cóż zamek to jeszcze nie ten poziom, ale wydaje mi się że będzie w porządku. Chłopakom należą się oklaski^^. |
Dark Dragon |
Miasto wygląda jak ulepione z modeliny :P |
Masław |
Cytat: Miasto wygląda jak ulepione z modeliny :P A mnie skojarzyło się z klockami Lego. |
AmiDaDeer |
witchking: Miasta do WoG 3.59, które nie było robione przez NWC? Wiesz, mnie się tam wydaje, że ono również prezentuje się trochę nie teges na tle innych miast, jakkolwiek jest bardzo ładne. Cove, które jest mieszanką 2D i 3D (jakkolwiek ze znaczną przewagą 3D, ale o tym za chwilę), wciąż górą.Przeczy jej jednak filmik w którym prezentowany jest ekran bastionu witchking: Na pewno to obecne tło będzie się znacznie wyróżniać na tle (:P) reszty miast. Do tego renderowanie pojedynczych budynków może trwa dłużej, ale można je łatwiej zrenderować w większych wymiarach, by potem odpowiednio je zmniejszyć i zmodyfikować w odpowiednich programach graficznych. Do tego oświetlenie pojedynczych budynków na pewno nie będzie wpływało na resztę obrazu, rzucając niechciane cienie czy też niszcząc niektóre efekty świetlne.Zresztą jakie Twoim zdaniem są wady jednego renderu bo to jest dla mnie bardziej istotne Choć to wasza sprawa - mnie się wydaje, że musielibyście znacznie przybliżyć obraz miasta i dodać mnóstwo szczegółów w postaci kamieni i kraterów, ażeby to dobrze wyglądało. |
witchking |
Bastion = Rampart nie sprecyzowałem wcześniej Kwestie światła można rozwiązać różnymi warstwami a także ograniczając zasięg świateł. Nie ja jestem Twórcą ekrany ale popieram tworzenie go jako całość. Czy autor będzie się trzymał tej metody to zobaczymy. Jakieś komentarze tyczące się jednostek? |
AmiDaDeer |
witchking: A to nie widziałem takowego filmiku. Za to widziałem rendery "ekranu miasta" - tak samo jak Nekropolii czy Lochów. Różniły się jednak bardzo znacząco od efektu końcowego.Bastion = Rampart nie sprecyzowałem wcześniej witchking: Trudno cokolwiek powiedzieć na chwilę obecną... Kapłan ma nieco dziwną sylwetkę, poza tym po przekonwertowaniu na DEF prawdopodobnie będzie wyglądał słabo. Stopy wydają mi się być również zbyt płaskie. Platforma sama w sobie mi się nie podoba :P, do tego kółka wydają się być nieco krzywe. No i kolorystyka - to coś jest zbyt szarawe. Gwardzista ma źle ułożone poszczególne elementy, przez co np. broda czy nogi "przełażą" przez zbroję. Do tego oczy (a właściwie ich brak) mogą niekoniecznie dobrze się prezentować na polu bitwy, zaś stopy mają ten sam problem u kapłana.
Jakieś komentarze tyczące się jednostek? |
barcsantiago195 |
jednostki mogę oceniać jak będą na polu bitwy. W ten sposób nie jestem w stanie ocenić. Miasto wydaje się bardziej interesujące niż Cove, który mi się znudził po zaledwie 4 rozgrywkach, ale zobaczymy jak wam pójdzie. |
BanBreaker |
Cytat: Miasto wygląda jak ulepione z modeliny Cytat: A mnie skojarzyło się z klockami Lego Wy tak na poważnie? :D |
AmiDaDeer |
Myślę, że tak. :P |
barcsantiago195 |
--ciach-- zgadzam się z przedmówcami. W wyglądzie waszego zamku jest za pusto, dodajcie jakieś kamyczki, czy pęknięcia w ziemi. zróbcie ten dodatek jak najszybciej, kiedy data premiery? |
Darkem |
Jestem pod wrażeniem i doskonale zdaję sobie sprawę, że ekran jest jeszcze nieukończony, ale obróbka wyrenderowanych budynków w jakimś programie graficznym mogłaby nadać mu bardziej "heroesowy" styl. Martwi mnie tylko dobór jednostek. Macie świetny pomysł, "ognisty" temat, a dobór oddziałów wydaje się dość... tendencyjny. Nie myśleliście nad dodaniem "Salamandry" - np. w stylu H5 Lawowego Smoka (http://h5.acidcave.net/Aimg/kurdupel_fire_dragon.jpg), czy jakiegoś Smoczego Golema? Ognistego Czerwia (tu z kolei mam na myśli "specjalnego" stwora z H6 - http://pliki.jaskiniabehemota.net/h6/uploads/files/boss-abyssal-worm.jpg )? Zadbajcie o różnorodność, kolejne miasto pełne stworów jednej rasy nikogo (może tylko niewielu) nie porwie. Czy podobieństwo do krasnoludów chaosu z WFB jest zamierzone? Jeszcze raz - gratulacje i powodzenia! |
Bluearga |
Jakoś nie rozumiem idei tego miasta. 1. bezduszny 2. przeklęty golem 3. kapłan 5. gwardzista 7. lammasu Ten 1 zestaw(i tło) wskazywałby na mroczne i złe miasto... ...Natomiast ten drugi temu zaprzecza. Akurat Lamassu można w różny sposób interpretować, ale można go nazwać "Ojcem Sfinksów" bo ma dosyć sporo cech łączących(Tyle, że to zupełnie inne kultury - Lamassu - aryjska, Sfinks - egipska). Niemniej nie można go bezpośrednio łączyć ze złem wcielonym, bardziej z dobrem. Skoro to dobro(patrząc na historię) to co w ich mieście robią bezduszni i przeklęte golemy? Już nie wspomnę o chociażby kapłanie czy gwardziście - Ci to już typowo pasują tylko dla dobrego miasta. Jak dla mnie miasto nijakie i niezbyt dopracowane, ale widzę, że w sumie to bardziej pomysł niż już projekt, bo do ukończenia dzieli was jeszcze wiele kilometrów. Aha i jeszcze coś - jakie miasto by to zastąpiło? Bo wątpię by to było zupełnie nowe miasto, ponoć duże problemy z tym są przez skrypt. |
Irydus |
@ Up: Aryjski to mógł być co najwyżej Hitler, nie Lamassu :P |
AmiDaDeer |
O ile chodziło prawdopodobnie o kulturę asyryjską, tak nie widzę powodu, dla którego w mitologii Ariów nie miałoby być podobnych istot. Bluearga: AFAIR - elfi Rampart.
Aha i jeszcze coś - jakie miasto by to zastąpiło? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 |
temat: [H3/projekt] Ziggurat - nowe miasto | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel