![]() |
![]() |
![]() |
Witaj Nieznajomy!
|
![]() komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
![]() |
Magik ![]() |
Witam. Jest to mój drugi post więc nie wiem do końca czy piszę we właściwym dziale. Do rzeczy. Nie wiem jak dodawać rzeczy do HOMM III w rozszerzeniu .def Za porady serdecznie dziękuję. |
![]() OGARexs ![]() |
To nie ten dział. Do CZYSTEGO HoMM III nie da się NICZEGO dodać. WoG, VCMI, HotA to co innego. Nie wiem przeczytaj sobie kilka podstawowych tematów z kuźni. Temat do zamknięcia. |
Magik ![]() |
Przepraszam za pomyłkę. Chodziło mi o WoG'a |
![]() BanBreaker ![]() |
Dlaczego większość osób tak uważa? A właśnie, że się da i niepotrzebnie są rozpowszechniane takie mylne informacje =.= Można dodać 4 jednostki w wolne sloty (z dźwiękami, umiejętnościami i BEZ crashy), można dodawać i zmieniać pewne umiejętności... A pisząc do tematu: Żeby włożyć pliki .def do HoMM3 musisz skorzystać z narzędzia zwanego simplelod-em (Skarbiec Groty go chyba nie zawiera... O.O[?]). Tutaj znajdziesz krótki poradnik Dragonara: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=881&page=1#30044 |
Magik ![]() |
Dzięki. A gdy już dodam jakąś jednostkę to gdzie ona będzie dostępna? |
![]() BanBreaker ![]() |
To nie takie proste =D Nie można dodać jednostki tak po prostu, trzeba namęczyć się nieco bardziej niż tylko skleić defa =) Są chyba 2 sposoby na dodawanie jednostek, pierwszy to hexedycja (który działa na każdej wersji H3), drugi to skorzystanie z wtyczki do ERA pod nazwą Amethyst. Skorzystanie ze wtyczki jest bardzo proste, ale wymaga zainstalowania ERA (i na pewno Majaczek, albo ktoś kto się na tym zna wytłumaczy Ci bardzo dokładnie jak to zrobić, ewentualnie odeśle Cię do tematu na Heroes Community o ile znasz nieco angielski). Jeżeli jednak chcesz dodać jednostkę do SoDa (lub WoGa bez ERA) to musisz się bawić w hexedycję. Najwygodniej to wytłumaczyć jednak przez gg albo jakiś inny komunikator =O |
Magik ![]() |
To chyba sobie odpuszczę. Myślałem że tylko dodaję plik .def i jednostka będzie już w grze. :o |
![]() BanBreaker ![]() |
Nie... =D W ten sposób możesz najwyżej podmienić wygląd już będących w grze jednostek =) Aby to zrobić zmieniasz jedynie nazwę defa na ten od jednostki, którą chcesz podmienić i używasz simplelod-a ;) Jak posiada wszystkie animacje i zajmuje tyle hexów, co jednostka podmieniana to powinna się sprawdzać bezbłędnie ^^ |
![]() Warmonger ![]() |
Ogólny stan rzeczy jest taki, że gra Heroes III NIE została zaprojektowana z myślą o modyfikacjach. W ostatnich latach stan ten powoli się zmienia a sprawą fanowskich inicjatyw, które wymienił OGARexs. Ale nadal nie jest to takie hop-siup ;) |
Magik ![]() |
Dzięki za wyjaśnienia. |
![]() Jeddite ![]() |
Gdzie jest zapisana animacja wody z H3? Jest mi potrzebna, a nie wiem, gdzie ją znaleźć. |
![]() Masław ![]() |
Watrtl.def w H3Sprite.lod |
![]() Jeddite ![]() |
Dzięki! |
temat: [H3/różne] Dodawanie nowych rzeczy |
![]() |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel