Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Hobbicus
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/różne] Niematerialny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Kradziej PW
1 maja 2012, 19:27
Mam takie pytanie czy było by możliwe dodać niematerialność u ducha tak jak jest to w Heroes V.

Liabaen PW
1 maja 2012, 20:07
Mógłbyś opisać dokładniej o co chodzi? Nie każdy zna tak dobrze Heroes V, zwłaszcza jeśli chodzi o zamek którym gra najrzadziej :)

Teoretycznie duchy już są niematerialne. Chodzi ci o przenikanie przez przeszkody/mury jak np. Upiorny Behemot?

Kradziej PW
1 maja 2012, 20:10
Nie chodzi mi o to że grając w Heroes V duchy są niematerialne i mają taką zdolność że masz tylko 50% szans na trafienie.

Irhak PW
1 maja 2012, 20:17
Taka zdolność NIE była implementowana w H3 do tej pory (a przynajmniej się z nią nie spotkałem). Na chwilę obecną nie przychodzi mi nic na myśl innego niż jakiś wymyślny skrypt ERM, którego to języka nie umiem w stopniu wystarczającym do tego, aby się za takowy brać.

Altair PW
1 maja 2012, 21:34
Irhak:
Taka zdolność NIE była implementowana w H3 do tej pory (a przynajmniej się z nią nie spotkałem). Na chwilę obecną nie przychodzi mi nic na myśl innego niż jakiś wymyślny skrypt ERM, którego to języka nie umiem w stopniu wystarczającym do tego, aby się za takowy brać.

Bzdura. Znowu wypowiadasz się na tematy o których nie masz pojęcia (i wprowadzasz innych w błąd!). Taka zdolność jest już w Wogu. Posiada ją Drakolicz. Użycie jej nie wymaga jakieś specjalnej gimnastyki wystarczy skorzystać z systemu doświadczenia jednostek.

Liabaen PW
1 maja 2012, 21:49
@Altair

Zauważ dopisek
Irhak:
A przynajmniej się z nią nie spotkałem
To oczywiście w pełni go nie usprawiedliwia, ale zaznaczył, że z JEGO wiedzy wynika iż takiej funkcji nie ma.

Altair PW
1 maja 2012, 22:02
HobbitHobbitPostanowiłem wykreślić co nieco.


Być może, ale Irhak jest strażnikiem i obowiązują go "trochę" wyższe standardy. O ile zwykły mieszkaniec ma prawo tego nie wiedzieć, o tyle strażnik powinien najpierw sprawdzić źródła (http://www.wog.acidcave.net/experience.php), a dopiero potem pisać (nie odwrotnie). Wypowiedzi w stylu, nic nie wiem, ale dorzucę swoje trzy grosze są w tym wypadku nie na miejscu.

Irhak PW
1 maja 2012, 22:25
HobbitHobbitTu zresztą też.


Cytat:
Być może, ale Irhak jest strażnikiem i obowiązują go "trochę" wyższe standardy.
Może masz i rację, ale:
1) nie mam obowiązku wiedzieć wszystkiego
2) jestem strażnikiem, ale nie komnat WoGa
3) i nie spotkałem się z umiejętnością 'niematerialność', a np. (wg tego linku co podałeś) blokiem czy unikiem albo odparciem i nie musiało mi spracować, że to to samo (w końcu nazwy nie skojarzyły mi się ze sobą).


I tyle w tym temacie.

Kradziej PW
2 maja 2012, 09:01
Czyli jest możliwe dodać to u ducha tak?

Warmonger PW
2 maja 2012, 09:32
Konkretna odpowiedź wymaga konkretnego pytania. Co, jak, gdzie i po co chcesz dodać? Jak to ma wyglądać w praktyce?

Kradziej PW
2 maja 2012, 09:47
Co? Niematerialność czyli atakując ducha masz tylko 50% szans na trafienie tak jak w Heroes V.
Jak? Tego to ja nie wiem dlatego pytam na forum.
Gdzie? W Heroes Might & Magic III Wog.
Po co? Bo według mnie to fajna zdolność która do duchów by pasowała bo skoro tak jak mówi Altair Drakolicz ma taką zdolność to duch tym bardziej powinien ją mieć.
Jak z praktyką prosto atakujesz i czasem trafiasz czasem pudło.

Altair PW
2 maja 2012, 10:52
Bardzo proszę oto skrypt na powyższą zdolność dla ducha wykorzystujący system doświadczenia jednostek (należy włączyć w menu wogifikacji):

!?PI;
!!EA159:B2/1/66/37/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50;

Kradziej PW
2 maja 2012, 11:10
A ten skrypt trzeba gdzieś wrzucić.

Irhak PW
2 maja 2012, 11:34
skrypt:
ZVSE
!?PI;
!!EA159:B2/1/66/37/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50;

Jeżeli znowu nie skopałem czegoś, to masz dwie wersje użycia:
1) dajesz jako zdarzenie losowe o wysokim dniu aktywowania (np. dzień 600) i zapisujesz jako mapę WoGa. Wtedy skrypt działa jedynie na tej mapie.
2) dajesz ją w skrypty zewnętrzne (np. script80.erm) i będzie działać przy każdej wogyfikacji map.

TopFunny525 PW
2 maja 2012, 19:27
Dopowiem tylko, że jeśli korzystasz z drugiej opcji do skrypt musi być wstawiony do Data/S
Tam są wszystkie skrypty.

Kradziej PW
2 maja 2012, 20:22
Dzięki wielkie wszystko jest jak być powinno.
temat: [WoG/różne] Niematerialny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel