Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG/różne] Niematerialny komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Kradziej |
Mam takie pytanie czy było by możliwe dodać niematerialność u ducha tak jak jest to w Heroes V. |
Liabaen |
Mógłbyś opisać dokładniej o co chodzi? Nie każdy zna tak dobrze Heroes V, zwłaszcza jeśli chodzi o zamek którym gra najrzadziej :) Teoretycznie duchy już są niematerialne. Chodzi ci o przenikanie przez przeszkody/mury jak np. Upiorny Behemot? |
Kradziej |
Nie chodzi mi o to że grając w Heroes V duchy są niematerialne i mają taką zdolność że masz tylko 50% szans na trafienie. |
Irhak |
Taka zdolność NIE była implementowana w H3 do tej pory (a przynajmniej się z nią nie spotkałem). Na chwilę obecną nie przychodzi mi nic na myśl innego niż jakiś wymyślny skrypt ERM, którego to języka nie umiem w stopniu wystarczającym do tego, aby się za takowy brać. |
Altair |
Irhak: Taka zdolność NIE była implementowana w H3 do tej pory (a przynajmniej się z nią nie spotkałem). Na chwilę obecną nie przychodzi mi nic na myśl innego niż jakiś wymyślny skrypt ERM, którego to języka nie umiem w stopniu wystarczającym do tego, aby się za takowy brać. Bzdura. Znowu wypowiadasz się na tematy o których nie masz pojęcia (i wprowadzasz innych w błąd!). Taka zdolność jest już w Wogu. Posiada ją Drakolicz. Użycie jej nie wymaga jakieś specjalnej gimnastyki wystarczy skorzystać z systemu doświadczenia jednostek. |
Liabaen |
@Altair Zauważ dopisek Irhak: To oczywiście w pełni go nie usprawiedliwia, ale zaznaczył, że z JEGO wiedzy wynika iż takiej funkcji nie ma.
A przynajmniej się z nią nie spotkałem |
Altair |
Być może, ale Irhak jest strażnikiem i obowiązują go "trochę" wyższe standardy. O ile zwykły mieszkaniec ma prawo tego nie wiedzieć, o tyle strażnik powinien najpierw sprawdzić źródła (http://www.wog.acidcave.net/experience.php), a dopiero potem pisać (nie odwrotnie). Wypowiedzi w stylu, nic nie wiem, ale dorzucę swoje trzy grosze są w tym wypadku nie na miejscu. |
Irhak |
Cytat: Może masz i rację, ale:Być może, ale Irhak jest strażnikiem i obowiązują go "trochę" wyższe standardy. 1) nie mam obowiązku wiedzieć wszystkiego 2) jestem strażnikiem, ale nie komnat WoGa 3) i nie spotkałem się z umiejętnością 'niematerialność', a np. (wg tego linku co podałeś) blokiem czy unikiem albo odparciem i nie musiało mi spracować, że to to samo (w końcu nazwy nie skojarzyły mi się ze sobą). I tyle w tym temacie. |
Kradziej |
Czyli jest możliwe dodać to u ducha tak? |
Warmonger |
Konkretna odpowiedź wymaga konkretnego pytania. Co, jak, gdzie i po co chcesz dodać? Jak to ma wyglądać w praktyce? |
Kradziej |
Co? Niematerialność czyli atakując ducha masz tylko 50% szans na trafienie tak jak w Heroes V. Jak? Tego to ja nie wiem dlatego pytam na forum. Gdzie? W Heroes Might & Magic III Wog. Po co? Bo według mnie to fajna zdolność która do duchów by pasowała bo skoro tak jak mówi Altair Drakolicz ma taką zdolność to duch tym bardziej powinien ją mieć. Jak z praktyką prosto atakujesz i czasem trafiasz czasem pudło. |
Altair |
Bardzo proszę oto skrypt na powyższą zdolność dla ducha wykorzystujący system doświadczenia jednostek (należy włączyć w menu wogifikacji): !?PI; !!EA159:B2/1/66/37/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50; |
Kradziej |
A ten skrypt trzeba gdzieś wrzucić. |
Irhak |
skrypt: ZVSE !?PI; !!EA159:B2/1/66/37/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50/50; Jeżeli znowu nie skopałem czegoś, to masz dwie wersje użycia: 1) dajesz jako zdarzenie losowe o wysokim dniu aktywowania (np. dzień 600) i zapisujesz jako mapę WoGa. Wtedy skrypt działa jedynie na tej mapie. 2) dajesz ją w skrypty zewnętrzne (np. script80.erm) i będzie działać przy każdej wogyfikacji map. |
TopFunny525 |
Dopowiem tylko, że jeśli korzystasz z drugiej opcji do skrypt musi być wstawiony do Data/S Tam są wszystkie skrypty. |
Kradziej |
Dzięki wielkie wszystko jest jak być powinno. |
temat: [WoG/różne] Niematerialny | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel