Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Gra niestandardowa a dostępni bohaterowie
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2

Farben PW
14 marca 2012, 18:53
Witam, to moje pierwsze kroki na forum, mam nadzieję, że tym tematem nie naruszam regulaminu i nie narażę się na gniew strażników.
Mam pytanie odnośnie bohaterów dostępnych w grze niestandardowej, czyli na pojedynczych mapkach.
Nie ma możliwości wyboru bohatera początkowego jak w poprzednich Heroesach? Koniecznie muszę stworzyć bohatera i przypisać go do Rodu, by móc go wybrać jako początkowego herosa na pojedynczej mapie? Do tej pory grałem tylko w kampanię i tam problemu z tym nie miałem, teraz chciałem pograć w zwykłe scenariusze a tutaj taki zonk, bohaterów raptem 9 do wyboru.
Niby mogę stworzyć sobie bohaterów jakich chcę, ale wolałbym aby do wyboru na początku byli standardowi hirołsi, których można kupić w tawernie. Jest taka możliwość? Jeżeli tak, to jak to zrobić?

Matheo PW
14 marca 2012, 20:35
Również witam :)

Pierwsze słyszę, że jest taki problem (W HVI nie grałem), to kolejne braki w tej grze. Sporo ich jest.

Mógłbyś mi to bardziej wyjaśnić? Grałeś w poprzednie części Heroes? W poprzednich wersjach było tak, że przy wyborze frakcji. Można było wybrać wszystkich podstawowych bohaterów tej frakcji. Czyli np, po wyborze Necropolis, można było wybierać z pośród wszystkich nekromatów. Bochaterów innych frakcji, np rycerzy, czy orków można było kupić w Tawernie. W HVI tak nie ma? W innych częściach sagi było tak, że wszyscy bohaterowie byli dostępni w edytorze map. Jeśli chciało się pograć jakimś bohaterem, którego nie da się wybrać na początku. To tworzyło się mapę dodając na niej tego bohatera ;)

Farben PW
14 marca 2012, 20:55
Tak, grałem w poprzednie części Heroes, inaczej nie zakładałbym tego tematu, ponieważ obecną sytuację wziąłbym za normalną :)

Chodzi o to, że po wybraniu mapy pojawia się takie okno: http://www.picshot.pl/public/view/full/77116 w zaznaczonym na czerwono kółku wybiera się bohatera (a co za tym idzie frakcję) niestety gdy klikam na ikonkę wyboru, pojawia mi się panel z bohaterami rodowymi: http://www.picshot.pl/public/view/full/77118 (jest ich 11 a nie 9 jak wcześniej napisałem, ale i tak nie o to tutaj chodzi).
I dlatego założyłem ten temat, ponieważ mam nadzieję, że coś źle robię i jednak da się wybierać frakcje i bohaterów jak kiedyś... Jest masa bohaterów w grze, jednak nie mogę ich wybrać na początku, a po kupieniu w tawernie nie mogą korzystać z systemu reputacji.
Mógłbym stworzyć ich wszystkich i dodać do mojego Rodu, ale to jest roboty od groma, a zresztą takie coś jest bez sensu.

Mam nadzieję, że linki działają, pierwszy raz korzystam z tego hostingu, imageshack nie chce ze mną współpracować.

Alistair PW
14 marca 2012, 21:05
U mnie jest to samo i chyba nie ma na to sposobu. Zdaje mi się, że mają dorzucić takich bohaterów w nowym patchu. Na pewno by się to przydało, choć roboty to nie ma z tym tak dużo - wybrać nację, płeć, wojownik czy mag, imię i tyle. Plus reputację, ale nie ma ona wpływu na rozgrywkę w normalnych misjach, tam zaczyna się i tak od początku.

Farben PW
14 marca 2012, 21:07
Jest roboty, bo bohaterów jest bardzo dużo, trzeba by spisać ich imiona, ich przynależność (moc-magia) ich specjalizację. Przy robieniu jednego czy dwóch to spoko, ale przy 40 to już się odechciewa. Zresztą dlaczego gracz ma to robić, skoro kiedyś system inaczej działał i się świetnie sprawdzał :(
Łudziłem się, że jednak robię coś źle, szkoda, bo mi się świetnie grało w kampanię i chciałbym pograć dalej.

megaworm PW
14 marca 2012, 21:08
Nie, takiej opcji nie ma. Kiedyś chyba było rozważane dodanie jej w następnym patchu. Ubihole pewnie pomyślało, że lepiej gdy sami stworzymy sobie bohatera, dodając wybraną umiejętność. Albo, co bardziej prawdopodobne, po prostu tą sprawę olało. Jednak jest też jasna strona takiego rozwiązania. Zazwyczaj i tak grasz jednym, góra dwoma bohaterami. Teraz sam możesz stworzyć sobie najbardziej Ci odpowiadającego.


Alamar PW
14 marca 2012, 21:27
No niestety, coś, co "na papierze" wydawało się wspaniałym pomysłem, w praktyce okazało się niewypałem. Tworzenie bohaterów miało wzbogacić grę i dać możliwość graczowi stworzenia własnych bohaterów, ale poprzez usuniecie puli gotowych bohaterów, w praktyce tylko uprzykrzono życie graczom.

Alistair PW
14 marca 2012, 21:35
A po co 40-tu? Jest 5 zamków. To daje raptem 10-ciu bohaterów, bo 5-ciu wojowników i 5-ciu magów. Nie trzeba się przecież przejmować wyborem reputacji w scenariuszu, dopiero na mapie. 40-tu będzie przy uwzględnieniu każdej opcji - płci, reputacji i klasy. Płeć nie ma wpływu na grę, wybór reputacji przy tworzeniu bohatera też nie jest istotna w normalnych scenariuszach czy nawet w kampanii, bo tam też dokonuje się wyborów moralnych w trakcie gry. Właściwie, to nawet nie wiem po co jest wybór reputacji podczas tworzenia - chyba dla picu, by się wczuć w rolę.

megaworm PW
14 marca 2012, 21:55
Wybór reputacji ma znaczenie tylko w pojedynkach . A ilość bohaterów jeszcze wzrasta, gdy chcesz mieć jak najwięcej umiejętności (zależnie od tego z kim grasz przyda się inna umiejętność u bohatera).

Alistair PW
14 marca 2012, 22:51
Tak samo rosłaby ilość bohaterów w dowolnej grze, gdzie mamy jakieś umiejętności do wyboru. Jak już pisałem parę razy - nie ma to znaczenia w pojedynczych scenariuszach. Wystarczy stworzyć bohatera w 3 minuty, by móc nim grać. Nie przeczę, że jest to utrudnienie, ale żeby rozegrać pojedynczą mapkę, to nie trzeba się specjalnie wysilać.

Matheo PW
14 marca 2012, 23:10
Na maksa spieprzyli HVI.

Farben PW
15 marca 2012, 06:17
Alistair -> W poprzednich częściach Heroes było kilkunastu bohaterów na daną frakcję, mieli swoje biografie i swoje specjalizacje nierzadko ściśle z tą biografią powiązane. Teraz zresztą też są, jednak nie da się ich na początku wybrać: http://www.h6.acidcave.net/bohaterowie.html
Co z tego, że teraz mogę sobie stworzyć bohatera jakiego chcę i że nie zajmie mi to dużo czasu. Chciałbym mieć pulę bohaterów jak kiedyś, kilkunastu na frakcję, by z każdą grą wybrać sobie innego, z inną specjalizacją.
Raz chciałbym sobie zagrać np. taką Martyną, a innym razem Maximusem. Różnica w rozgrywce może niewielka przy obecnym systemie rozwoju bohatera, jednak nie rozumiem dlaczego się tego twórcy gry pozbyli. Mogę sobie stworzyć taką samą Martynę i tego samego Maximusa, ale dlaczego mam dublować bohaterów, którzy istnieją. Mnie niestety nie rajcuje tworzenie sobie ulubionego bohatera, którym będę grał za każdym razem. Już i tak twórcy znacznie element losowy ukrócili w tej części, a szkoda, bo mimo tych braków gra się świetnie a mogłoby być jeszcze piękniej.
No nic, dziękuję wam za rozwianie wątpliwości, liczę, że jednak Ubisoft pójdzie po rozum do głowy i przywróci możliwość wyboru bohatera początkowego.

Alamar PW
15 marca 2012, 07:25
Akurat o wprowadzeniu tych gotowych bohaterów twórcy coś tam wspominali, przynajmniej dla trybu off-line. Czy nadal jednak to planują, pożyjemy, zobaczymy... niestety.

TopFunny525 PW
15 marca 2012, 15:54
@Alamar
W trybie offline już są gotowi bohaterowie:D.

Alamar PW
15 marca 2012, 16:31
Dobra, przynajmniej tyle zrobili.

Alistair PW
15 marca 2012, 17:27
Mnie jakoś tryb offline nie obchodzi. Za online nic nie płacę, a korzyści z tego jakieś tam są. Poza tym nawet rozłączyć się nie mogę, chyba że kabel wyjmę, a to już absurd. W online nie ma standardowych bohaterów, jedynie tych, których sam utworzę.

Farben PW
15 marca 2012, 17:59
Z ciekawości załączyłem grę w trybie offline (aby to zrobić nie trzeba kabla odłączać, wystarczy w okienku uplay się wylogować i w prawym dolnym rogu kliknąć grę offline :) ) i bohaterowie są dostępni inni, ale jest ich raptem po 2 na frakcję, jeden mag i jeden wojownik, nie ma takiego wyboru jak w poprzednich częściach gry.
Także takie rozwiązanie również nie ratuje sytuacji.

Alistair PW
15 marca 2012, 18:12
Nie chce mi się kombinować. Poza tym naprawdę nie czaję, czemu nie można dodać tych bohaterów również w online. Niektórzy ludzie mają już tak durne pomysły, że się wierzyć nie chce. Do tego podejrzewam, że ci dodani bohaterowie to i tak jacyś standardowi, których sam mogę stworzyć w danej chwili.

Alchemik PW
4 lipca 2012, 23:09
Czy twórcy zapowiedzieli zmiany co do niestandardowych bohaterów? Wiem że w patchu 1.5 zamierzają zmienić coś w kwestii synchronizacji Offline i Online więc tu jakieś zmiany nastąpią. Czy wiadomo coś więcej jak to ma wyglądać?

Acid Dragon PW
4 lipca 2012, 23:35
Z tego co zrozumiałem po prostu ma być pełna synchronizacja, a więc będzie można zacząć grę online, kontynuować offline i wznowić znów online.
strona: 1 - 2
temat: Gra niestandardowa a dostępni bohaterowie

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel