Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
W lesie włóczą się:
   Bychu
   Mad Hatter
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Jakich jednostek brakuje wam w HV?
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2

Matheo PW
5 lutego 2012, 23:49
Chciałem zapytać szerszą grupę ludzi za jakimi jednostkami z HIII lub HIV tęsknicie grając w HV. Lub co byście zmienili w jednostkach wybranych frakcji. Można zamieniać jednostki danej frakcji na jednostki wymyślone przez Was, udoskonalać już istniejące (zmieniać wygląd, zdolności, nazwy lub ulepszenia)można zamieniać poziomy jednostek np. Chłop na poziom 2 a Łucznik na 1.

Prosił bym o szersze opisywanie swoich pomysłów np.

Forteca:
Na 1 Poziomie Górnik/Wydobywca/Poszukiwacz Górnik miałby nagi tors, ubrudzony osadem węgla i kilof oparty o ramie. Im wyższe ulepszenie tym jednostki są lepiej odziane. Postura, poruszanie się i sposób ataku bardzo podobny do Obrońców. Te jednostki dostawały by plus 80 procent inicjatywy i szał bitewny gdy walka toczyła by się o surowce.Dla krasnoludów byłby dostępny talent "zasoby Ziemi" Jeśli bohater miał by tą zdolność na mistrzowskim poziomie te jednostki mogły by powiększać kopalnie aby te dostarczały większą liczbę surowców.

Twierdza:
Na pierwszym poziomie: Wojownik/Rębacz/Podżegacz ze zmienionymi odpowiednio statystykami.
Poziom drugi bez zmian.
Na poziomie Trzecim: Wilczy jeźdźcy/Wilczy wojownicy/Wodzowie watahy Byli by to orkowie dosiadający wyrośniętych wilków. W ręku trzymali by topór. Atak wyglądał by jak w H3 atakuje i jeździec i wilk na raz. specjalna zdolność to "Skowyt" Zwiększający punkty szału całej armii oraz zwiększający inicjatywę tej jednostki.

Tęsknie za bazyliszkami ale nie ma gdzie ich dodać. Szkoda że w HV nie ma cytadeli.

Irhak PW
6 lutego 2012, 08:55
Chciałem już pisać, że 'tak długo tu jest, a napisał w złej komnacie', ale widzę, że świeżynka. Biblioteka Legend jest od spraw fabularnych, a Wieża Siedmiu Smoków od H5. Dziękuję za uwagę :)

A co by nie było samego narzekania (bo temat i tak pewnie poleci :P):
Cytat:
Na 1 Poziomie Górnik/Wydobywca/Poszukiwacz Górnik miałby nagi tors, ubrudzony osadem węgla i kilof oparty o ramie. Im wyższe ulepszenie tym jednostki są lepiej odziane.
Są tacy co widzieliby odwrotną sytuację. Im wyżej tym mniej ;)

Cytat:
Tęsknie za bazyliszkami ale nie ma gdzie ich dodać.
IIRC masz je w Dungeon.

Cytat:
Wilczy jeźdźcy/Wilczy wojownicy/Wodzowie watahy
Tak, tak. Tez mi ich brak w innych grach z serii.

Cytat:
Szkoda że w HV nie ma cytadeli.
Nie ma? Naprawdę? Cytadela=Fortress=Forteca ;)

Vatras PW
6 lutego 2012, 10:25
VatrasVatrasKorzystając ze swoich super mocy temat został teleportowany do właściwiej komnaty


Mnie najbardziej boli brak Czarnych Rycerzy u Nekromanty (jakaś tam namiastka jest jednostką neutralną, ale to już nie to) i Nag. Szczególnie, że ich zamienniki są (mówię tu tylko o dizajnie) takie sobie. O ile Upiór jeszcze przejdzie (nie licząc jego różowej alternatywy, ale to już bolączka wszystkich alternatywnych ulepszeń w tej frakcji), o tyle Rakszasa zwyczajnie mi się nie podoba.
No i faktycznie boli brak jeźdźców wilków.

Irhak:
IIRC masz je w Dungeon.
Niestety nie. Podziemia zamieszkują jedynie gigantyczne jaszczury, na dodatek ujeżdżane przez mroczne elfy :(

Matheo:
Szkoda że w HV nie ma cytadeli.
Nie lękaj się! Powstał mod podmieniający Twierdzę na Cytadelę rodem z Heroes 3! I mają tam bazyliszki!
Oto link Kilk!

Belegor PW
6 lutego 2012, 10:41
Ale kosztem orków. Mi brak również nag, może nie były to kultowe jednostki (tylko dwa razy się pojawiły w sadze HoMM), ale meduzy to i owszem (od Heroes II). Nomadów, niziołków również zabrakło, a do dzisiaj nie rozumiem czemu halabardników się pozbyli na rzecz chłopów.

Dark Dragon PW
6 lutego 2012, 15:30
Brak nag, w sumie całego niewydanego zamku. Brakuje mi także pegazów oraz neutralnych, potężnych smoków.

Matheo PW
8 lutego 2012, 12:57
Chodzi mi o podstawową wersję gry. O to co zostało pominięte. Dobrze że ktoś robi mody i dzięki za linki do nich. Ale mod zmieniający jakąś frakcję na Cytadele to nie to samo co dodatek dodany przez Ubisoft.



Sorki za dodanie tematu w złym miejscu.

Acid Dragon PW
8 lutego 2012, 13:12
Dla mnie - Behemoty.

Jakoś cyklopi nie przekonują mnie jako jednostki ostatniego poziomu. Już w Heroes II były raczej za słabe na swój poziom. Do barbarzyńców moim zdaniem pasuje bardziej właśnie taka dzika bestia jak Behemot, a nie... humanoid, który przesadził ze sterydami.

Jeddite PW
8 lutego 2012, 15:24
Mi brakuje wszystkich jednostek z lochu H3 - troglodytów, harpi, złych oczu, meduz i mantikor w mieście (wiem, jest mod podmieniający mantikory za kobiety cienia ale szkoda mi też kobiet cienia). Jest ich tyle, że z innymi brakującymi jednostkami (np. behemotami i inną bestią [może nagami albo wilkami]), to uzbierałoby się jedno miasto!

Matheo PW
20 lutego 2012, 20:53
Mi w każdej części brakuje wilkołaków. Próbowałem je dodać do Necropolis, ale nie pasują. Próba dodania ich w Inferno (WoG), jak dla mnie nie udana. Więc pozostaje dodanie nowej frakcji ;)

Armiwart PW
17 kwietnia 2012, 16:57
Mi bardzo brakuje nag, które uwielbiam w trzeciej części i ifrytów. Zamiast chłopów, na 1 poziom Przystani dałbym wojowników uzbrojonymi we włócznie i tarcze.

Matheo PW
17 kwietnia 2012, 17:08
Faktycznie nagi by się przydały. Też je polubiłem w HIII. Ale raksze dobrze je zastępują. Nie wiem, którą z tych dwóch jednostek bym wolał.

Armiwart PW
17 kwietnia 2012, 19:15
Nagi z Trójki polubiłem za ich wygląd. Rakszasy są silne, ale lepiej mi się gra jednostkami, które mają fajny wygląd, dlatego wolę nagi.

Matheo PW
22 kwietnia 2012, 15:34
No tak Harpie również by się przydały. Ale ich zdolność mają jednostki pierwszego poziomu w Lochu. Jakaś pozostałość jest.

Liabaen PW
6 maja 2012, 17:30
Szczególnie brakuje mi Behemotów, jak już ktoś pisał, ta włochata bestia najlepiej pasowała do barbarzyńcy. No i szkoda meduz.

TopFunny525 PW
26 maja 2012, 12:49
Mi szczególnie brak:

Klasycznych rusałek(z HII bądź z HIII)
Nag i królewskich nag,
Meduz,
No i też mi brakuje tutaj Żywiołaków(tych ulepszonych) chociaż, że są w modzie. To chciałbym aby były one w HV(Żywiołak Lodu, Burz itp.)

Lwie Serce PW
30 października 2012, 14:53
Witam, ostatni post był kilka miesięcy temu ale się wypowiem.
Otóż w Heroes 5 bardzo brakuje mi rycerzy śmierci w nekropolis (również w H4 mi ich brakowało). Zaś pozbawienie fortecy nag również jest złym pomysłem wg mnie, rakszasy są bardzo fajne ale jednak wolę stare dobre nagi. I meduz ale żeby wyglądem przypominały te z H3 a nie z H4 bo ogoniaste wyglądają zdecydowanie lepiej.

Szalony ogr PW
30 października 2012, 15:15
Well...

Mi brakuje tylko jednej jedynej jednostki.
Starego. dobrego Ifryta z Inferno.

EDIT: Ale za to Anioł ma fajny miecz!

Bosper PW
30 października 2012, 23:27
Mnie brakuje jaszczuroludzi, jako rasy z oslizgami/krwiopijcami, bazyliszkami, wiwernami(jako czepionami) oraz wilkami lub wilkolakami(do tego zamku swietnie pasuja). Zamek ten pochodzilby rodem z bagien i takowy klimat by mial. Mozna by do niego dodac takze takie jednostki jak weze bloyne( znane z serii Ghotic) lub jakies owady bagienne(pomyslow jest duzo)

Lwie Serce PW
31 października 2012, 09:55
O racja, cytadela z H3 była moim ulubionym zamkiem, najlepszy klimat a tu niestety czegoś takiego brakuje.

Jeddite PW
31 października 2012, 22:08
Jest cytadela do H5 jako mod, tylko nikt nie chce jej udostępnić ;/
strona: 1 - 2
temat: Jakich jednostek brakuje wam w HV?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel