Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
W lesie włóczą się:
   Bychu
   Mad Hatter
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: [mod] Konwerter map H3 do H5
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)

Jeddite PW
29 stycznia 2012, 14:22
TUTAJ znajduje się link do programu (po chińsku), a TU można pobrać obraz "spolszczający". Mapę z H3 wystarczy "przenieść" na pusty kwadrat, kliknąć w odpowiedni klawisz i... gotowe! Mapy zapisywane w folderze z programem. Co o tym sądzicie?

Dark Dragon PW
29 stycznia 2012, 15:25
Koncepcja sama w sobie wydaje się być b. interesująca. Ciekawe jak to wygląda w praktyce? Myślę, że warto to sprawdzić. A jakie są Twoje spostrzeżenia co do działania?

Dru PW
29 stycznia 2012, 16:03
Hmmmm, ciekawy program, jeśli on naprawdę dobrze działa to świetna informacja. Testował to już ktoś? Może ktoś pokazać efekt końcowy i porównawczy ze starą mapą w formie zrzutu ekranowego?

Jeddite PW
29 stycznia 2012, 17:47
Działa dobrze. Testowałem na mapie Jeden za wszystkich (And one for all) i wypadło prawie doskonale ( na tej mapie feniks [za błękitnego smoka] nie "zasłaniał" przejazdu między graczami) i wyskakuje błąd podczas konwersji map z sojuszami, ale to nic bo to da się łatwo zmienić w edytorze. Na Arogancji wypadło świetnie.

Matheo PW
23 marca 2012, 18:01
Zaraz, co ten mod dokładnie robi? Jakie daje możliwości?

Jeddite PW
23 marca 2012, 21:51
Ten mod jakoś zmienia format mapy z Heroes 3 na 5, ale mapa musi mieć odpowiednie wymiary (takie, które są w H5) i nie może to być scenariusz z sojusznikami (to można łatwo zmienić w edytorze map).

TopFunny525 PW
24 marca 2012, 12:45
Bardzo ciekawa wiadomość. Czyli to oznacza, że możemy konwertować mapy z HIII na HV tak? Ale pozostaje kwestia map z WOGA. Czy je też da się Konwertować? PS. Zainteresowaliście mnie tym tematem:).

Jeddite PW
24 marca 2012, 18:18
Map z WoGa raczej nie da się konwertować, bo w H5 nie ma skryptów ERM.

Matheo PW
24 marca 2012, 19:08
Nie wyobrażam sobie tego. Na czym polega zmiana? Mapa z HIII, po konwercji jest trójwymiarowa? A co z jednostkami, budynkami, frakcjami? Przecież te z HIII, są zupełnie inne od tych z HV. Póżniej taka mapa działa w HV?

Pointer PW
13 sierpnia 2013, 17:29
No fajnie, program działa, ale niestety, jedyny rozmiar mapy wspólny dla h3 i h5 to 72x72... O ile w h3 był to już całkiem fajny rozmiar mapki do gry, o tyle w h5 jest to najmniejsza mapa, czyli właściwie żadnej zabawy nie daje... Niestety, narzędzia do przeskalowania nawet nie mogę użyć, bo mapy innych rozmiarów się po prostu nie wczytują, więc próba zmiany map 144x144 w mapy 136x136 (najbardziej podobne) spełzła na niczym... :(

Hayven PW
13 sierpnia 2013, 18:33
Mapy z H3 można też po prostu przenieść do H5. Wystarczy dobry mapmaker, trochę czasu, cierpliwości, precyzji i pomysłowości, z można stworzyć niezłe cudeńko ;)

Nicolai PW
13 sierpnia 2013, 19:49
Matheo:
Nie wyobrażam sobie tego. Na czym polega zmiana? Mapa z HIII, po konwercji jest trójwymiarowa?
Sprawa jest banalnie prosta. Program otwiera mapę z H3 i na jej podstawie generuje jej odpowiednik w H5. Najpierw kopiuje wszystkie możliwe ustawienia, a potem obiekty. Działa to na zasadzie: w danym punkcie pierwotnej mapy jest kamień to w tworzonym pliku damy podobny kamień. Oczywiście modele w obydwu częściach się różnią dlatego trzeba wybierać jak najbardziej podobne. Do tego dochodzą problemy z brakującymi elementami. Jak na danej mapie pojawia się Cytadela czy przykładowo Błękitny Smok to podejrzewam, że program albo daje jakiś substytut albo zwyczajnie komunikuje, że dalej nie ruszy.
temat: [mod] Konwerter map H3 do H5

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel