Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/mod] Master of Puppets komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 | |
witchking |
Wraz z pojawieniem się Hota światło dzienne ujrzał mod master of puppets o którym forum milczy. Gdyby ktoś był zainteresowany ściągnąć można go ze strony: http://mop-drew.ru/ Niestety mod jest w wersji językowej ze wschodu co utrudnia korzystanie z niego. Moim zdaniem jest ciekawy choć przyznam, że momentami mam problemy z połapaniem się o co chodzi. |
Kuririn |
Paczka większa od hoty ;P zobaczę co to jest:) z czym to się je :) |
witchking |
Poczytałem trochę forum naszych braci ze wschodu i dzięki temu jestem trochę mądrzejszy. W modzie pojawia się nowa umiejętność. Fortyfikacje która wspomaga obronę nie do końca wiem w jaki sposób. Są też alternatywne jednostki. Przy budowie budynku wybieramy co chcemy w nim rekrutować. Pojawiają się jakieś nowe artefakty ale nie wiem co dają. To tyle co wyczaiłem Ps. Na razie grać można tylko na mapach losowych. Przynajmniej mi inne nie chciały się odpalić |
Trith |
Jakiś czas temu przekopałem nieco pliki tego dodatku. W plikach *.def z ikonami umiejętności widziałem właśnie jedną, której wcześniej nie było... Umiejętność z ikoną młotków oraz grafiki przedstawiające wszystkie miasta na mapie w różnych stadiach budowy (w sensie, budowane od zera do poziomu miasta bez fortu widocznego na mapie) plus nawet grafika przedstawiająca kratki z edytora map, dokładnie tyle, ile zajmuje miasto (nawet z zaznaczonym wejściem) wręcz każe mi myśleć, że przynajmniej może tutaj chodzić o umiejętność budowania miast... Choć pewnie się mylę... Cytat: Pewnie ta umiejętność zwiększa żywotność murów bronionego miasta, czy coś w tym stylu... Ale nie wiem... Przydałaby się angielska wersja. :P
W modzie pojawia się nowa umiejętność. Fortyfikacje która wspomaga obronę nie do końca wiem w jaki sposób. |
witchking |
Te młotki to właśnie umiejętność fortyfikacji:) A budowanie miast chyba także jest przynajmniej znalazłem menu które za to podejrzewam. Zbrakło mi funduszy by wypróbować. Ale po testach dam znać. |
Sawyer |
Trzeba będzie sprawdzić, bo to mi się bardziej podoba. :D PS: witchking - wejdź na maila i odpisz, albo napisz na gg które mam w profilu. |
dragon99919 |
Ten mod wymaga WoGa, czy to kolejni geniusze inżynierii wstecznej? |
Trith |
Ja to zainstalowałem na WoGu... W plikach dodanych przez mod znajduje się jeden długi skrypt *.erm (+ odpowiadający mu plik *.ert), jakieś pliki o rozszerzeniu *.mop, oraz kilka plików *.dll, w tym MAngel.dll, który może być dla tej modyfikacji odpowiednikiem pliku angel.dll, który to jest składnikiem znanej nam już platformy ERA. Więc skłaniałbym się ku stwierdzeniu, że ten mod działa na zmodyfikowanej platformie ERA (wszak coraz więcej modów obiera sobie Erę za podstawę). |
witchking |
Może komuś udało się coś przetłumaczyć? Od siebie dodać mogę, że alternatywą gargulca w fortecy jest jakiś rogaty futerkowiec który przy ataku ma szanse na zahipnotyzowanie(niestety nie wiem jaką) |
Wiwern |
Futerkowiec faktycznie fajny. Mnie jednak bardziej nurtuje ulepszenie szkieletorni. Ciekawe czy jest więcej takich smaczków. Co do moda... Pierwsze przymiarki do czegoś na kształt hotowskich alternatyw, teleportujący się sprzedawca czarów, epicki czar wezwania posiłków w magii ognia, masa nowych artefaktów, poszerzenie wyboru u sprzedawcy, nowe budynki, masa nowych jednostek, zmodyfikowany ekran bohatera, genialne usprawnienia interfejsu. Problem tkwi w tym, że ilość wzięła górę nad jakością i mamy takie "smaczki" jak Kratos jako bohater (i ogólnie nie pasujące czasami portrety), ohydne jednostki, artefakty ściągane z wszystkiego co się da i metallice podgrywającą nam w tle. Gdyby ktoś tutaj wydał po prostu jakąś prostą wersje bez fajerwerków z jakimiś sensownymi alternatywami, nowym interfejsem, czarem i kilkoma usprawnieniami to piałbym z zachwytu. Mimo wszystko polecam się pobawić ;) |
witchking |
O właśnie co daje ta szkieletornia bo jakoś tego nie rozkminiłem |
Shin0bi |
Szkieletornia pozwala zmieniać mnichów, magów i czarodziejów na lisze. Ha, lekcje ruska na coś się przydały :P |
Shreem |
Mam pytanie, czy jeżeli zainstaluje to na WoG FU 2.0 to gra się rozkrzaczy? (domyślam, się, że tak, ale pytam w razie co, żeby nie instalować wszystkiego od nowa) |
witchking |
Skopiuj katalog z grą;) To prosty sposób na uniknięcie komplikacji. Jak się zachowa niestety nie mam pojęcia |
Trith |
Po kolejnym zerknięciu na pliki... Jeśli dobrze wywnioskowałem, MoP nie korzysta z WoGifikacji do zaaplikowania skryptów do mapy, tylko z... Chyba w sumie czegoś podobnego, ale na pewno nie tego samego. Natomiast FU 2.0 (Czyli zmodyfikowana wersja FU, która jest zmodyfikowaną wersją NU) opiera swoje zmiany właśnie na WoGifikacji. Wydawałoby się więc, że skrypty z FU 2.0 nawet nie powinny zostać wczytane (ale tu mogę się mylić). Co do grafik sprawa w niektórych przypadkach wygląda podobnie. Same animacje na polu bitwy zostaną normalnie podmienione, ale MoP korzysta z własnych plików *.def z portretami jednostek oraz ikonami specjalności. Mają one nowe nazwy, więc podmiana tych normalnie używanych w H3 nic nie zmieni. |
Shreem |
Dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi. No cóż, zainstaluje się i się sprawdzi. Niestety, ale na kompie, gdzie mam heroesy dysk nie jest tak pojemny (zaledwie 80GB) i nie mam wolnej przestrzeni, na kopie. Wychodzę, z założenia, że "żyje się raz..." |
avatar |
Zainstaluj Herosy na kompie, gdzie nie ma Herosów! Nie pożałujesz :) |
witchking |
A wie ktoś może co to za pasek w lewym dolnym rogu? Znajduje się w mieście zaraz nad ikonka drzewa. |
avatar |
A nie lepiej takie pytania zadać w odpowiednim wątku na Heroes Community? |
Alistair |
Nie, ponieważ nie każdy musi zadawać pytania na anglojęzycznym forum. Chyba, że się mylę i jest tam sekcja po polsku. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 |
temat: [H3/mod] Master of Puppets | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel